Machinarium: Scena 16

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Scena 16

1 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Wrzucamy nasiona słonecznika do górnej części maszyny #1 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Wrzucamy nasiona słonecznika do górnej części maszyny #1 . Schodzimy po małych schodkach i pod rurę wylotową podkładamy puste pudełko . Chwytamy za rączkę , przytrzymujemy i machamy kilka razy w górę i w dół, aż do chwili powstania kilku kropel oleju. Nie zapominamy o zabraniu pełnego pudełka . Na koniec zjeżdżamy po rurze przy lewej krawędzi ekranu. Odwiedzamy robota na wózku i przekazujemy mu pudełko . W podzięce otrzymujemy bilet wstępu do salonu gier. Nie zapominamy również o zabraniu jego bandaża #2 .

2 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Wejście do salonu znajduje się w budynku po lewej, w zaułku w którym zdobyliśmy kota #1 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Wejście do salonu znajduje się w budynku po lewej, w zaułku w którym zdobyliśmy kota #1 . Umieszczamy bilet wstępu w czytniku i wchodzimy do środka. Zanim będziemy mogli zagrać, musimy przywrócić elektryczność. Dźwignią po lewej #2 , określamy który automat chcemy ładować (interesują nas 1 i 2. 3 jest spalony), następnie wskakujemy na rowerek , klikamy, przytrzymujemy i kręcimy aż do momentu kiedy wskazówka na tarczy znajdzie się w czerwonym polu. Czynność musimy oczywiście dwa razy powtórzyć.

3 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Gra z automatu 1 to prosta odmiana Space Invaders w której musimy zdobyć 1000 punktów - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Gra z automatu 1 to prosta odmiana Space Invaders w której musimy zdobyć 1000 punktów. Nieco gorzej z automatem numer dwa, ale tutaj przychodzi nam z pomocą Księga Rozwiązań pomagając w strategii #1 , #2 . Każdorazowo, po przejściu gry z automatu - wyjmujemy z jego podajnika monetę . Kiedy będziemy mieli już dwie - wracamy do placu z dużym zegarem.

4 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Wrzucając obie monety do automatu #1 , zamieniamy je na dwie baterie - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Wrzucając obie monety do automatu #1 , zamieniamy je na dwie baterie . Wracamy do rury po której zjechaliśmy i tym razem- wspinamy się na nią #2 .

5 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry
Łączymy baterie bandażem i wręczamy strażnikowi #1 - [Opis przejścia] Scena 16 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry

Łączymy baterie bandażem i wręczamy strażnikowi #1 . Kiedy odsunie się od drzwi i wypuści swojego ukochanego królika, będziemy mogli nacisnąć przycisk #2 i wejść do środka.

Machinarium

16 października 2009

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl