Marvel's Spider-Man: Wstąp w me progi... (Step Into My Parlour...) - solucja, opis przejścia
Wstąp w me progi (Step Into My Parlour) to misja zakradnięcia się do apartmentu Osborna w Marvel’s Spider-Man. Solucja z naszego poradnika objaśnia jak ogłuszać strażników, gdzie jest sekretne pomieszczenie i jak zaliczyć zagadkę z makietą Oddechu Diabła (Devil’s Breath).
Aktualizacja:
Poniższy rozdział solucji do gry Marvel's Spider-Man zawiera opis przejścia misji Wstąp w me progi... (Step Into My Parlour). Przed Wami ostatnia, najdłuższa i najcięższa dotąd sekwencja skradankowa w grze. MJ planuje włamać się do apartamentu Osborna. Nasz poradnik podpowiada jak używać paralizatora na strażników, gdzie są sekretne pomieszczenie w apartamencie Osborna i klucz do pokoju, a także jak zaliczyć zagadkę Oddechu Diabła (Devil's Breath), tzn. jak prawidłowo ustawić makietę 3D.
- Uzyskanie dostępu do windy i podróż do apartamentu Osborna
- Zbadanie apartamentu i otwarcie sekretnego pokoju
- Zagadka z makietą Oddechu Diabła (Devil's Breath)
- Ucieczka z apartamentu
Uzyskanie dostępu do windy i podróż do apartamentu Osborna

Misję rozpocznijcie od udania się do żółtego znacznika. Drzwi pilnowane są przez strażnika i rozwiązaniem tego problemu będzie stworzenie zamieszania. Podchodźcie do kolejnych osób z lobby i rozmawiajcie z nimi żeby je podburzyć do działania.
Po kilku dialogach zjawią się strażnicy, przejdźcie za ich plecami i wejdźcie do otwartych właśnie drzwi.

Na półce po prawej stronie korytarza leży paralizator (Stun Gun). Bardzo przyda się Wam on w tej misji - możecie ogłuszać przeciwników, gdy znajdziecie się za ich plecami. Broń wypróbujcie na strażniku, który właśnie się pojawił (Kwadrat na padzie). MJ w końcu nie jest taka bezbronna!

Schowajcie się za kosz i odwróćcie uwagę najemnika Sable z pomocą czujnika (dla przypomnienia - na padzie L2 służy do wybierania miejsca lądowania, a R1 do wykonania rzutu). Następnie ogłuszcie go i idźcie dalej.

Wejdźcie do pomieszczenia ochrony z monitorami i obezwładnijcie kolejnego mężczyznę. Podejdźcie teraz do komputera i uruchomcie windę.

Przejdźcie drzwiami do sali z innymi ludźmi. Poczekajcie, aż zjawi się Osborn, Silver Sable i ich obstawa. Następnie szybko przemknijcie się do otwartej windy - MJ dotrze do niepilnowanego mieszkania Osborna.
Zbadanie apartamentu i otwarcie sekretnego pokoju

W tym momencie możecie odetchnąć i zająć się przeszukiwaniem kolejnych pokoi. Znajdziecie tutaj naprawdę sporo obiektów, które możesz przejrzeć - wiele z nich daje informacje opcjonalne, ale fani serii wyłapią sporo smaczków.
Zlokalizujcie gabinet z biurkiem, na którym leży maska z powyższego obrazka.

Ubierzcie prototyp maski i spójrzcie na ścianę. Wykryjecie ukryte pomieszczenie.

Podejdźcie do obrazu i naciśnijcie przycisk. Następnie spróbujcie skorzystać z panelu, niestety potrzebny będzie specjalny kod.

Podejdźcie teraz do stołu obiadowego i podnieście z niego notatkę. Dowiecie się, że szyfr do zamku stanowi data wyjazdu Harry'ego z domu.

Kawałek dalej znajdziecie zamknięte pomieszczenie - to pokój Harry'ego. By zdobyć klucz, musicie wejść do sypialni Osborna, podejść do ramki ze zdjęciem jego żony i ją odwrócić.

Wejdźcie do pokoju Harrego i przeczytaj jego dziennik, by dowiedzieć się o jego chorobie. Poznacie też datę wyjazdu (nie trzeba jej zapamiętywać).

W apartamencie pojawią się najemnicy Sable. Czas na powrót do sekwencji skradankowej. Idźcie w lewo i przejdźcie do kolejnej zasłony. Poczekajcie, aż nikt nie będzie patrolował okolicy i biegnijcie w kierunku żółtego znacznika.

Poczekajcie chwilę i ogłuszcie pierwszego strażnika na swojej drodze.

Wejdźcie do kuchni i spójrzcie tak, by widzieć sytuację w salonie. Gdy teren będzie czysty, przejdźcie dalej i schowajcie się w korytarzu prowadzącym do windy.

Poczekajcie, aż strażnik przystanie i biegnijcie w lewo. Użyjcie zdobytego kodu, by wejść do sekretnego pomieszczenia.
Zagadka z makietą Oddechu Diabła (Devil's Breath)

Podejdźcie do makiety. Musicie ustawić prawidłowe dane w 3 polach schematu - vipy (VIPS), budynki Oscorp (OSCORP BUILDINGS) oraz patrole Sable (SABLE PATROLS). Rozwiązanie zagadki to:
- Vip: Dr. Michaels;
- Budynek Oscorp: Archiwa (Records);
- Patrol Sable: Bravo.
Gdy ustalicie wszystko według powyższego wzoru, wybierzcie hologram prawego budynku z powyższego obrazka. MJ zidentyfikuje budynek jako GR-27, placówkę Biotech.
Ucieczka z apartamentu

MJ narobi hałasu i zjawi się Silver Sable. Wyjdźcie z pomieszczenia i idźcie w prawo. Schowajcie się w korytarzu z windą i poczekajcie, aż minie Was strażnik. Następnie przejdźcie dalej w prawo i wejdźcie do jadłodajni.

Ogłuszcie najemnika i wejdźcie do pomieszczenia z basenem. Możecie tutaj obezwładnić kolejnego strażnika.

Unikając kolejnych wrogów, musicie dotrzeć do balkonu, gdzie będzie czekał na porażenie samotny strażnik. Sable w końcu odnajdzie MJ, która postanowi uciec skacząc z budynku, na szczęście Peter był w pogotowiu i uratował nieustraszoną reporterkę.
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia
- Marvel's Spider-Man - poradnik do gry
- Marvel's Spider-Man: Opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Misje główne
- Marvel's Spider-Man: Wszystkie główne misje - lista
- Marvel's Spider-Man: Oczyszczenie drogi (Clearing the Way) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Wydarzenie wieczoru (The Main Event) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Moja inna praca (My OTHER Other Job) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Utrzymywanie pokoju (Keeping the Peace) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Coś starego, coś nowego (Something Old, Something New) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Szukając kultowych miejsc (Landmarking) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Niech żyje, żyje nam... (For She's a Jolly Good Fellow) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Nie dotykać eksponatów (Don't Touch the Art) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Szokujący powrót (A Shocking Comeback) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Maska (The Mask); Pamiętny dzień (Day to Remember) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Projekt Harry'ego (Harry's Passion Project) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Szok finansowy (Financial Shock) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Zawiła sprawa (Wheels within Wheels) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Nie ma to jak w domu (Home Sweet Home) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Zagadka (Stakeout); Na sofce (Couch Surfing) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Kropla, która przelała czarę (Straw, Meet Camel) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Nagrodę otrzymuje... (And the Award Goes to...) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Dwa w jednym (Dual Purpose) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Ukryte zamiary (Hidden Agenda) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Nowy początek (A Fresh Start) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Randka (Dinner Date) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Z deszczu pod rynnę... (Up the Water Spout...) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Co jest w pudełku? (What's in the Box?) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Powrót do szkoły (Back to School) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Spider-Haker (Spider-Hack) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Nieproszony gość (Uninvited) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Silne powiązania (Strong Connections) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Pierwszy dzień (First Day) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Kurs kolizyjny (Collision Course) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Ten, który uciekł (The One That Got Away) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Przełom (Breakthrough); Rozważania (Reflection) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Z deszczu... (Out of the Frying Pan...) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Pod rynnę (Into the Fire) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Podążanie za śladem (Picking up the Trail) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Zatrute ulice (Streets of Poison) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Dostawa zapasów (Supply Run) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Siłacz (Heavy Hitter) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Wstąp w me progi... (Step Into My Parlour...) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Sedno sprawy (The Heart of the Matter) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Wojna i pokój (Pax in Bello) - solucja, opis przejścia
- Marvel's Spider-Man: Misje główne
- Marvel's Spider-Man: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Czyli przestępstw Sable nie trzeba w ogóle robić to w nie wniknie na procent gry tak??
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze czówa, nie mogę zrobić gry na 100% mam zrobione ulice misję fabularne, poboczne, gołębie Bcat zdjęcia itp a dalej mi pokazuje że mam 99% nawet DLC zrobiłem, czy mogą mieć z tym wspólne gazety?
Wie ktoś może dlaczego nie wyszukuje mi tej głównej misji „randka” ani w zakładkach misje jej nie mam ani na mapie?
Gdyby ktoś miał problem z trofeum złota rączka, a zwłaszcza z kilkoma ostatnimi obwodami to zapraszam do filmu:
Czy zeby wbić platynę to muszę zrobić dosłownie wszystkie ulepszenia? Wszystkie mam na myśli te do kostiumów i gadżetów. Robiąc wszystko wystarczy mi spokojnie tych żetonów?
Siemanko proszę o pomoc robię platnyne i brakukuja mi żetony na ubrania jak inaczej można je zdobyć proszę odp
Również mam ten problem, brakuje mi żetonów wyzwań i nie wiem co zrobić ;/
Co mam zrobic gdy na mapie mi się nie wyświetla misja główna a w zakładce „misje” jest napisane - „misje obecnie niedostępna”? Nie przeszedłem jeszcze całej gry a przede mna czekała misja pt „nowy początek”
Nauka rządzi
stwórz 15 ulepszeń....
tu jest napisane że ulepszeń stroju poprzez modifikacje albo gadżetów niestety dziala tylko na gadżety a ja przez to ulepszylem strój... teraz brakuje mi żetonów eh zamiast pomóc zaszkodzili:)
WTF, ze ten watek jest w gry akcji Xbox 360
Musisz zrobic inne stacje i sie odblokuje mi brakuje 20zetownow wywan do 4 strojow i by byla platyna ale nie mam zdrowia za stary jestem i nerow nie mam a red2.czeka na dysku
Witam serdecznie wszystkich mam prozbe do was byscie mi mogli pomuc ze Stacje badawcze w Upper West Side - Marvel's Spider-Man poniewaz mam na mapie tylko jedna stacje widoczna ,Spider-Bot a tej drugiej nie moge znalesc wiec prosze o wiadomosci dzieki serdeczne
Spróbuj ukończyć inne stacje badawcze wcześniej. Niewykluczone, że ta misja odblokuje się po pewnym czasie :)
Warto wspomnieć że w grze jest jeszcze jeden ukryty kostium.
Otrzymuje się go po zrobieniu wszystkich ukrytych zdjęć (potrzebny do tego jest Sensor Zbliżeniowy z 50lvl).
Wiecie dlaczego podczas przestępstw mam odhaczone dodatkowe cele zanim jeszcze wdam się w walkę? I ciągle dostaje po jednym żetonie:/
Też miałem tak jak ty to chyba jakiś błąd .
Poradziles sobie jakos z tymi zetonami? Mam to samo, zaznaczone cele jako wykonane i tylko 1 zeton dostaje
Jeśli wykonałeś już takie przestępstwo, to kolejne przestępstwa tego samego rodzaju już mają dodatkowe cele, które zrobiłeś
No przestepstwa fiska mam wszystkie zrobione lacznie z celami , to i tak tylko 1 zeton?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
