Marvel's Avengers: Nowa codzienność/New normal - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Avengers znajdziesz szczegółowy opis przejścia trzeciej misji kampanii. W trakcie wykonywania tego zadania będziesz mieć okazję nauczyć się sprawnego poruszania się po terenie przy użyciu skoków, lin i możliwości łapania się krawędzi budynków, a także nauczysz się przekradać pod nosem przeciwników i stoczysz walkę z nowymi rodzajami wrogów.
- Dotrzyj do bazy Kamali (Get to Kamala's Headquarters)
- Dotrzyj do Parku Bohaterów (Get to Heroes Park)
- Przyjrzyj się posągowi Kapitana Ameryki (Scope out the Captan America statue)
- Wymknij się z Parku Bohaterów (Get out of Heroes Park undetected)
- Ucieknij niezauważenie z kanałów (Escape the sewers undetected)
- Dostań się na dworzec autobusowy (Get to the bus station)
- Pokonaj siły AIM, by uciec z garażu (Eliminate the AIM forces to escape the garage)
Dotrzyj do bazy Kamali (Get to Kamala's Headquarters)
Pierwsze zadanie tego rozdziału rozpoczyna się po 5 latach od wydarzeń z Dnia A, który okazał się fatalny w skutkach dla wszystkich Avengersów. Superbohaterowie zostali wyjęci spod prawa i uznani za zagrożenie dla ludzkości. Kamala Khan uczestniczyła wtedy w obchodach dnia Avengersów, który na zawsze odmienił jej życie.

Gdy wyjdziesz z pokoju przeskocz na dach budynku po prawej, a następnie zjedź po linie na dół. Idź dalej przed siebie, przeskakując pomiędzy kolejnymi budynkami.

Podejdź do wózka z metalowym bojlerem, złap go, a następnie przesuń na miejsce oznaczone znakiem Kapitana Ameryka, dokładnie pod przechyloną deskę. Teraz możesz użyć wcześniej podpartej deski, aby przeskoczyć do dalszej części tej lokacji.

Przeskocz z dachu ostatniego budynku na platformę silosu i odsuń prowizoryczne drzwi, aby wejść do bazy Kamali.

Gdy będziesz w środku podejdź do wózka z drewnianą skrzynią i podsuń go pod dziurę w suficie. Następnie wejdź na wózek i wskocz na górę, aby dostać się do laptopa Kamali.

Włóż pendrive do laptopa i obejrzyj krótką cut scenkę. Dowiesz się z niej, że katastrofa Chimery wcale nie była nieszczęśliwym wypadkiem, lecz celowym działaniem. Kapitan Ameryka nie zginął, lecz został zamordowany przez doktora Tarletona.
Dotrzyj do Parku Bohaterów (Get to Heroes Park)
Z wiadomości, którą przesłał informator o pseudonimie "tancereczka" dowiesz się, że siły AIM poznały Twoją lokalizację i są już w drodze. Twoim kolejnym zadaniem będzie udanie się do Parku Bohaterów.

Gdy wyjdziesz na dach bazy Kamali użyj liny, aby zjechać na dach kolejnego budynku. Stamtąd przeskocz na drabinę, a gdy ta się urwie będziesz musiał poszukać alternatywnej drogi. Rozsuń drabinę i zejdź na dół.

Z drabiny przejdź na wąski gzyms i przejdź do drugiego okna budynku. Będziesz świadkiem scenki, w której robot AIM rozmawia z cywilem na temat tego, że w sąsiedztwie wykryto obecność Inhumans i chce przeprowadzić procedurę skanowania DNA. Z gzymsu zejdziesz na kolejny dach budynku, a stamtąd użyj poprzeczki, aby przeskoczyć na kolejny budynek.

Gdy dotrzesz do wysokiej podrapanej ściany będziesz musiał najpierw złapać się poprzeczki, a następnie wskoczyć na ścianę i ponownie użyć skoku, aby dostać się na górę. Pojedynczy skok skutkuje upadkiem Kamali i wczytaniem punkty kontrolnego. Wejdź jeszcze wyżej i idź przed siebie.

Gdy zaczniesz zjeżdżać po pochyłych dachach budynków będziesz musiał przeskakiwać z jednego budynku na drugi, a następnie wskoczyć na linę, którą zjedziesz prosto do Parku Bohaterów.
Przyjrzyj się posągowi Kapitana Ameryki (Scope out the Captan America statue)
Przechodząc przez Park Bohaterów w pierwszej kolejności zauważysz zdewastowany pomnik Iron Mana co może świadczyć o aktualnym stosunku ludzkości do Avengersów i superbohaterów ogółem.

Po drodze natrafisz również na ścianę pamięci Inhumans. Rozwieszono tutaj pełno fotografii ludzi, którzy zaginęli po strasznych wydarzeniach z Dnia A. Kieruj się dalej w stronę posągu Kapitana Ameryki.

Idź przed siebie, omiń roztrzaskany posąg Hulka i przeskocz nad niską ścianą. Gdy staniesz w wyznaczonym miejscu będziesz świadkiem krótkiej scenki, w której grupa bandytów napadnie cywila składającego hołd Avengersom. Kamala straci nad sobą panowanie i nieświadomie użyje swoich super mocy przez co zostanie namierzona przez drony AIM.
Wymknij się z Parku Bohaterów (Get out of Heroes Park undetected)
Po tym, jak AIM odkryło pozycję Kamali w Parku Bohaterów będziesz musiał wymknąć się z tej lokacji niezauważenie, aby Twoje dotychczasowe działania nie poszły na marne.

Wyjdź zza barierki i przejdź za betonowe ławki z prawej strony, a następnie w prawo po schodkach do parku.

Gdy podejdziesz do kolejnej barierki zauważysz oddział żołnierzy AIM przebiegających przez park. Roboty cały czas skanują otoczenie w poszukiwaniu śladu Inhumans. Gdy tylko patrol minie Twoją pozycję idź dalej w prawą stronę cały czas chowając się za barierkami.

Po chwili zauważysz kolejny oddział robotów AIM, który patroluje okolicę w pobliżu pomnika Iron Mana. Gdy robot z lewej strony się odwróci przejdź za barierki widocznej po lewej stronie ekranu.

Gdy przeciwnik z lewej strony ruszy w dalszą drogą podbiegnij do barierki znajdującej się nieco dalej z przodu. Teraz musisz uważać na przeciwnika stojącego po Twojej prawej stronie. Gdy zawróci idź w lewa stronę i przeskocz przez murek.

Dotrzesz do kolejnej barierki i znowu będziesz musiał ominąć patrol robotów AIM. Tym razem oddział wspierają drony. Z miejsca widocznego na powyższym obrazku idź w lewą stronę.

Zauważysz otwartą bramę, ale niestety nie możesz przez nią przejść, bo przed nią przechadzają się kolejne jednostki nieprzyjaciela. Idź w prawo.

Po przejściu przez zalesioną alejkę dotrzesz do kolejnej barierki, tym razem przed ścianą pamięci Inhumans. Gdy przeciwnik przed Tobą pójdzie w lewą stronę obiegnij go z prawej i idź do przodu chowając się cały czas za barierkami.

Przed Tobą kolejny wróg. Gdy przestanie skanować otoczenie i ruszy w lewą stronę idź do wyjścia po Twojej prawej stronie, a następnie schodkami do góry i przez bramę.

Dotrzesz do posągu Thora. Po lewej stronie zauważysz drewniany płot i krzaki za którymi możesz schować się przed wzrokiem robota patrolującego teren z mostku. Gdy tylko pójdzie w prawą stronę idź przed siebie i wskocz do kanałów.
Ucieknij niezauważenie z kanałów (Escape the sewers undetected)
Udało Ci się uciec oddziałom AIM, które zastawiły na Ciebie zasadzkę w Parku Bohaterów jednak to nie koniec ucieczki. Kamala wpadła do kanałów i musi wydostać się z nich niezauważenie.

Lawirując wśród sterty śmieci brnij przez kanały przed siebie i uważaj na drony zwiadowcze, które pojawią się za Twoimi plecami.

Gdy ześlizgniesz się nieco niżej zauważysz przed sobą oddział robotów AIM. Omiń ich i idź w lewą stronę.

Na pierwszym rozwidleniu skręć natychmiast w prawo, aby ominąć kolejnych żołnierzy, a następnie idź schodkami do góry. Na swojej drodze zauważysz śmietnik. Złap go i przesuń do przodu, aby odsłonić wyrwę w ścianie, którą będziesz mógł wydostać się na zewnątrz.

Dalsza droga prowadzi w lewo. Przeskakuj pomiędzy kolejnymi platformami używając do tego wysuniętych trapezów.

Gdy dalszą drogę zasłoni Ci metalowa krata skręć w lewo i użyj drabiny, aby wyjść z kanałów na powierzchnię.
Dostań się na dworzec autobusowy (Get to the bus station)
Kamala po wyjściu z kanałów została schwytana przez Monice i doktora Tarletona, ale udało jej się uciec. Jej nowym celem jest Utah i stara baza SHIELD. Chce spotkać się tam z ruchem oporu i zapytać o radę.

Twoja pozycja zostanie odkryta przez jednostki AIM i po raz kolejny będziesz musiał ratować się ucieczką. Biegnij cały czas przed siebie przeskakując pomiędzy kolejnymi budynkami i przeszkodami. Dookoła Ciebie zacznie pojawiać się coraz więcej przeciwników, ale nie zwalniaj tempa i biegnij wciąż przed siebie.

Zauważysz, że w pewnym momencie jeden z przeciwników zacznie Ci pomagać w ucieczce. Kamala skorzysta z okazji i szybko wejdzie do pobliskiego budynku, gdzie rozpocznie się kolejny etap przygody.
Pokonaj siły AIM, by uciec z garażu (Eliminate the AIM forces to escape the garage)
W trakcie przechodzenia tego etapu nauczysz się korzystać z podstawowych umiejętności Kamali Khan, a także dowiesz się w jaki w jaki sposób korzystać z jej mocy heroicznych.

W pierwszej kolejności stoczysz walkę z kilkoma słabszymi przeciwnikami, którzy nie powinni przysporzyć Ci problemów. Następnie przez ścianę wpadnie mały oddział kolejnych żołnierzy, których łatwo wykończysz przy użyciu heroicznej zdolności.

W następnej kolejności przyjdzie pora na walkę z latającymi przeciwnikami - dronami. Użyj ataków dystansowych, aby strącić przeciwników. W międzyczasie w garażu pojawią się też zwykli przeciwnicy, którymi również będziesz musiał się zająć. Po walce zakończysz ten etap kampanii.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
