Keepsake: POSZUKIWANIA
Aktualizacja:
POSZUKIWANIA
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź w prawo i wejdź do pokoju za małym dziedzińcem. Zobaczysz ducha i uciekniesz. Musisz się tam dostać inną drogą. Wróć się do teleportu i spróbuj drogi na lewo. Schodami na górę i przejściem w prawo (nie w dół!) odkryjesz pokój Celeste. Przeszukaj pokój, aż Zak w końcu zechce z Tobą porozmawiać. Okaże się, że wie więcej aniżeli wcześniej mówił. Zdenerwowana Lydia zamknie Zaka w pokoju, a kolejna wizja nie da jej spokoju. Okaże się bowiem, że Zak w swojej pierwotnej postaci był człowiekiem i jednym z uczniów, którzy byli blisko Nathaniela (!!!).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Po przebudzeniu obudzisz się na balkonie obok laboratorium. Przejdź przez mostek i wejdź do pomieszczenia. Zaka czeka kolejna poważna rozmowa. Wypytaj go o wszystko. Przejdź dookoła pokoju i przeczytaj co jest napisane na tablicy. Wyjdź z pomieszczenia przejściem obok. Wejdź na żółty teleport - przeniesie Cię wyżej. Teraz skorzystaj z drugiego teleportu (naprzeciwko), a na kolejnym balkonie z czarnego. Znajdziesz się w sali z duchem. Trzeba włączyć wszystkie teleporty. Pośrodku sali widzisz 9 kółek. Mają one kolor czerwony, żółty i niebieski. Aby włączyć teleporty wszystkie muszą się zaświecić. A doprowadzić do tego można jedynie grzebiąc w 4 kontrolkach (?) ustanawiając odpowiednią sekwencję. Kolejno użyj:
- kontrolki z lewej strony na dole
- 3 razy kontrolki po prawej stronie na dole
- kontrolki z prawej strony na górze
- kontroli z lewej strony na górze
Wszystkie teleporty są już odblokowane. Stań na środku, na kolejnym przystanku użyj czerwonego teleportu. Wejdź do pomieszczenia, ujrzysz świecące na niebiesko drzwi - to tzw. przekaźniki. Wejdź tam i skieruj się w prawo (istny Matrix hehehe). Wejdź do pokoju Sztuki. Uruchom przycisk na ścianie (kształt koła) - to runa. Wyjdź z pokoju i skieruj się na dół (wow!), przejdź przez kolejny przekaźnik. Wejdź na samą górę i porozmawiaj z Zakiem. Użyj żółtego teleportu. Mostem dojdziesz do biura Nathaniela.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wybadaj butelkę ze statkiem, niebieską kulę oraz kartki papieru leżące na biurku. Wróć się przez most i odszukaj za posągami niebieski teleport. Znajdziesz się w Obserwatorium. Włącz runę naścianie po lewej i wejdź na piętro. Pobaw się pulpitami i teleskopem. Teraz wróć niebieskim teleportem do miejsca z posągami, a następnie żółtym do Wieży Północnej. Zejdź po schodach na lewej, Sowa ukradnie Ci diadem. Po pościgu przez most ptaszysko uderzy w ścianę po czym zniknie. Lydia będzie kontynuować poszukiwania.
Komentarze czytelników
zanonimizowany67305 Chorąży
Przeszedłem demo i muszę powiedzieć, że gra urzeka swoim bajecznym klimatem. Jednak z tego co widać po poradniku, Keepsake nie zapewnia długiego czasu rozgrywki.
eJay Legend
Gra nie jest az tak krotka jak sie wydaje. Przede wszystkim duzo czasu zajmuja zagadki:) No i jes duzo łażenia po Akademii. Przejscie Keepsake zajęło mi jakies 18-20 h.
zanonimizowany67305 Chorąży
No to fajnie, bo zwątpiłem :D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












