Legend Hand of God: Łucznik światła
Aktualizacja:
Łucznik światła
Droga natury + Droga wiary
![]() Droga natury 1. Trucizna 2. Krytyczne uderzenie 3. Wybuchowe groty 4. Sztuka polowania 5. Celność 6. Szczęście 7. Rozproszony strzał 8. Mierzony strzał 9. Okrzyk bitewny 10. Znajomość kuszy 11. Znajomość łucznictwa 12. Zabójcza celność | ![]() Droga wiary 1. Broń obuchowa 2. Uzdrowienie 3. Piorun 4. Teleportacja 5. Święte ostrze 6. Błogosławieństwo strażnika 7. Trzęsienie ziemi 8. Skamienienie 9. Intuicja 10. Męczeństwo 11. Łańcuch piorunów 12. Boska ochrona |
Obierając te drogi, stworzysz postać łucznika światła, który specjalizuje się głównie w walce na dystans.
Droga natury:
Ze względu na większą szybkość ataku preferowany jest łuk. Koniecznie trzeba rozwinąć celność [5] zwiększającą atak każdej broni. Podstawą jest znajomość łucznictwa [11] , która zwiększa szybkość strzału z łuku. Bardzo dobrą umiejętnością jest mierzony strzał [8] , który potęguje obrażania zadawane przez strzał z łuku. Warto poświęcić kilka punktów na pasywną umiejętność zabójczej celności [12] , która zwiększa obrażenia przy ciosie krytycznym. Przy nadwyżce punktów można je ulokować w zdolności krytycznego uderzenia [2] .
Droga wiary:
Jeden punkt powinieneś zainwestować w leczniczą zdolność błogosławieństwa strażnika [6] . Przydatna jest także zdolność teleportacji [4] , która pozwoli w szybki sposób oddalić się od przeciwników, bez konieczności tracenia czasu na uciekanie. Na wyższym poziomie dobrze zainwestować w boską ochronę [12] . Czary te wymagają większej ilości many, dlatego - by nie lokować zbyt wielu punktów w inteligencji - należy rozwinąć dodatkowo intuicję [9] , która zwiększy ten współczynnik.
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
- Legend Hand of God: Klasy postaci
- Legend Hand of God: Wojownik
- Legend Hand of God: Mag bitewny
- Legend Hand of God: Łucznik
- Legend Hand of God: Paladyn
- Legend Hand of God: Iluzjonista
- Legend Hand of God: Zwiadowca
- Legend Hand of God: Mnich bitewny
- Legend Hand of God: Łucznik żywiołów
- Legend Hand of God: Arcymag
- Legend Hand of God: Łucznik światła
- Legend Hand of God: Klasy postaci
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Adamus Legend
Wielkość świata i ilość zadań wręcz zabijają :-P (nie wspominając o możliwościach rozwoju naszej postaci :-P). Ciekawe, że wiekszość klonów Diablo jest tak żenująco słaba :-/. Ale dzisiejszy trend wśród wydawców, to zrobić jak najmniejszym nakładem środków jakiegoś gniota, wypromować i wmówić ludziom, że jest to super gra, a na pewno da sie na nią nabrać spora grupa napaleńców :-P
TobiAlex Legend
O setkach bugach w tym niedziałających skilach nie wspominając!
zanonimizowany202611 Pretorianin
Hmm nie moge pobrac poradnika. Wyskauje mi blad i brak pliku.
Ashura Generał
Ta gra to tragedia. Poczynając od wielkości świata, poprzez ilość umiejętności, możliwości wykorzystania ich "współdziałania" w dwóch drzewkach klasowych (moim zdaniem bardzo nieumiejętna próba powielenia schematów z Titan Questa, gry 2 lata starszej, a dużo dłuższej i oferującej dużo więcej możliwości), poprawności ich działania (bugi), a kończąc na dziecinnej fabule i kiepskiej lokalizacji (aktorzy czytają swoje kwestie jakby nagrywali ścieżkę do "Kota w butach").
Tak jak napisał Adamus, zaprosić gwiazdeczkę do lokalizacji, sypnąć paroma nowinkami i fachowo brzmiącymi rozwiązaniami technicznymi - Cinematic Combat System mający w założeniu sprawiać wrażenie prawdziwej walki z przeciwnikami w rzeczywistości jest zbiorem trzech nędznie wykonanych animacji dobijania przeciwnika, a przy walce z dużo większymi przeciwnikami na animacji doskoku do tegoż delikwenta i przyłożeniu bez większego ładu i składu olbrzymowi w klatę.
Brak multiplayera wymieniany jest w recenzjach jako największa wada gry. W rzeczywistości brak multi przy całej reszcie bubli władowanych w tego gniota wydaje się nie mieć znaczenia. Po przeczytaniu większości "fachowych recenzji" dotyczących tej gry dochodzę do wniosku, że 3/4 recenzentów dostaje bonusy od wydawców, żeby życzliwie odnieść się do danego tytułu. Smutne.
zanonimizowany543721 Legionista
W 100% zgadzam się z przedmówcą, ta gra to zawód na całej linii - kupiłem w ciemno sugerując się opiniami w prasie i tutaj, a już po 3 godzinach miałem dość. Do Sacreda i Titan Questa (nie wspominając już o Diablo 2) tej grze jest baaaaardzo daleko. Jak dla mnie ten tytuł stoi na równi z Lokim - przereklamowane, niezoptymalizowane tytuły które dostały zaskakująco wysokie oceny.
fan realu madryt i raula Legend
A ja tam będę oryginalny i pochwalę Legend. Mi się tam podoba ta gra. Może to dlatego, że ani w Diablo ani w innego H&S w życiu nie grałem i dopiero zaczynam robic pierwsze kroki w tym gatunku, ale takie są moje odczucia. Legend to dla mnie kawał dobrej gry.
zanonimizowany696855 Junior
Dostałem w prezencie tą grę, baaaardzo nudna, wiele, wiele, wiele bugów(zaklinowanie wiekszosci bossow nie jest problemem, potem dobijanie z kuszy), brak dostosowania poziomu potworków do poziomu bohatera, bardzo prymitywne nazewnictwo przedmiotów(twórcy nawet nie postarali się o odległości między kolejnymi elementami nazwy broni), tylko 3 przyciski do sterowania zdolnosciami(w tym jeden musi byc na walkę i jeden na bicie więc zostaje 1), fabuła ciut kulawa, brak mozliwosci bardziej kreatywnego rozwoju postaci, itd., itd., itd. Nie jestem wielkim fanem H&S, wolę cRPG, np. Neverwinter Nights(swietna produkcja, przynajmniej cz. 1). Nie polecam tej gry, podsumowując bardzo dużo niedociągnięć, brak zróżnicowania NPC(zwykle do stworzenia kolejnego stworka zmienia się po prostu kolor na czerwony jak ognisty, czy zielony jak jadowity). Plusów za bardzo nie ma, więc moja ocena tej gry to tak gdzieś 2,5.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


