Madagaskar: Coming of Age
Aktualizacja:
Coming of Age
Melman musi uratować drzewo, któremu grozi inwazja szkodników. Idź przed siebie i jak tylko zobaczysz robaki, skocz na platformę po lewej, gdzie leżą orzechy kokosowe (#85). Na ekranie pojawi się celownik, który pozwoli Ci namierzyć gniazda wroga (#86). Zniszcz je wszystkie i pozbądź się robaków. Utworzone przejście pozwoli Ci skierować się w górę drzewa.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce zobaczysz kolejną kupę orzechów. Zapewne już domyślasz się, co należy zrobić? Oczywiście zniszczyć kolejne gniazdo. Po krótkiej wymianie ognia, skieruj się do góry. W drodze na szczyt znajdziesz jeszcze dwa siedliska robaków. Tym razem jednak w strzelaniu zagrażać Ci będą sępy. Jeśli podfruną zbyt blisko, zabijaj je w pierwszej kolejności. Po zniszczeniu wszystkich gniazd, możesz spokojnie udać się do zlokalizowanej na szczycie drzewa jaskini (#87).
![]() | ![]() |
Lemur poleci Ci bombardować gniazda robali znajdujące się w dalszej części planszy. Po chwyceniu pocisku, prawym klawiszem myszy decydujesz o sile rzutu (#88). Musisz dokładnie określić moc, z jaką uderzysz w cel. Na szczęście możesz próbować do woli. Po zniszczeniu pierwszego gniazda, udaj się jedyną dostępną drogą do kolejnej kupki pocisków. W sumie musisz pozbyć się czterech siedlisk potworów, każde z nich umiejscowione jest coraz dalej od Melmana.
Teraz coś względnie prostego. Melman musi zabić sześć robaków (#89), a uczyni to za pomocą śmigła. Zadanie jest wręcz banalne i nie powinno nikomu nastręczać żadnych trudności.
![]() | ![]() |
Na chwilę wcielisz się w rolę Glorii. Porozmawiaj z Lemurem. W okolicy zaroi się od kretów różnego koloru (#90), których staranowanie przynosi określony profit punktowy (od 1 do 3). W ograniczonym czasie musisz pozbyć się tylu szkodników, aby w sumie zgromadzić 30 punktów. To zadanie możesz powtarzać nieskończoną ilość razy.
![]() | ![]() |
Wejdź do jaskini, aby ponownie wcielić się w Melmana (#91). Przed Tobą ostatnie zadanie w tym etapie. Polega ono na skakaniu po platformach (z użyciem śmigła). Żyrafie nie wolno spaść na ziemię, musi ona również unikać czyhającego w okolicy Alexa (#92), który chce dobrać się do przenoszonego steku. Zadanie nie jest łatwe, ale jeśli uważnie będziesz rozglądał się za kolejnymi platformami, z pewnością sobie poradzisz. Pamiętaj, że w tunelach powietrznych, aby wznieść się do góry, należy cały czas używać śmigła.
0
- Madagaskar - poradnik do gry
- Madagaskar: Poradnik do gry
- Madagaskar: Solucja
- Madagaskar: Kings of New York
- Madagaskar: Marty's Escape!
- Madagaskar: N.Y. Street Chase
- Madagaskar: Penguin Mutiny
- Madagaskar: Mysterious Jungle
- Madagaskar: Save the Lemurs
- Madagaskar: Jungle Banquet
- Madagaskar: Coming of Age
- Madagaskar: Back to the Beach
- Madagaskar: Marty to the Rescue
- Madagaskar: Final Battle
- Madagaskar: Solucja
- Madagaskar: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








