Madagaskar: Coming of Age

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Coming of Age

Melman musi uratować drzewo, któremu grozi inwazja szkodników. Idź przed siebie i jak tylko zobaczysz robaki, skocz na platformę po lewej, gdzie leżą orzechy kokosowe (#85). Na ekranie pojawi się celownik, który pozwoli Ci namierzyć gniazda wroga (#86). Zniszcz je wszystkie i pozbądź się robaków. Utworzone przejście pozwoli Ci skierować się w górę drzewa.

1 - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Po krótkiej wędrówce zobaczysz kolejną kupę orzechów - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Po krótkiej wędrówce zobaczysz kolejną kupę orzechów. Zapewne już domyślasz się, co należy zrobić? Oczywiście zniszczyć kolejne gniazdo. Po krótkiej wymianie ognia, skieruj się do góry. W drodze na szczyt znajdziesz jeszcze dwa siedliska robaków. Tym razem jednak w strzelaniu zagrażać Ci będą sępy. Jeśli podfruną zbyt blisko, zabijaj je w pierwszej kolejności. Po zniszczeniu wszystkich gniazd, możesz spokojnie udać się do zlokalizowanej na szczycie drzewa jaskini (#87).

2 - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Lemur poleci Ci bombardować gniazda robali znajdujące się w dalszej części planszy - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Lemur poleci Ci bombardować gniazda robali znajdujące się w dalszej części planszy. Po chwyceniu pocisku, prawym klawiszem myszy decydujesz o sile rzutu (#88). Musisz dokładnie określić moc, z jaką uderzysz w cel. Na szczęście możesz próbować do woli. Po zniszczeniu pierwszego gniazda, udaj się jedyną dostępną drogą do kolejnej kupki pocisków. W sumie musisz pozbyć się czterech siedlisk potworów, każde z nich umiejscowione jest coraz dalej od Melmana.

Teraz coś względnie prostego. Melman musi zabić sześć robaków (#89), a uczyni to za pomocą śmigła. Zadanie jest wręcz banalne i nie powinno nikomu nastręczać żadnych trudności.

3 - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Na chwilę wcielisz się w rolę Glorii - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Na chwilę wcielisz się w rolę Glorii. Porozmawiaj z Lemurem. W okolicy zaroi się od kretów różnego koloru (#90), których staranowanie przynosi określony profit punktowy (od 1 do 3). W ograniczonym czasie musisz pozbyć się tylu szkodników, aby w sumie zgromadzić 30 punktów. To zadanie możesz powtarzać nieskończoną ilość razy.

4 - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry
Wejdź do jaskini, aby ponownie wcielić się w Melmana (#91) - Coming of Age | Solucja Madagaskar - Madagaskar - poradnik do gry

Wejdź do jaskini, aby ponownie wcielić się w Melmana (#91). Przed Tobą ostatnie zadanie w tym etapie. Polega ono na skakaniu po platformach (z użyciem śmigła). Żyrafie nie wolno spaść na ziemię, musi ona również unikać czyhającego w okolicy Alexa (#92), który chce dobrać się do przenoszonego steku. Zadanie nie jest łatwe, ale jeśli uważnie będziesz rozglądał się za kolejnymi platformami, z pewnością sobie poradzisz. Pamiętaj, że w tunelach powietrznych, aby wznieść się do góry, należy cały czas używać śmigła.

Podobało się?

0

Madagascar

23 maja 2005

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl