Keepsake: TEST
Aktualizacja:
TEST
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź do góry i znajdź wielkie, niebieskie drzwi. To pokój Minotaurów, zaproszą Cię do środka. Okazuje się, że jedynie studenci i personel szkolny mają wstęp do wyższych pięter. Wysłuchaj koniecznie każdego Minotaura, wypytaj ich o wszystko. Aby zostać studentem musisz przejść specjalny test na ufność, wiedzę i odwagę. Wróć schodami na dół, a następnie przejdź przez stołówkę. Na niższym piętrze znajdziesz klucz. Zanotuj kod, który jest na nim wygrawerowany (24345). Zejdź na sam dół do głównego holu i wybierz tym razem schody po lewej stronie. Na samej górze biegnij w prawo i otwórz drzwi do biura dozorcy. Na biurku znajdziesz zniszczony kawałek papieru z kodem oraz notkę informującą o odesłaniu twojej osoby do domu. W szafce po lewej masz drewniany kij z wyrzeźbionym symbolem smoka - czekał na Ciebie już od pewnego czasu. Po prawej masz sejf. Szyfr jest taki sam jak na kluczu znalezionym wcześniej. Teraz musisz tylko odpowiednio nastawić cyfry. Kolejno:
- ustaw drugą cyfrę z prawej z 1 na 4
- druga cyfra z lewej na 4
- środkowa na 3
- pierwsza z prawej na 5
Powinieneś uzyskać wymaganą kombinację, użyj małego guzika na górze, aby otworzyć sejf. Weź magiczny diadem i odczytaj mapę na ścianie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Teraz możesz odczytać napis na kamiennej ściance koło fontanny w głównym holu. Zrób to. Zak opowie Ci nieco o smokach i historii Akademii. Pora na zaliczenie testu. Przejdź przez otwartą wcześniej bramę, wejdź po schodach i skręć w prawo. Zobaczysz drzwi do Pokoju Próby Ufności. Nie umiesz go otworzyć, więc o poradę zapytaj się Minotaurów na górze. Podpowiedzą Ci, że wymagany jest drewniany, magiczny kij. Był w pokoju dozorcy, masz go ze sobą. Wróć się do drzwi i otwórz je (a raczej rozwal). Przyjrzyj się głowy lwa, porozmawiaj z Zakiem. A następnie odpowiedz na 3 pytania:
- Pytanie nr 1: Które wartości są najważniejsze dla Akademii? Odp. Nr 3: wiedza, siła, równowaga
- Pytanie nr 2: Co jesteś skłonny poświęcić, aby zostać wielkim magikiem? Odp. Nr 2: czas
- Pytanie nr 3: Co się stało z Nightingale'm po tym jak nauczył się władać magią? Odp. Nr 4: Nauczył się, że władza absolutna bez mądrości jest niczym.
Brawo! Pierwszy test zaliczony, ale Zak nie jest nastawiony zbyt optymistycznie. Pora odnaleźć drzwi do drugiego Pokoju Próby.
Komentarze czytelników
zanonimizowany67305 Chorąży
Przeszedłem demo i muszę powiedzieć, że gra urzeka swoim bajecznym klimatem. Jednak z tego co widać po poradniku, Keepsake nie zapewnia długiego czasu rozgrywki.
eJay Legend
Gra nie jest az tak krotka jak sie wydaje. Przede wszystkim duzo czasu zajmuja zagadki:) No i jes duzo łażenia po Akademii. Przejscie Keepsake zajęło mi jakies 18-20 h.
zanonimizowany67305 Chorąży
No to fajnie, bo zwątpiłem :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








