Madagaskar: Marty to the Rescue

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Marty to the Rescue

Marty martwi się o Alexa i chcę się do niego jak najszybciej dotrzeć. W podróży pomoże mu mały lemur Mort. Pierwszy etap zmagań to wyścig, w którym musisz dostać się na drugi koniec dżungli przed upływem wyznaczonego czasu. Zadanie nie jest specjalnie trudne. Przez przepaść skaczemy, pod lianami się czołgamy (#105), a napotykane pająki eksterminujemy kopnięciem.

1 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Tuż po zakończeniu wyścigu pojawi się dzik - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Tuż po zakończeniu wyścigu pojawi się dzik. Poprosi on Morta o pozbieranie owoców, które będą spadać w głąb prowizorycznej studni (niczym w grach z cyklu Tetris). Lemur musi złapać w sumie trzydzieści smakołyków, uważając przy tym na pająki oraz skorupy z kolcami, które powodują wypadnięcie dotychczas uzbieranego jadła (#106). Zadanie do najłatwiejszych nie należy. Przede wszystkim należy koncentrować się na lokalizowaniu feralnych owoców, które spadają z równą częstotliwością co pomarańcze, czereśnie czy banany. Odbijamy się tam, gdzie ich nie widzieliśmy - to najłatwiejszy sposób na wykonanie tej misji.

2 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
3 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
4 - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Po wykonaniu zadania akcja przeniesie się do koryta rzeki - Marty to the Rescue | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania akcja przeniesie się do koryta rzeki. Znów odmierzany będzie czas, w którym musisz pokonać kręty odcinek (#107). Aby przyspieszyć, należy wpływać na fale - bez tego nie uda się dopłynąć do Morta w wyznaczonym terminie.

Po chwili wylądujesz w jaskini pełnej pająków (#108). Skacz po kolejnych platformach i pozbądź się wszystkich wrogów. Pewnym ułatwieniem są zielone bomby, które można posyłać kopniakiem w wybranym kierunku (#109) i oczyszczać sobie dalszą drogę. Jaskinia nie jest duża i jej pokonanie nie powinno Ci nastręczać żadnych trudności.

Czas na finałowy pojedynek z krokodylem. Wyścig odbędzie się w tym samym korycie rzeki, którym spływałeś wcześniej. Aby zwyciężyć i ukończyć etap, musisz dopłynąć do mety jako pierwszy. Nie jest to takie proste, gdyż wokół jest pełno dziur (#110) oraz bloków skalnych spowalniających Marty'ego. Na szczęście występują tu również fale i skocznie, które tak jak poprzednio, pozwolą zdecydowanie wybić się do przodu.

Podobało się?

0

Madagascar

23 maja 2005

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl