Poziom 5 - Pułapka | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
Aktualizacja:
Aby rozpocząć kolejną misję w LEGO Iniemamocni o nazwie Pułapka, będziesz musiał odwrócić uwagę strażnika na imprezie. Do dyspozycji masz teraz nową bohaterkę - Voyd - która potrafi budować przydatne portale teleportacyjne. Nie będziesz przejmował nad nią kontroli w dalszej części gry, ale ta postać przyda ci się wielokrotnie podczas poszukiwania sekretów na mapie Municibergu.
Wejście Elastyny do budynku

Najpierw zniszcz głośniki, potem przejdź w prawo i zniszcz armatę, po czym ją przebuduj. Z takimi blokami wejść w interakcję może Voyd, by przenieść się do niedostępnych miejsc. Przejdź przez portal i zniszcz ekran nad wejściem do windy i ze zniszczonych klocków zbuduj tort.
Walka w domu Parrów

W domu Parrów rozpoczniesz walkę z pomniejszymi oponentami. Gdy się z nim i uporasz, przejdź na lewą stronę i skorzystaj z umieszczonego tam urządzenia łącząc umiejętności Violi i Maksa. Teraz jako Mrożon będziesz mógł unieszkodliwić przeciwnika stojącego ci na drodze. W dalszej kolejności ponownie wykorzystaj dwójkę dzieciaków, by przedostać się przez toksyny w prawym rogu areny.

Teraz zniszcz fioletowe klocki po lewej i prawej stornie areny, które wykorzystać może Viola do zbudowania konstrukcji pośrodku. Teraz maks może dostać się do góry wykorzystując bieżnię w lewym rogu. Potem Mrożon może utworzyć lodową drabinę do góry. Finalnie by dostać się do Jack-Jacka będziesz musiał przeskoczyć po uchwytach w ścianie jako Viola z aktywną umiejętnością niewidzialności. Skorzystaj z umieszczonego tam terminala.
Walka z Cegłą i Miażdżycielem

Na koniec rozdziału czeka cię walka z bossami: Cegłą i Miażdżycielem. Pierwsze obrażenia zadasz Cegle, gdy unikniesz jej ataku i pozostanie oszołomiona. Aby zadać obrażenia Miażdżycielowi, przełącz się na Jack-Jacka w jego płonącej formie, by użyć lasera przeciwko złotemu klockowi podtrzymującemu strukturę budowli.

Potem przeciwnicy połączą się. Co kilka chwil na arenę spadną szare klocki - skieruj szarżę wroga w ich kierunku. W każdej kulce klocków znajdziesz jeden z trzech wymaganych super klocków. Uniki najłątwirej będzie ci wykonywać jako Maks. Misje zakonczysz po wykonaniu super konstrukcji.
0
- LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
- Solucja
- Opis przejścia
- Solucja do LEGO Iniemamocni
- Poziom 1 - Podkopani | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 2 - Szaleństwo na torach | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 3 - Objawienia | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 4 - Kryjówka Zniewalacza Ekranów | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 5 - Pułapka | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 6 - Zatarg ze Zniewalaczem | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 7 - Złote lata | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 8 - Bohaterscy bohaterowie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 9 - Wyspa Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 11 - Rodzina ponad wszystko | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 12 - Ostateczne starcie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Opis przejścia
- Solucja
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.