Legend Hand of God: Mag bitewny
Aktualizacja:
Mag bitewny
Droga siły + Droga magii
![]() Droga siły 1. Znajomość zbroi 2. Znajomość tarcz 3. Atak z wyskoku 4. Uderzenie tarczą 5. Broń dwuręczna 6. Odporność na magię 7. Taktyka bitewna 8. Broń jednoręczna 9. Zew krwi 10. Topory 11. Szerokie uderzenie 12. Święta tarcza | ![]() Droga magii 1. Ognista kula 2. Sztuki magiczne 3. Lodowa strzała 4. Płonące ostrze 5. Płonąca hydra 6. Tarcza żywiołów 7. Lodowe ostrze 8. Płaszcz ognia 9. Obrażenia obszarowe 10. Zatrzymanie czasu 11. Zamrażanie 12. Deszcz meteorów |
Obierając te drogi, stworzysz maga bitewnego, który specjalizuje się zarówno w walce wręcz jak i rzucaniu zaklęć.
Droga siły:
Podstawą jest rozwinięcie umiejętności znajomości zbroi [1] oraz odporności na magię [6] . Co do broni, to polecam używanie toporów, ze względu na fakt, że można inwestować punkty w umiejętność: topory [10] , która dodaje dodatkowe punkty do ataku, co ogranicza ilość punktów inwestowanych w zwinność. Jeśli postanowisz używać dwuręcznego oręża, to inwestujesz punkty w zdolność: broń dwuręczna [5] . Zew krwi [9] i szerokie uderzenie [11] pozostają umiejętnościami dodatkowymi - rozwijasz je po osiągnięciu maksymalnego poziomu tych podstawowych.
Droga magii:
Podstawową umiejętnością są sztuki magiczne [2] , które pozwalają na szybszą regenerację many. Jeśli chodzi o pozostałe umiejętności, to masz do wyboru czary związane z magią ognia lub z magią lodu (najlepiej wybrać jedną z tych kategorii). Jeśli chodzi o magię ognia, to podstawowym dystansowym czarem jest ognista kula [1] . W przypadku walk na bliską odległość masz do dyspozycji płonące ostrze [4] , które dodaje standardowej broni obrażenia od ognia. Korzystając z którejkolwiek z tych dwu umiejętności, powinieneś rozwinąć zdolność obrażeń obszarowych [9] , które potęgują efekt obu. Bardzo mocnym zaklęciem jest deszcz meteorów [12] i warto go dobrze rozwinąć. W przypadku magii lodu podstawowym dystansowym zaklęciem jest lodowa strzała [3] , która dodatkowo zamraża przeciwnika. Zaklęciem stosowanym przy bliższych dystansach jest lodowe ostrze [7] , które dodaje obrażeń od zimna i możliwość zamrożenia. Używanie któregoś z tych zaklęć powinno zostać dodatkowo wsparte rozwinięciem umiejętności zamrażania [11] , która dodaje premię do ataków przy użyciu tychże zaklęć. Dodatkowymi i przydatnymi umiejętnościami są zatrzymanie czasu [10] , które zamraża przeciwników na określony czas oraz tarcza żywiołów [6] - przenosząca obrażenia na manę.
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
- Legend Hand of God: Klasy postaci
- Legend Hand of God: Wojownik
- Legend Hand of God: Mag bitewny
- Legend Hand of God: Łucznik
- Legend Hand of God: Paladyn
- Legend Hand of God: Iluzjonista
- Legend Hand of God: Zwiadowca
- Legend Hand of God: Mnich bitewny
- Legend Hand of God: Łucznik żywiołów
- Legend Hand of God: Arcymag
- Legend Hand of God: Łucznik światła
- Legend Hand of God: Klasy postaci
- Legend: Hand of God - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Adamus Legend
Wielkość świata i ilość zadań wręcz zabijają :-P (nie wspominając o możliwościach rozwoju naszej postaci :-P). Ciekawe, że wiekszość klonów Diablo jest tak żenująco słaba :-/. Ale dzisiejszy trend wśród wydawców, to zrobić jak najmniejszym nakładem środków jakiegoś gniota, wypromować i wmówić ludziom, że jest to super gra, a na pewno da sie na nią nabrać spora grupa napaleńców :-P
TobiAlex Legend
O setkach bugach w tym niedziałających skilach nie wspominając!
zanonimizowany202611 Pretorianin
Hmm nie moge pobrac poradnika. Wyskauje mi blad i brak pliku.
Ashura Generał
Ta gra to tragedia. Poczynając od wielkości świata, poprzez ilość umiejętności, możliwości wykorzystania ich "współdziałania" w dwóch drzewkach klasowych (moim zdaniem bardzo nieumiejętna próba powielenia schematów z Titan Questa, gry 2 lata starszej, a dużo dłuższej i oferującej dużo więcej możliwości), poprawności ich działania (bugi), a kończąc na dziecinnej fabule i kiepskiej lokalizacji (aktorzy czytają swoje kwestie jakby nagrywali ścieżkę do "Kota w butach").
Tak jak napisał Adamus, zaprosić gwiazdeczkę do lokalizacji, sypnąć paroma nowinkami i fachowo brzmiącymi rozwiązaniami technicznymi - Cinematic Combat System mający w założeniu sprawiać wrażenie prawdziwej walki z przeciwnikami w rzeczywistości jest zbiorem trzech nędznie wykonanych animacji dobijania przeciwnika, a przy walce z dużo większymi przeciwnikami na animacji doskoku do tegoż delikwenta i przyłożeniu bez większego ładu i składu olbrzymowi w klatę.
Brak multiplayera wymieniany jest w recenzjach jako największa wada gry. W rzeczywistości brak multi przy całej reszcie bubli władowanych w tego gniota wydaje się nie mieć znaczenia. Po przeczytaniu większości "fachowych recenzji" dotyczących tej gry dochodzę do wniosku, że 3/4 recenzentów dostaje bonusy od wydawców, żeby życzliwie odnieść się do danego tytułu. Smutne.
zanonimizowany543721 Legionista
W 100% zgadzam się z przedmówcą, ta gra to zawód na całej linii - kupiłem w ciemno sugerując się opiniami w prasie i tutaj, a już po 3 godzinach miałem dość. Do Sacreda i Titan Questa (nie wspominając już o Diablo 2) tej grze jest baaaaardzo daleko. Jak dla mnie ten tytuł stoi na równi z Lokim - przereklamowane, niezoptymalizowane tytuły które dostały zaskakująco wysokie oceny.
fan realu madryt i raula Legend
A ja tam będę oryginalny i pochwalę Legend. Mi się tam podoba ta gra. Może to dlatego, że ani w Diablo ani w innego H&S w życiu nie grałem i dopiero zaczynam robic pierwsze kroki w tym gatunku, ale takie są moje odczucia. Legend to dla mnie kawał dobrej gry.
zanonimizowany696855 Junior
Dostałem w prezencie tą grę, baaaardzo nudna, wiele, wiele, wiele bugów(zaklinowanie wiekszosci bossow nie jest problemem, potem dobijanie z kuszy), brak dostosowania poziomu potworków do poziomu bohatera, bardzo prymitywne nazewnictwo przedmiotów(twórcy nawet nie postarali się o odległości między kolejnymi elementami nazwy broni), tylko 3 przyciski do sterowania zdolnosciami(w tym jeden musi byc na walkę i jeden na bicie więc zostaje 1), fabuła ciut kulawa, brak mozliwosci bardziej kreatywnego rozwoju postaci, itd., itd., itd. Nie jestem wielkim fanem H&S, wolę cRPG, np. Neverwinter Nights(swietna produkcja, przynajmniej cz. 1). Nie polecam tej gry, podsumowując bardzo dużo niedociągnięć, brak zróżnicowania NPC(zwykle do stworzenia kolejnego stworka zmienia się po prostu kolor na czerwony jak ognisty, czy zielony jak jadowity). Plusów za bardzo nie ma, więc moja ocena tej gry to tak gdzieś 2,5.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


