Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.2
Aktualizacja:
![W jaskiniach musisz zejść na trzeci poziom i odnaleźć ołtarz [38] - [AKT II] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/362/14956640.jpg)
W jaskiniach musisz zejść na trzeci poziom i odnaleźć ołtarz [38]. Teraz pozostaje tylko schwytać Johanna-żabę, który odkąd zmienił wygląd stał się bardzo nieufny i ostrożny. Przekonaj go, że najbezpieczniej będzie, jak wejdzie Ci do plecaka. Mając już swoją ofiarę zdaną na Twoją łaskę wyjmij młot i zrzuć urok z Johanna.
Mając już wszystkich członków drużyny w naturalnych wcieleniach udaj się do kanibali. Z rozmowy z wojownikiem strzegącym wejścia do wioski dowiesz się, że do ich wioski można dostać się tylko jako gość specjalny - danie główne - lub jeśli przyprowadzi się kogoś innego na obiad. Najbardziej rozsądnie brzmi druga możliwość a jedyne, co nam brakuje, to taki osobnik chętny na obiad.
![Kimś takim jest żołnierz [39] z budki strażniczej w dżungli - [AKT II] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/362/14956656.jpg)
Kimś takim jest żołnierz [39] z budki strażniczej w dżungli. W czasie rozmowy ze strażnikiem z Afrika Corps należy zaprosić go na obiad, następnie ogłuszyć i ładnie związanego dostarczyć do kanibali. Zanim jednak dostarczysz główne danie do wioski, idź porozmawiać z podróżnikiem. Na jego pytanie, kim jesteście odpowiedz, że "Zależy kto pyta..." Z dalszej rozmowy dowiesz się, że:
- wędrowiec jest tak naprawdę Agentem Jej Królewskiej Mości nr 113 (chwilowo bez licencji na zabijanie);
- jego zadaniem jest znalezienie w dżungli, tajnego lotniska nazistów, a wykonanie tego uniemożliwia mu kontuzja nogi;
- zapytaj o tę kontuzję nogi, a w czasie dalszej rozmowy zaznaczysz Agentowi na mapie położenie wioski plemienia Mulunga, która stanie się teraz bazą wypadową całej operacji.
![Udaj się teraz znowu do wioski kanibalów, gdzie należy - [AKT II] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/362/14956671.jpg)
Udaj się teraz znowu do wioski kanibalów, gdzie należy:
- dostarczyć list M'Bibi [40];
- u sklepikarza [41] kupić: pompkę, zapałki, linę;
- odnaleźć zakopanego wojownika M'Bele [42] i korzystając z siły własnych mięśni podmienić go na strażnika niemieckiego.
Teraz musisz dostać się lotnisko. Droga jest wyjątkowo trudna, dlatego skorzystaj z mapki krainy i zaznaczonego najłatwiejszego dojścia do lotniska. Przedzieraj się przy tym idąc samym brzegiem każdej z lokacji. Po dotarciu do lotniska okaże się, że i tak Cię nie możesz wejść na teren lotniska, więc wróć porozmawiać z agentem, a następnie udaj się do kanibali. Porozmawiaj z każdym z wojowników i przekonaj ich do ataku na lotnisko. Gdy wioska będzie już pusta, idź do M'Bibi. Przekonaj ją, by uciekła z wioski korzystając z zamieszania. Teraz zabierz totem [43] i zwróć go prawowitym właścicielom.
- Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Jak rozpętałem 2 wojnę światową - poradnik do gry
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Informacje wstępne
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Prolog
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Okręt
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 Mapa wybrzeża Afryki
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.3
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.4
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 Mapa Afryki
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.3
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 Mapa krainy
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Jak rozpętałem 2 wojnę światową - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438940 Junior
Czy ktoś może wie co trzeba zrobić w 1 akcie 4cz. bo byłem w sezamie i teraz jestem koło ubota i nie wiem co dalej trzeba zrobić. prosze o podpowiedz bo szału dostaje jak nie moge czegos przejść
mirencjum Legend
Idź do kapitana i porozmawiaj o naprawie okrętu. Kapitanowi nie spodoba się kolor żółty łodzi podwodnej i wyrzuci puszkę z farbą do wody. Idź na molo koło latarni morskiej Ladena bin Osady i wyłów murenę oraz puszkę farby. Murenę połącz ze skórą węża i taką murenę w przebraniu oddaj Fakirowi w Oazie. Przy okazji oddaj Jafarowi list od jego żony. Wróć do portu. W czasie ponownej rozmowy z kapitanem poproś Johanna o pomalowanie łodzi, gdy Ty będziesz odwracał uwagę kapitana.
zanonimizowany438940 Junior
dzieki ale problem w tym ze murene juz wyłowiłem i zaniosłem a z kapitanem o naprawie nie moge zagadac bo nie ma takiej opcji w rozmowach. co ty na to ??
zanonimizowany482250 Junior
panowie potżebuje pełny opis do tej gierki skąd moge go wziąsc nie moige znalesc może podacie skąd moge to sciągnąc z gury dziekuje
zanonimizowany641214 Junior
POMOCY!! TEN BINLADEN NIECHCE MI WYPOŻYCZYĆ WĘDKI
CO MAM ROBIĆ?
zanonimizowany957540 Junior
Witam! Otóż mam problem... W Akcie I wykonałem wszystkie polecenia do momentu, kiedy kapitan wyrzuca farbę do morza. Z poradnika wynika, że powinienem spotkać się z Fatimą, ale.... nigdzie jej nie ma ;( Wysłałem wcześniej Hassana do niej, ale teraz nie ma ani jego ani jej. Ktoś poradzi?? Z góry dzięki. Ave
zanonimizowany959522 Junior
Siemka.
Mam problem z uważeniem zupy dla Urlyka.
Wziołem składniki jakie trzeba i nie mogę wy
zanonimizowany1121835 Junior
lol kliknąłem start a03 i mnie wrzuciło do wioski kanibali
Centurix2137 Junior
Witam, nie jestem w stanie opuscic Afryki, gdy wsiadam do balonu gra się wywala.
Nie jestem również w stanie dać kapitanowi krokodyla w prezencie bo gdy wchodze na u-bota gra również się zacina i nie da się nic z tym zrobić.
Patche zainstalowane
Prosze o pomoc
arckal Junior
hmmm.... witam mam problem w akcie drugim gdy wyszedłem z wioski do której mam przynieść strażnika bo rozmowie z nim nie da się go ogłuszyć i związać ktoś wie co można z tym zrobić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
