LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Batmolka
Aktualizacja:
Batmolka

Po dostaniu się do kolejnego poziomu pozbieraj wszystkie punktowane klocki i rusz w lewą stronę jako Robin. Powyżej ciebie, obok skały zauważysz miejsce, do którego musisz strzelić (patrz obrazek). Użyj swojej umiejętności specjalnej (przytrzymaj klawisz interakcji jako Robin) we wskazane miejsce a odblokujesz drogę do Batman'a. Przeskakuj z wystających ze ścian rurek aż skoczysz do Batman'a.

Po skoku odpędź się od nietoperzy (wciskaj szybko przycisk wyświetlany na ekranie), a po skoku na dół przejmij kontrolę nad Alfred'em. Podczas kontrolowania Alfreda będziesz mógł przedostać się przez płomienie. Podejdź do mechanizmu i stwórz z leżących tam klocków maszynę do ugaszenia pożaru. Tym samym udostępnisz drogę Robin'owi

Jako Robin podejdź do leżących klocków obok i stwórz obiekt. Przebierz się w strój techniczny i przywołaj robota, którym zbliż się do konsoli na końcu drogi (będąc tam naciskaj szybko klawisz akcji). Znowu zostaniesz obezwładniony przez nietoperze dlatego naciskaj szybko klawisz akcji.

Powróć na środek pomieszczenia i stwórz obiekt z klocków na ziemi. Ubierz się w strój techniczny Robine'm i podejdź do konsoli obok. Na ekranie pojawią się dwa zabezpieczenia, które musisz wyłączyć. Przejedź celownikiem na takie zabezpieczenie i naciśnij wymagany przycisk. Powtórz krok z drugim zabezpieczeniem a opuścisz platformę obok, która zaprowadzi cię do Batman'a.

Po drodze na górę znajdziesz token (świecący strój) dla Robin'a. Żeby dostać się do jaskini wyżej, musisz doładować energię. Podejdź do obiektu znajdującego się na prawej stronie i podczas korzystania z tego stroju przytrzymaj wymagany przycisk.

Na drugim piętrze po lewej stronie znajdziesz obiekt do zniszczenia, z którego wyleci twój pierwszy minizestaw. Jak tylko zbierzesz monety wejdź do jaskini i zniszcz barykadę, która blokuje drogę.

Po przejściu przez jaskinie pozbieraj wszystkie monety, które się tam znajdują. Zejdź po schodach na dolny poziom i skorzystaj z doładowania energii jako Robin by oświetlić dalszą drogę.

Podejdź do ciemnej jaskini po lewej stronie i oświetl drogę Robin'em. Jak tylko to zrobisz zmień postać na Alfred'a i zniszcz obiekty, które się tam znajdują. Po ich zniszczeniu na ziemi zostaną rozsypane klocki, z których możesz wykonać kolejny obiekt (dzięki temu uzyskasz swój drugi minizestaw).

Po wykonaniu tych kroków obok jaskini pojawią się kolejne klocki, z których możesz zbudować obiekt. Po jego wykonaniu podejdź Robin'em do nowo wykonanego obiektu i po użyciu kombinezonu technicznego, odblokuj dostęp do łodzi.

Przejdź lewą stroną do łodzi i naciśnij wymagany przycisk. Po wejściu do łodzi wyceluj w Batmobila i zacznij go ostrzeliwać.

Po zniszczeniu łodzi skieruj się na lewą stronę jaskini i przejmij kontrolę nad Alfredem, by przejść przez płomienie. Na wyższym poziomie skonstruuj gaśnicę, która odblokuje przejście dla Robin'a i razem wejdźcie do windy.

Po wyjściu z windy zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują i z klocków leżących na ziemi wykonaj motor. Zacznij nim ostrzeliwać Batmobil, a jak tylko zniszczy twój motor skieruj się na drabinkę obok.

Po wejściu na wyższy poziom z klocków na ziemi wykonaj wejście dla robota Robin'a. Po zrobieniu wejścia zmień strój na strój techniczny i przywołaj robota (domyślnie przytrzymaj przycisk interakcji).

Podleć robotem pod zrobione przez ciebie wejście i naciśnij wymagany przycisk by przedostać się na drugą stronę. Po wykonanej czynności ustaw się obok pobliskiej konsoli i odblokuj przejście dla twoich postaci

Na wyższym poziomie podejdź do zniszczonego komputera i utwórz z klocków maszynę. Zaraz po jej utworzeniu, jako Robin zmień kostium na kombinezon ochronny i zacznij zbierać rozsypane po podłodze klocki. Jak tylko je zbierzesz podejdź do maszyny i stwórz zapasowy komputer.

Po skorzystaniu z komputera znajdziesz się w wirtualnej rzeczywistości. Zanim przystąpisz do zadania przejdź do dolnych lokacji, a znajdziesz tam mnóstwo monet (nawet takich za 10 tysięcy punktów) Monet nie będzie widać dlatego dokładnie przeszukaj ten teren. Jak tylko je zbierzesz możesz przejść na pierwszy podest i wejść w palące się tam światło. Powtórz krok z kolejnymi podestami.

Zejdź na niższy poziom i przejdź na prawą stronę jaskini. Zanim skorzystasz jednak z samolotu warto się rozejrzeć. Znajdziesz w tej okolicy całkiem sporą ilość monet.

Kiedy już zbierzesz wszystkie, jakże pożądane świecidełka, możesz usadowić się w samolocie i ostrzelać batmobil z dystansu.

Czeka cię walka z bossem, kontrolowanym Batman'em. Staraj się wykonywać uniki dla jego ciosów a jak zaczną cię oblegać nietoperze, ochroń się przed tym (szybko naciskaj klawisz akcji) Po określonym czasie Batman będzie zrzucać obiekty, które rozsypią się na kawałki. Twoim zadaniem jest wykonywanie z tych obiektów reflektorów. Unikaj ataków Batman'a a jak tylko zauważysz na ziemi klocki, podbiegnij do niech i stwórz reflektor. Po zaświeceniu w Batman'a pobiegnij do niego i go uderz. Będziesz musiał powtarzać te kroki przez całą walkę z nim.
- LEGO Batman 3: Poza Gotham - poradnik do gry
- LEGO Batman 3: Poza Gotham - poradnik do gry
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Opis przejścia
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Lista zadań LEGO Batman 3 Poza Gotham
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Pościek
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Batjaskinia
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Batmolka
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Sala Zebrań
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Kostium Na Miarę Kosmosu
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Na Strażnicy Porządku
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Czaszkoła Przetrwania
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Eurokłopoty
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Małe Gotham... Duży Problem
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Miłość Ci Wszystko Wybaczy
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Wyrzuć Ten Gniew
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Sezon Na Pomarańcze
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Indygująca Historia
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Kolor Nadziei
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Qwardy Orzech Do Zgryzienia
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Chłodna Historia
- LEGO Batman 3 Beyond Gotham: Opis przejścia
- LEGO Batman 3: Poza Gotham - poradnik do gry
Komentarze czytelników
android181818 Junior
Dlaczego poziom 12 jest na miejscu poziomu 10, 13 na miejscu 11, 11 na miejscu 12, a 10 na miejscu 13 poziomu?
Sandra95 Junior
Hej już dłuższy czas gram i brakuje mi ciągle jednej misji z cyklu sekrety (? - pytajnik ) mam 99.9 procent a brakuje mi tylko pojazdu latajacego patrząc od lewej na planecie Oa jest to 2. Na podglądzie planet wszystkie mam niby zrobione :(
Xpawel897 Junior
Czy jak kupię lego batman 3 Na Xboxa one to będę mógł grać na 2 pady?
kacpi (mroczny rycerz) Junior
Mam pytanie wie ktoś jak zrespić pojazd bo nie mam zielonego pojęcia
Pacio11 Junior
Mam pytanko na jakim poziomie można znaleźć czerwony klocek który daje wykrywanie żetonów postaci?
Pacio11 Junior
Pomocy uratowałam dwóch Adamów westów w bat
jaskini choć wciąż mi pokazują 1 na 2 jak to odkręcić
maciekk25811 Junior
Mam problem bo przeszedłem grę już dobre 2 lata temu ale na 99,9% bo na poziomie wyrzuć ten gniew mam pokazane 4/5 złotych klocków i nie wiem co zrobić żeby mieć je wszystkie bo przechodziłem ten poziom cały kilka razy niszcząc nawet każdą możliwą rzecz do zniszczenia. Pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
