Poziom 3 - Objawienia | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
Aktualizacja:
W trzeciej misji w LEGO Iniemamocni o nazwie Objawienia. Rozpoczniesz od kontroli nad Jack-Jackiem, drugim synem Pana Iniemamocnego i Elastyny.

Na początku zniszcz przebuduj obiekty, by rzucić gotowym blokiem w szopa, potem walcz ze zwierzęciem. Jack-Jack ma możliwość transformacji - zdobywa wtedy nowe umiejętności oraz lepiej radzi sobie z oponentami.
Gdy akcja wyjdzie na zewnątrz, będziesz musiał zniszczyć lokalne struktury, aby przebudować klocki w broń, wybierając tą po lewej stronie, która pozwoli ci na kontynuację wątku. Końcowa walka polegać będzie jedynie na wciskaniu określonych przycisków.

Bieg po ścianie to często wykorzystywany trick, któ®y możliwy jest dopiero przy wykorzystaniu specjalnych odskoczni
W drugiej części rozgrywki tego poziomu znajdziesz się na samolocie. Wybuduj odskocznię i przedostań się na drugą stronę samolotu. Podczas biegu po jego ściance nie naciskaj dodatkowych przycisków, bowiem wtedy spadniesz. Pokonaj oponentów wewnątrz i aktywuj zasilanie po lewej Helektronem Rozwiąż łamigłówkę przy komputerze, by móc przedostać się do kabiny pilotów.

Przedostań się na drugi samolot budując most Elastyną. Gdy skrzydło opadnie, użyjesz jej ręki jako liny, by przedostać się na drugie skrzydło, potem wykorzystaj ją jako linę, by przyciągnąć Helektrona. Teraz skorzystaj z terminala ukrytego za niebiesko-białymi klockami w ścianie i przedostań się Helektronem po turbinie do środka samolotu. Zniszcz piorunem kratkę wentylacyjną, i jako Elastyna skorzystaj z niej, naciskając przycisk wewnątrz.

Na koniec zasil piorunem generator w tylnej części samolotu, jak zrobiłeś to w pierwszym samolocie i zbuduj konstrukcję po prawej stronie (jeśli zbudujesz w innym miejscu budowlę z innego schematu, nie zadziała ona i będziesz musiał ją zniszczyć). Później zniszcz ją i przebuduj, kolejno ustawiając mechanizm pośrodku , a potem po lewej stronie.
0
- LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
- Solucja
- Opis przejścia
- Solucja do LEGO Iniemamocni
- Poziom 1 - Podkopani | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 2 - Szaleństwo na torach | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 3 - Objawienia | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 4 - Kryjówka Zniewalacza Ekranów | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 5 - Pułapka | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 6 - Zatarg ze Zniewalaczem | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 7 - Złote lata | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 8 - Bohaterscy bohaterowie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 9 - Wyspa Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 11 - Rodzina ponad wszystko | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Poziom 12 - Ostateczne starcie | Opis przejścia LEGO Iniemamocni
- Opis przejścia
- Solucja
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.