Microsoft Combat Flight Simulator 2: Przeciągnięcie i kąt natarcia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przeciągnięcie i kąt natarcia

Przeciągnięcie jest to oderwanie strug powietrza od górnej powierzchni płata, następuje przy dużych kątach natarcia, powodując utratę siły nośnej (W CFS pokazuje się komunikat STALL ). Jest to niebezpieczne, gdyż prowadzi do korkociągu, czyli pół- lub niekontrolowanego spadania samolotu w charakterystycznej spirali.

Wyprowadzenie z korkociągu polega na ustawieniu orczyka w przeciwną stronę do kierunku obrotu, lekkim oddaniu drążka (wychyleniu drążka od siebie) i ewentualnym zmniejszeniu obrotów silnika, jeśli śmigła obracają się zgodnie z kierunkiem obrotu samolotu, np. jeśli śmigła obracają się w lewo i wykonujemy lewy korkociąg to zmniejszenie obrotów zmniejszy moment obrotowy silnika, ułatwi nam to wyprowadzenie samolotu z korkociągu.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl