Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Po wejściu na pokład łodzi wysłuchaj, co ma do powiedzenia bosman. W czasie rozmowy:

  • poprosi Cię o numer, pod jakim można sprawdzić Twoje dane w centrali;
  • zabroni Ci opuszczać okręt, dopóki nie wyjaśni się sprawa, kim naprawdę jesteście z Johannem;
  • poinformuje Cię, że wybiera się do dżungli w poszukiwaniu dalszej części artefaktu, resztek mumii.
Po skończonej rozmowie musisz pozbierać - [AKT II] cz.1 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Po skończonej rozmowie musisz pozbierać:

  • z magazynu [30]: ziemniaki, pusty baniak i buraki, jeśli nie zabrałeś z poprzedniego aktu chochli i garnka, to możesz je też stąd zabrać;
  • napełnić baniak olejem wyciekającym z jednego ze zbiorników [31] w przejściu do magazynu.

Przejdź teraz na ekran ekwipunku, a następnie wrzuć wszystko, co zebrałeś do gara i wymieszaj chochlą. Przyrządziłeś właśnie prawdziwą zupę niemiecką. Teraz opuść okręt i porozmawiaj z wartownikiem. Dzięki wcześniej przygotowanemu daniu dalsza droga stoi przed Tobą otworem.

Znajdujesz się w wiosce plemienia Mulunga - [AKT II] cz.1 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry

Znajdujesz się w wiosce plemienia Mulunga. Na początku zwerbuj ponownie Leona, który jak widać, okazał się na tyle wiernym kompanem, że przegalopował szmat drogi, by znów móc Ci pomagać. Udaj się teraz do sklepu [32]. Porozmawiaj ze sprzedawcą i kup od niego cukierki oraz ewentualnie uzupełnij zapas apteczek. Wyjdź na zewnątrz i złap jednego z dzieciaków [33] bawiących się w wiosce. Daj mu cukierka, a dowiesz się, że na plaży można znaleźć krokodyle jaja. Porozmawiaj także z Hakuną [34]. Wróć do sklepikarza i rozpocznij z nim rozmowę od słów: "Hakuna ma katar" a następnie spytaj go, dlaczego tak dziwnie mówi. Dowiesz się, że jest to chwyt reklamowy i łatwiej dzięki temu sprzedawać upominki turystom. Popytaj go jeszcze o napis na upominkach "Made in China" oraz spytaj o jakiś podarunek promocyjny, a otrzymasz wykrywacz krokodylich jaj. Opuść teraz sklep i wykonaj następujące czynności:

  • pod sklepem siedzi Zulus M'Romeo [35], weź od niego list dla jego narzeczonej M'Bibi z wrogiego plemienia Makumba;
  • wykorzystując wykrywacz jaj krokodylich wykop jedno jajo na plaży [36], z którego po krótkim czasie wykluje się krokodyl.

Udaj się teraz do wodza [37] i porozmawiaj z nim a dowiesz się, że:

  • ich totem został skradziony przez kanibali z plemienia Makumba;
  • w skutek tej kradzieży Czarownik opuścił wioskę;
  • na poszukiwania Czarownika wyruszył najlepszy wojownik, M'Bele T'ele, jednak i on zaginął.

Opuść wioskę i wejdź w dżunglę. Idź do Czarownika. W czasie rozmowy z nim, Johann zacznie kpić z niego, za co zostanie zamieniony w żabę. Johann-żaba na niewiele Ci się zda, więc idź porozmawiać o tym problemie z Czarownikiem. W czasie krótkiej acz grzecznej z Twojej strony pogadanki dowiesz się:

  • rozwiązania jak odczarować Johanna musisz szukać w wiosce plemienia Makumba, zaczynając rozmowę z dowolnym mieszkańcem od słów: "Mam pytanie";
  • Czarownik wróci do wioski pod warunkiem, że odzyskasz totem.

Nie pozostaje Ci teraz nic innego jak podróż powrotna do wioski, w której musisz:

  • porozmawiać z kimkolwiek rozpoczynając rozmowę od słów: "Mam pytanie";
  • udać się do wodza po rytualny młot (będziesz musiał zapłacić za jego wypożyczenie: 500 lokalnych jednostek monetarnych), którym musisz zniszczyć Johanna-żabę na rytualnym ołtarzu w Starych Jaskiniach;
  • zaopatrzyć się w linę i udać się do Starych Jaskiń.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2007-02-27
15:39

zanonimizowany438940 Junior

Czy ktoś może wie co trzeba zrobić w 1 akcie 4cz. bo byłem w sezamie i teraz jestem koło ubota i nie wiem co dalej trzeba zrobić. prosze o podpowiedz bo szału dostaje jak nie moge czegos przejść

Komentarz: zanonimizowany438940
2007-02-27
16:12

mirencjum Legend

Idź do kapitana i porozmawiaj o naprawie okrętu. Kapitanowi nie spodoba się kolor żółty łodzi podwodnej i wyrzuci puszkę z farbą do wody. Idź na molo koło latarni morskiej Ladena bin Osady i wyłów murenę oraz puszkę farby. Murenę połącz ze skórą węża i taką murenę w przebraniu oddaj Fakirowi w Oazie. Przy okazji oddaj Jafarowi list od jego żony. Wróć do portu. W czasie ponownej rozmowy z kapitanem poproś Johanna o pomalowanie łodzi, gdy Ty będziesz odwracał uwagę kapitana.

Komentarz: mirencjum
2007-02-28
16:06

zanonimizowany438940 Junior

dzieki ale problem w tym ze murene juz wyłowiłem i zaniosłem a z kapitanem o naprawie nie moge zagadac bo nie ma takiej opcji w rozmowach. co ty na to ??

Komentarz: zanonimizowany438940
2007-08-10
10:52

zanonimizowany482250 Junior

panowie potżebuje pełny opis do tej gierki skąd moge go wziąsc nie moige znalesc może podacie skąd moge to sciągnąc z gury dziekuje

Komentarz: zanonimizowany482250
2009-05-22
21:32

zanonimizowany641214 Junior

POMOCY!! TEN BINLADEN NIECHCE MI WYPOŻYCZYĆ WĘDKI
CO MAM ROBIĆ?

Komentarz: zanonimizowany641214
2013-11-24
10:35

zanonimizowany957540 Junior

Witam! Otóż mam problem... W Akcie I wykonałem wszystkie polecenia do momentu, kiedy kapitan wyrzuca farbę do morza. Z poradnika wynika, że powinienem spotkać się z Fatimą, ale.... nigdzie jej nie ma ;( Wysłałem wcześniej Hassana do niej, ale teraz nie ma ani jego ani jej. Ktoś poradzi?? Z góry dzięki. Ave

Komentarz: zanonimizowany957540
2013-12-03
00:18

zanonimizowany959522 Junior

Siemka.
Mam problem z uważeniem zupy dla Urlyka.
Wziołem składniki jakie trzeba i nie mogę wy

Komentarz: zanonimizowany959522
2015-09-26
13:29

zanonimizowany1121835 Junior

lol kliknąłem start a03 i mnie wrzuciło do wioski kanibali

Komentarz: zanonimizowany1121835
2022-06-24
15:17

Centurix2137 Junior

Witam, nie jestem w stanie opuscic Afryki, gdy wsiadam do balonu gra się wywala.
Nie jestem również w stanie dać kapitanowi krokodyla w prezencie bo gdy wchodze na u-bota gra również się zacina i nie da się nic z tym zrobić.
Patche zainstalowane
Prosze o pomoc

Komentarz: Centurix2137
2024-03-29
23:40

arckal Junior

😒

hmmm.... witam mam problem w akcie drugim gdy wyszedłem z wioski do której mam przynieść strażnika bo rozmowie z nim nie da się go ogłuszyć i związać ktoś wie co można z tym zrobić?

Komentarz: arckal

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl