Machinarium: Scena 11
Aktualizacja:
Scena 11
![]() | ![]() |
Z ogrodzenia na dole ekranu zabieramy korbkę i używamy jej na dziurze, pod zegarem #1 . Kręcąc korbką (klikamy lewym przyciskiem myszy, przytrzymujemy i kręcimy), ustawiamy wskazówki zegara tak jak na #2 . Drzwi zostaną otwarte, a do środka wejdzie robot siedzący na ławce.
![]() | ![]() |
Ponownie nastawiamy zegar, tym razem na symbole #1 . Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, robot siedzący w wieży powinien zniknąć nam z oczu. Wchodzimy na jego miejsce i zabieramy megafon . Schodzimy na dół i rozmawiamy z podstarzałym robotem, który podaruje nam pusty pojemnik . Wracamy do muzyków i przechodzimy przez drzwi po lewej. Ustawiamy pojemnik pod cieknącym smarem #2 . Kiedy się napełni, zwracamy go właścicielowi, który dzięki temu będzie mógł się odsunąć. Po chwili odda nam ten sam, pusty pojemnik . Wchodzimy po schodach obok katedry z zegarem.
- Machinarium - poradnik do gry
- Machinarium: Poradnik do gry
- Machinarium: Scena 01
- Machinarium: Scena 02
- Machinarium: Scena 03
- Machinarium: Scena 04
- Machinarium: Scena 05
- Machinarium: Scena 06
- Machinarium: Scena 07
- Machinarium: Scena 08
- Machinarium: Scena 09
- Machinarium: Scena 10
- Machinarium: Scena 11
- Machinarium: Scena 12
- Machinarium: Scena 13
- Machinarium: Scena 14
- Machinarium: Scena 15
- Machinarium: Scena 16
- Machinarium: Scena 17
- Machinarium: Scena 18
- Machinarium: Scena 19
- Machinarium: Scena 20
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 1
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 2
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 3
- Machinarium: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81926156.jpg)
![Z ogrodzenia na dole ekranu zabieramy korbkę i używamy jej na dziurze, pod zegarem #1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81926171.jpg)
![2 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81926187.jpg)
![Ponownie nastawiamy zegar, tym razem na symbole #1 - [Opis przejścia] Scena 11 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81926203.jpg)
