Microsoft Combat Flight Simulator 2: Powierzchnie sterowe
Aktualizacja:
Powierzchnie sterowe
Samolot, jak każdy pojazd, musi być w jakiś sposób sterowany, służą nam do tego powierzchnie sterowe:
![]() | 1 - lotki 2 - ster wysokości 3 - ster kierunku |
Lotki to ruchome powierzchnie, znajdujące się na końcówkach skrzydeł na ich tylnej krawędzi, nazywanej krawędzią spływu. Ich zadaniem jest przechylanie samolotu na boki wokół osi podłużnej. Gdy drążek jest wychylany w prawo, obie lotki, prawa i lewa, wychylają się równocześnie, ale w przeciwnych kierunkach. Lotka na lewym skrzydle zostanie wychylona do dołu, co spowoduje wzrost siły nośnej na lewym skrzydle, a lotka na prawym skrzydle do góry, dzięki czemu siła nośna na lewym skrzydle zmniejszy się. Skutkiem tego będzie przechylenie samolotu na prawą stronę.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieMicrosoft Combat Flight Simulator 2: WWII Pacific Theater
1 października 2000
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

