Manhunt 2: Broadcast interrupted
Aktualizacja:
12. Broadcast interrupted
![]() | ![]() |
Odczekujemy, aż przeciwnicy zejdą nam z oczu. W pomieszczeniu po prawej mamy piłę tarczową . Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wykorzystać wiszącą na ścianie gaśnicę #1 . Po załatwieniu pierwszego z nich, powinien pojawić się przeciwnik z pistoletem , którego odbicie ułatwi wyeliminowanie pozostałych. Przed telewizorem #2 , czeka na nas katana .
![]() | ![]() |
Podążamy za tabliczką prowadzącą nas do wyjścia #1 . Przy skrzynce wysokiego napięcia zastawiamy pułapkę na jednego z gangsterów (pukamy w ścianę i wycofujemy się w cień) #2 . Obecność ciała powinna przyciągnąć jeszcze dwóch kolegów zabitego.
![]() | ![]() |
Odszukujemy niebieskie drzwi #1 , stukamy w ścianę i chowamy się w cieniu. Do korytarza powinno wbiec przynajmniej dwóch przeciwników. W sali kinowej czeka jeszcze paru #2 (głównie uzi ). Wychodzimy przez drzwi po prawej. W studiu mamy jeszcze trzech przyjemniaczków i apteczkę . Trzymamy się tabliczek kierujących nas do wyjścia.
![]() | ![]() |
Przed nami trzech przeciwników #1 z uzi . Wyczekujemy na odpowiedni moment zanim się wychylimy. Powinniśmy przeszukać szafki, być może uda nam się znaleźć apteczkę . Pozbywamy się kłódki z zamka i wchodzimy do nowego pomieszczenia z szafkami. Przed nami trójka śmiałków, których możemy wykończyć "po cichu", zachodząc każdego z nich od strony prawej #2 .
![]() | ![]() |
Przechodzimy do kolejnego studia przez otwór w ścianie #1 . Jeśli się nie pośpieszymy, za chwilę zostaniemy ostrzelani (uzi ), więc czym prędzej "przyklejamy" się do korkowej osłony. Wykorzystujemy fakt, że jest ona półokrągła i przemieszczamy się za nią swobodnie, załatwiając całą trójkę #2 . Ostatni z gangsterów czai się przy drzwiach po lewej. Musimy przestrzelić kłódkę zanim dostaniemy się do kolejnej sali.
![]() | ![]() |
Chowamy się za pudłami po prawej i przywołujemy (puknięciem w ścianę, oczywiście) przeciwnika #1 . Pozostałych dwóch (przy szafkach) załatwiamy, zakradając się za ich plecami. Kilka kroków dalej natrafiamy na studio nagraniowe z siedmioma ciężko uzbrojonymi przeciwnikami (niektórzy z nich mają przy sobie karabiny maszynowe ) #2 . Na tyłach pozbywamy się kłódki założonej na drzwiach, przechodzimy do windy i naciskamy przycisk .
![]() | ![]() |
Musimy wybić kilku przeciwników #1 . Niektórzy będą dążyć do zwarcia (są uzbrojeni w bronie kontaktowe), inni (z karabinami), bezustannie będą nas ostrzeliwać. Tak się składa, że karabin jest wysoce skuteczny nawet bez strzałów w głowę, co staramy się szeroko wykorzystywać. Kiedy rozprawimy się ze wszystkimi, nadejdzie pora na obejrzenie scenki przerywnikowej #2 .
- Manhunt 2 - poradnik do gry
- Manhunt 2: Pradnik do gry
- Manhunt 2: Opis przejścia
- Manhunt 2: Awakening
- Manhunt 2: Ghosts
- Manhunt 2: Sexual deviants
- Manhunt 2: Red light
- Manhunt 2: Best friends
- Manhunt 2: Safe house
- Manhunt 2: Bees' honey pot
- Manhunt 2: Assassination
- Manhunt 2: Most wanted
- Manhunt 2: Ritual cleansing
- Manhunt 2: Origins
- Manhunt 2: Broadcast interrupted
- Manhunt 2: Altered state
- Manhunt 2: Domestic disturbance
- Manhunt 2: Personality clash (DANNY)
- Manhunt 2: Release therapy (LEO)
- Manhunt 2: Opis przejścia
- Manhunt 2: Pradnik do gry
Komentarze czytelników
emilo31-na allegro można zakupic tom gre za grosze,co do poradnika bardzo dobry.:)
Pozdrawiam autora.
This product is only available for purchase in the United States, Canada, and Mexico- D2D, to jak zakupiliście grę?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














