Infernal: Hochtempelberg Monastery (3)
Aktualizacja:
Wróć się do punktu wyjścia i zacznij obchód krużganka z drugiej strony. Na końcu trasy zobaczysz drzwi (#31), które otworzysz przy pomocy znalezionej wcześniej karty. Znajdziesz się na zewnątrz. Idź przed siebie, eksterminując wrogów i skorzystaj z kolejnych wrót.
![]() | ![]() |
Korytarz chroniony jest czujnikami z niebieskim światłem (#32). Daj się złapać przez wiązkę i wycofaj się w kierunku drzwi. Lucius obdarzy Cię nową mocą, umożliwiającą chwilową teleportację. Poczekaj, aż ucichnie alarm i skieruj celownik ustawiający portal na koniec korytarza (#33). Przemieść się klikając lewym przyciskiem myszy i niemal natychmiast zlokalizuj umieszczony na ścianie terminal (#34). Użyj go zanim powrócisz do postaci Ryana (umiejętne wykorzystanie teleportacji wymaga pewnej wprawy, ale ćwicz do woli - wszak piekielna aura Ci sprzyja). Wyłączywszy czujniki ruszaj przed siebie i otwórz drzwi.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Czas na pierwszy pojedynek z bossem. Z krótkiej animacji dowiesz się, że Twój przeciwnik uruchomił anielskie światło, powodujące ubytek many. Na dodatek mnich w ręku ma karabin maszynowy. Sytuacja wygląda groźnie, ale potyczka nie należy do trudnych. Pozostań w ukryciu za drewnianą skrzynią (#35 - jeśli w trakcie walki zostanie ona zniszczona, skorzystaj z następnej) i zabierz się za rozwalanie żarówek w lampach - dwie znajdują się blisko Ciebie, trzecia w głębi pomieszczenia, za Twoim wrogiem. Gdy aura zmieni się na diabelską, poczekaj cierpliwie na regenerację many (do 20 punktów), naładuj broń piekielną mocą i strzel w kierunku przeciwnika (#36). Tylko w ten sposób możesz zranić mnicha. Po perfekcyjnym trafieniu, wróg z powrotem zaświeci światło. Powtarzaj całą operacją aż do skutku.
![]() | ![]() |
Gdy pojedynek się zakończy, wdrap się po drabinie i przeszukaj ciało mnicha. Zdobędziesz karabin oraz kartę magnetyczną, która pozwoli Ci otworzyć zlokalizowane nieopodal drzwi. W małym pomieszczeniu użyj terminalu (#37) i skieruj się do wagonika kolejki linowej (#38). Uruchom maszynerię i poczekaj, aż program przeniesie Cię do kolejnego etapu zmagań.
![]() | ![]() |
Górna stacja kolejki linowej, podobnie jak i dolna, chroniona jest przejściem z niebieskimi czujnikami (#39). Z racji tego, że aktualnie nie sprzyja Ci aura, odstrzel żarówki w dwóch lampach wiszących pod sufitem (#40) i cierpliwie poczekaj na naładowanie energii magicznej. Skieruj wskaźnik teleportacji (#41) na koniec korytarza i po przeniesieniu skorzystaj z terminalu (#42).
![]() | ![]() |
Położone nieopodal piwnice roją się od mnichów - zabij ich wszystkich (#43). W czasie potyczek staraj się trafiać w rozrzucone tu i ówdzie pudła z materiałami wybuchowymi (#44). Pozwolą Ci one załatwić zlokalizowanych w ich pobliżu przeciwników szybko i skutecznie.
![]() | ![]() |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany493442 Konsul
Gra jest prosta więc poradnik jest niepotrzebny .
zanonimizowany498149 Senator
Gra dosyć fajna, ładna grafika i bardzo dobra optymalizacja gry. AI czasami zawodzi ale nie jest zle, fizyka tez nie pozostawia wiele do zyczenia.
zanonimizowany716241 Junior
jak przeszes na druga strone zakladu
JARO321 Centurion
rzeczywiście fajoska gra na pc , mam od niedawna i już całą pszeszłem.
ciekawi mnie czy ta gra będzie jeszcze dostępna w sklepach w lublinie i czy będzie jej druga część ??
potrzebny mi poradnik do gra psi ops ma ktoś???
JARO321 Centurion
jeśli macie poradnik do gry psi ops będę badzo wdzięczny.
bo nie mogę przejść etapu gdzie są nie widzialne miny nad mostem - nie wiem co tam trzeba zrobić , i jak próbuję iść dalej to nadziewam się na minę i ginę.
a właśnie czy jest już mowa część psi ops?? chodzi mi o psi ops maid gate.
dzięki z góry
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














