Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.2
Aktualizacja:
![Po wędrówce po niebezpiecznej pustyni zawitałeś do Oazy - [AKT I] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/362/14752531.jpg)
Po wędrówce po niebezpiecznej pustyni zawitałeś do Oazy:
- zabierz siennik [10] z jednej z lepianek w lewym górnym rogu lokacji;
- oddaj Fakirowi [11] dywan, w zamian dostaniesz pieniądze, które musisz zwrócić handlarzowi dywanów oraz wysłuchaj użalania się Araba nad wężem;
- napraw wielki gar u druciarza [12] oraz poproś by Cię nauczył tej sztuki;
- porozmawiaj z Archeologiem [13];
- zagraj w karty z Arabami [14], zdobędziesz od nich parę informacji o Hassanie oraz musisz kupić korale;
- idź do Jafara [15] a da Ci on list do jego żony;
- zwerbuj wielbłąda Leona [16] dając mu cukier.
![Teraz udaj się na południe do Ruin - [AKT I] cz.2 - Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/362/14752546.jpg)
Teraz udaj się na południe do Ruin. Przy samej bramie znajdziesz lampę [17], zabierz ją. Pocierając ją, uwolnisz dżina, od którego otrzymasz trzy życzenia. W momencie, jak będziesz chciał wypowiedzieć swoje życzenie, z wielką ochotą zabierze się za to Johann. Po wysłuchaniu, co Johann ma do powiedzenia, poproś dżina o zabicie wrogów, a lampę i ostatnie życzenie zachowaj na lepszą okazję, kiedy uznasz, że przeciwnicy są zbyt silni, by pokonać ich bronią palną [po kliknięciu na lampę, wszyscy wrogowie w danej lokacji zostają zabici]. Wróć do oazy i pogadaj z Hassanem, którego spotkasz koło miejsca, gdzie Arabowie grają w karty. Porozmawiaj z nim:
- poinformuje Cię, że Niemcy udali się do Sezamu, Bramy Psa;
- pokaż Hassanowi Leona a w zamian, przewodnik zaznaczy Ci wspomniane wcześniej miejsce na mapie;
- powiedz mu o jego żonie.
Udaj się do obozu Libijskiego Frontu Wyzwolenia. Porozmawiaj z ich przywódcą. Dostaniesz zadanie zgładzenia dowódcy przeciwnego obozu. Udaj się więc teraz do obozu Narodowego Frontu Wyzwolenia Libii. Otrzymasz kontrofertę. Wróć do pierwszego zleceniodawcy, zabij wszystkich, a na potwierdzenie wykonania zadania zabierz głowę przywódcy. Odwiedź ponownie obóz NFWL. Okaże się, że pozbywając się Arabów z LFW, uczyniłeś ich męczennikami, przez co członków także tego obozu będziesz musiał zgładzić. Możesz mieć spore kłopoty z pokonaniem tylu przeciwników na raz, więc proponuję szybką ucieczkę w celu odnowienia sił i przeładowania broni oraz powrotu w celu dokończenia dzieła. Tak nękając przeciwników, uda Ci się w końcu ich wszystkich pokonać.
- Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Jak rozpętałem 2 wojnę światową - poradnik do gry
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Informacje wstępne
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Prolog
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Okręt
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 Mapa wybrzeża Afryki
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.3
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 1 cz.4
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 Mapa Afryki
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 2 cz.3
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 Mapa krainy
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 cz.1
- Jak rozpętałem II wojnę światową: AKT 3 cz.2
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Jak rozpętałem 2 wojnę światową - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany438940 Junior
Czy ktoś może wie co trzeba zrobić w 1 akcie 4cz. bo byłem w sezamie i teraz jestem koło ubota i nie wiem co dalej trzeba zrobić. prosze o podpowiedz bo szału dostaje jak nie moge czegos przejść
mirencjum Legend
Idź do kapitana i porozmawiaj o naprawie okrętu. Kapitanowi nie spodoba się kolor żółty łodzi podwodnej i wyrzuci puszkę z farbą do wody. Idź na molo koło latarni morskiej Ladena bin Osady i wyłów murenę oraz puszkę farby. Murenę połącz ze skórą węża i taką murenę w przebraniu oddaj Fakirowi w Oazie. Przy okazji oddaj Jafarowi list od jego żony. Wróć do portu. W czasie ponownej rozmowy z kapitanem poproś Johanna o pomalowanie łodzi, gdy Ty będziesz odwracał uwagę kapitana.
zanonimizowany438940 Junior
dzieki ale problem w tym ze murene juz wyłowiłem i zaniosłem a z kapitanem o naprawie nie moge zagadac bo nie ma takiej opcji w rozmowach. co ty na to ??
zanonimizowany482250 Junior
panowie potżebuje pełny opis do tej gierki skąd moge go wziąsc nie moige znalesc może podacie skąd moge to sciągnąc z gury dziekuje
zanonimizowany641214 Junior
POMOCY!! TEN BINLADEN NIECHCE MI WYPOŻYCZYĆ WĘDKI
CO MAM ROBIĆ?
zanonimizowany957540 Junior
Witam! Otóż mam problem... W Akcie I wykonałem wszystkie polecenia do momentu, kiedy kapitan wyrzuca farbę do morza. Z poradnika wynika, że powinienem spotkać się z Fatimą, ale.... nigdzie jej nie ma ;( Wysłałem wcześniej Hassana do niej, ale teraz nie ma ani jego ani jej. Ktoś poradzi?? Z góry dzięki. Ave
zanonimizowany959522 Junior
Siemka.
Mam problem z uważeniem zupy dla Urlyka.
Wziołem składniki jakie trzeba i nie mogę wy
zanonimizowany1121835 Junior
lol kliknąłem start a03 i mnie wrzuciło do wioski kanibali
Centurix2137 Junior
Witam, nie jestem w stanie opuscic Afryki, gdy wsiadam do balonu gra się wywala.
Nie jestem również w stanie dać kapitanowi krokodyla w prezencie bo gdy wchodze na u-bota gra również się zacina i nie da się nic z tym zrobić.
Patche zainstalowane
Prosze o pomoc
arckal Junior
hmmm.... witam mam problem w akcie drugim gdy wyszedłem z wioski do której mam przynieść strażnika bo rozmowie z nim nie da się go ogłuszyć i związać ktoś wie co można z tym zrobić?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
