Microsoft Combat Flight Simulator 2: Powierzchnie sterowe

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powierzchnie sterowe

Samolot, jak każdy pojazd, musi być w jakiś sposób sterowany, służą nam do tego powierzchnie sterowe:

1 - lotki - Powierzchnie sterowe - Zasady lotu - Microsoft Combat Flight Simulator 2: WWII Pacific Theater - poradnik do gry

1 - lotki

2 - ster wysokości

3 - ster kierunku

 

Lotki to ruchome powierzchnie, znajdujące się na końcówkach skrzydeł na ich tylnej krawędzi, nazywanej krawędzią spływu. Ich zadaniem jest przechylanie samolotu na boki wokół osi podłużnej. Gdy drążek jest wychylany w prawo, obie lotki, prawa i lewa, wychylają się równocześnie, ale w przeciwnych kierunkach. Lotka na lewym skrzydle zostanie wychylona do dołu, co spowoduje wzrost siły nośnej na lewym skrzydle, a lotka na prawym skrzydle do góry, dzięki czemu siła nośna na lewym skrzydle zmniejszy się. Skutkiem tego będzie przechylenie samolotu na prawą stronę.

Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl