Master of Orion 2: Mechanika

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mechanika

Jak w większości tego typu gier jesteś "małym żuczkiem", który zaczyna swoją karierę od zera. Pewnego razu zwróciłeś swe oczy (czułki, macki, synapsy, i co tam jeszcze masz ;-) w górę, ku gwiazdom. Przyszła Ci wtedy do głowy tylko jedna myśl: "Muszę to zdobyć!". Oczywiście (jak zdarza się w każdej bajce) o tym samym pomyślało jeszcze ośmiu Twoich konkurentów. I nie ma przebacz! Władza jest silną pokusą i jest tak "mała", że nie da się jej podzielić na dwóch. Tak więc czułki w górę i do boju!

A bój swój rozpoczynasz na rodzinnym świecie, którego największym osiągnięciem było wyprodukowanie niewielkiego statku kolonizacyjnego i dwóch fregatek do ochrony. Tym potencjałem musisz zawojować obce planety, zasiedlić nową kolonię i pokonać flotę "wrażych" przeciwników. A potem już tylko z górki ;-)

W grze masz do dyspozycji 13 predefiniowanych ras, dodatkowo możesz stworzyć własną o niepowtarzalnych atrybutach (posługując się, nazwę to Punktami Kreacji Rasy - dalej PKR).

Dostępnych jest około dwustu wynalazków.

Przeciwko Tobie występuje do siedmiu przeciwników.

Klimat urozmaicają przeszkadzajki, czyli różnorakie katastrofy kosmiczne, Guardian - niepokonany (do czasu ;-) przeciwnik dysponujący super technologiami, napady agresywnej rasy Antarian, zaburzenia w czasoprzestrzeni, itd.

Najemni wojownicy i administratorzy pomogą Ci w walce i w rozwoju kolonii.

Możesz rozgrywać tylko aspekt ekonomiczny gry i pozostawić walkę komputerowi lub samodzielnie poprowadzić swe floty w boju.

Rozwinięta dyplomacja pozwoli Ci handlować, paktować, wymieniać sie wiedzą, stosować szantaż i wymuszenia, czy wreszcie szpiegować i sabotować.

Samodzielnie określasz swoją naukową i ekonomiczną ścieżkę rozwoju.

Rozgrywkę możesz prowadzić przez modem, sieć, kabelek bądź przy jednym komputerze do ośmiu graczy jednocześnie.

Master of Orion II

28 grudnia 1996

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2002-12-22
19:04

zanonimizowany51734 Junior

Planety toksyczne: Niestety planet toksycznych nie można terraformizować, wiec ich maksymalne jest mocno ograniczone. Jadnak planete taka można przeludnić za pomocą Androidów. Przykładowo ... Jeśli toxyczna planeta osiągnełą już maksymalną możliwość zaludnienienia, przykładowo 13/13, to po wyprodukowaniu Android Work-era, czy Farmera okaże się, że zaludnienie planety wynosi 14/20. Zatem na taką planetę można jeszcze upchnąć jeszcze 7 androidów :)

Komentarz: zanonimizowany51734

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl