Machinarium: Scena 12
Aktualizacja:
Scena 12
![]() | ![]() |
Kiedy zaczniemy majstrować przy słupie , wyświetli się łamigłówka. Element na który wskazuje strzałka #1 wypadnie, kiedy na niego klikniemy. Mechaniczny ptak szybko go zabierze. Stajemy na środku mostu (ptak siada w tym momencie na drucie nad naszą głową) i zaczynamy się szybko zsuwać i rozsuwać #2 . Po kilku razach ptaszysko spadnie obok nas i odda nam kawałek układanki . Przy okazji zerwie przewód, którego koniec przywiązujemy do barierki .
![]() | ![]() |
Układamy elementy w sposób widoczny na obrazku (brakujący fragment dokładamy na samym końcu). Od tej chwili kontrolujemy przepływ prądu przez barierkę. Jeśli przesuniemy jeden z elementów na wolne pole #1 , odetniemy zasilanie (póki co- prądu jednak potrzebujemy). Wdrapujemy się na drabinę robotnika #2 i odpinamy mu wtyczkę zasilania . Kiedy nas zrzuci, ciągniemy za czerwone kable . Robot przestawi swoją drabinę. Wdrapujemy się na nią ponownie i ciągniemy siedzącego na daszku kota za ogon. Powinien zostać porażony prądem. Odcinamy zasilanie, zabieramy kota i zanosimy go muzykowi z tubą.
![]() | ![]() |
Kobieta rzuca radiem , a my je sobie zabieramy #1 . Wracamy na plac z dużym zegarem i wchodzimy do kanału który odsłonił nam robot na wózku #2 .
- Machinarium - poradnik do gry
- Machinarium: Poradnik do gry
- Machinarium: Scena 01
- Machinarium: Scena 02
- Machinarium: Scena 03
- Machinarium: Scena 04
- Machinarium: Scena 05
- Machinarium: Scena 06
- Machinarium: Scena 07
- Machinarium: Scena 08
- Machinarium: Scena 09
- Machinarium: Scena 10
- Machinarium: Scena 11
- Machinarium: Scena 12
- Machinarium: Scena 13
- Machinarium: Scena 14
- Machinarium: Scena 15
- Machinarium: Scena 16
- Machinarium: Scena 17
- Machinarium: Scena 18
- Machinarium: Scena 19
- Machinarium: Scena 20
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 1
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 2
- Machinarium: Księga Rozwiązań - cz. 3
- Machinarium: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988718.jpg)
![Kiedy zaczniemy majstrować przy słupie , wyświetli się łamigłówka - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988734.jpg)
![2 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988750.jpg)
![Układamy elementy w sposób widoczny na obrazku (brakujący fragment dokładamy na samym końcu) - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988765.jpg)
![3 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988781.jpg)
![Kobieta rzuca radiem , a my je sobie zabieramy #1 - [Opis przejścia] Scena 12 | Machinarium - Machinarium - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/965/81988796.jpg)
