Infernal: Mazovia Steelworks (1)
Aktualizacja:
Skieruj się w stronę huty (#153). Lucius usprawni Twoją umiejętność teleportacji, dzięki czemu będziesz w stanie umieścić dwa markery, a nie tylko jeden, jak było do tej pory. Postaw znaczniki obok dwóch przycisków (#154), zlokalizowanych po obu stronach bramy. Jeśli uda Ci uaktywnić je (#155) w trakcie przemieszczenia, będziesz mógł bez problemu wkroczyć na teren kompleksu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Tuż po przekroczeniu bramy pojawi się nowy wróg - snajper. Ma on irytującą umiejętność teleportowania się, co utrudnia jego eksterminację. Możesz to jednak wykorzystać jako atut. Poczekaj, aż przeciwnik przeniesie się na jedną z wież strażniczych (#156) i wpakuj mu w łeb cały magazynek. Natychmiast wyjdź na górę, przejmij jego broń i pozbądź się nadbiegających żołnierzy. Dzięki karabinowi snajperskiemu wystarczy jeden strzał do eksterminacji wroga (#157).
![]() | ![]() |
Zanim ruszysz w dalszą drogę, otwórz pudło z amunicją do karabinu. Na drugiej wieży również znajdziesz dodatkowe naboje. Dobre rezultaty da również mały rekonesans w pozostałych zabudowaniach. Stoi tu sporo skrzynek zawierających przydatne rzeczy.
Idź przed siebie i znajdź przejście pomiędzy kontenerami wskazanymi na obrazku #158. Na pobliskich wodach pojawi się łódź (#159). Żeby ją zniszczyć, musisz zabić zarówno kierowcę, jak i żołnierza obsługującego karabin maszynowy. Można to łatwo zrobić za pomocą snajperki.
![]() | ![]() |
Dalsza droga wiedzie przez wąskie, drewniane mosty (#160), które będą niszczone przez żołnierzy obsługujących dźwigi. Idź przed siebie, przeskakując wszystkie dziury i rozwalaj pojawiające się na wodzie motorówki. Osłonę przed ogniem karabinów maszynowych zapewnią Ci stojące tu i ówdzie pudła.
Po minięciu trzeciego dźwigu, będziesz musiał dostać się na stały ląd, skacząc po dwóch pływających w wodzie kontenerach (#161). Uważaj przy tym wyczynie, gdyż stalowe skrzynie są bardzo niestabilne, a kontakt z życiodajną cieczą natychmiast kończy egzystencję Ryana.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie jedyną dostępną drogą, eliminując kolejnych żołnierzy. Zatrzymaj się dopiero przy zamkniętej kartą magnetyczną furtce (#162). Wejdź na stojącą obok wieżę strażniczą, jest tam trochę amunicji do karabinu snajperskiego.
Ruszaj naprzód. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do małej stróżówki (#163). Zabij stacjonujących tam żołnierzy i zainteresuj się niebieskimi szafkami wiszącymi na ścianie (#164). W jednej z nich znajdziesz poszukiwaną kartę magnetyczną. Z jej pomocą otworzysz mijaną wcześniej furtkę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Załatw żołnierzy i rozwal piekielnym atakiem barierę (#165) blokującą dalszą drogę. W kolejnej stróżówce znajdziesz przycisk (#166) otwierający bramę, z którego oczywiście skorzystaj.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany493442 Konsul
Gra jest prosta więc poradnik jest niepotrzebny .
zanonimizowany498149 Senator
Gra dosyć fajna, ładna grafika i bardzo dobra optymalizacja gry. AI czasami zawodzi ale nie jest zle, fizyka tez nie pozostawia wiele do zyczenia.
zanonimizowany716241 Junior
jak przeszes na druga strone zakladu
JARO321 Centurion
rzeczywiście fajoska gra na pc , mam od niedawna i już całą pszeszłem.
ciekawi mnie czy ta gra będzie jeszcze dostępna w sklepach w lublinie i czy będzie jej druga część ??
potrzebny mi poradnik do gra psi ops ma ktoś???
JARO321 Centurion
jeśli macie poradnik do gry psi ops będę badzo wdzięczny.
bo nie mogę przejść etapu gdzie są nie widzialne miny nad mostem - nie wiem co tam trzeba zrobić , i jak próbuję iść dalej to nadziewam się na minę i ginę.
a właśnie czy jest już mowa część psi ops?? chodzi mi o psi ops maid gate.
dzięki z góry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














