Poziom 6 - Zatarg ze Zniewalaczem | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
Aktualizacja:
Misję Zatarg ze Zniewalaczem w LEGO Iniemamocni rozpoczniesz na wodzie (na szczęście twój pojazd potrafi zmienić się w łódź). Jest to zarazem ostatnie zadanie z fabuły filmu Iniemamocni 2. Rozgrywkę w tym zadaniu poprowadzisz jako dzieci.
Droga przez bazę

Na statku rozpocznij od zniszczenia obiektów w prawej części pomieszczenia i przebudowie ich. Wykorzystaj pole psioniczne Violi do otwarcia "pralki", potem wejdź do środka Maksem, a otworzysz kolejne drzwi.

Na drodze stanie ci Voyd - uniknij jej korzystając z niewidzialności Violi i spróbuj otworzyć bramę kołowrotem. Rozpadnie się - pochwyć go i przynieś do Maksa. Możesz teraz dostać się nim do wentylacji, by odnaleźć tam kolejny zawór, którym odwrócisz uwagę wrogów.

Wróć do Violi. Przejdź Maksem przez bramę i otwórz ją przełącznikiem dla siostry, potem użyj terminalu, by uwolnić Jack-Jacka z windy. W korytarzu zniszcz fioletowe klocki i zbierz je Violą z użyciem pola psionicznego, po czym ustaw je przed drzwiami i zbuduj konstrukcję.
Odnalezienie Jack-Jacka

Musisz odnaleźć teraz trzy super klocki do utworzenia konstrukcji.
- Pierwszy znajdziesz wewnątrz kuchenki po prawej stronie. Wytrząśnij go ze środka używając Jack-Jacka.
- Drugi klocek znajdziesz w ogniu po lewej stronie - ognista transformacja pozwoli mu przejść tam bez szwanku.
- Ostatni klocek znajdziesz na wprost od wejścia za podniszczonymi drzwiami (które ponownie rozwalić może Jack-Jack w formie fioletowego potwora).
Walka z Panem Iniemamocnym i Mrożonem

W dalszej części rozdziału Zatarg ze Zniewalaczem czeka cię walka z Mrożonem i Panem Iniemamocnym. Podobnie jak dotychczas, pozwól Panu Iniemamocnemu szarżować i wykuj unik, by móc zaatakować go kontratakiem. Po pierwszym ataku zjawią się pomocnicy oponentów - za każdego wyeliminowanego otrzymasz trochę zdrowia w formie klocka-serca. By pokonać bossa, zadaj mu 3 ciosy, gdy jest oszołomiony.

W drugiej części walki musisz zniszczyć panel kontrolny na parwo od oponentów. Na jego miejscu pojawi się wejście do kanału wentylacyjnego - przejdź tam jako Maks, i rozbij na dole wszystkie obiekty, z których złożysz bieżnię. Elastyna będzie teraz mogła pochwycić Mrożona i użyć jego mocy przeciwko Panu Iniemamocnemu, gdy stanie w oznaczonym miejscu przed przeciwnikami.

To jednak nie koniec walk. Na koniec przybywa jeszcze Voyd, która będzie tworzyć portale dla Pana Iniemamocnego. Weź Mrożona i zbuduj podwyższenie, które pozwoli dostań się do Voyd.
0
- LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
- Solucja
- Opis przejścia
- Solucja do LEGO Iniemamocni
- Poziom 1 - Podkopani | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 2 - Szaleństwo na torach | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 3 - Objawienia | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 4 - Kryjówka Zniewalacza Ekranów | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 5 - Pułapka | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 6 - Zatarg ze Zniewalaczem | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 7 - Złote lata | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 8 - Bohaterscy bohaterowie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 9 - Wyspa Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 11 - Rodzina ponad wszystko | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 12 - Ostateczne starcie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Opis przejścia
- Solucja
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.