Hello Neighbor: Hello Granny - solucja
Aktualizacja:
Niniejsza strona zawiera opis przejścia modyfikacji o nazwie Hello Granny do gry Hello Neighbor. Nasze instrukcje poprowadzą cię krok po kroku do upragnionej wolności - dzięki szczegółowym poradom nie będziesz miał problemu z opuszczeniem domu psychopatycznej babci.
Rozgrywkę w Hello Granny można podzielić na następujące etapy:
- Jak zdobyć strzelbę?
- Jak zdobyć pierwszy klucz?
- Jak zdobyć drugi klucz?
- Jak usunąć ostatnią blokadę z głównych drzwi?
- Jak otworzyć główne drzwi?
Jak zdobyć strzelbę?
Strzelba to istotny przedmiot w modyfikacji - bez niej nie masz możliwości zdobycia drugiego klucza i tym samym ukończenia produkcji. Aby zdobyć strzelbę, potrzebujesz trzech kawałków tortu - opis wymaganych czynności został przedstawiony poniżej.

Grę rozpoczynasz w niewielkim pokoju. Wyjdź z niego, skieruj się w lewą stronę i wejdź do najbliższego poziomu.

Trafisz do pokoju, w którym ujrzysz przejście zablokowane przez trzy kartony. Podnieść wszystkie kartony i wyrzuć je gdzieś, aby odblokować dostęp do kolejnego pomieszczenia.

Zanim skorzystasz z odblokowanego przejścia, skieruj się do sąsiedniego pomieszczenia. Z szafki zabierz kawałek tortu.

Zdejmij również obraz ze ściany, a następnie użyj odkrytej dźwigni.

Możesz już skorzystać z przejścia, które odblokowałeś poprzez wyrzucenie kartonów. Ujrzysz tam schody - zejdź po nich.

Po chwili trafisz na kolejne przejście zablokowane kartonami. Ponownie wyrzuć kartony, aby wejść do środka.

W pomieszczeniu odnajdziesz kolejny kawałek tortu oraz klucz - zabierz oba przedmioty.

Następnie skorzystaj ze schodów i kieruj się na sam dół, aż trafisz na zablokowane przejście. Wystarczy jednak wejść w tryb skradania się, a potem zabrać ściankę do ekwipunku, aby odblokować wejście.

Po wejściu do pomieszczenia od razu skieruj się w prawą stronę. Zabierz dwie skrzynki blokujące przejście i kieruj się zgodnie z korytarzem. Na końcu korytarza odnajdziesz ostatni, trzeci kawałek tortu.

Po wyjściu z korytarza, w którym zdobyłeś trzeci kawałek tortu, udaj się bezpośrednio w prawą stronę, aż trafisz na schody. Zejdź do kolejnego pomieszczenia i skieruj się do stołu widocznego na powyższym obrazku. Umieść tam wszystkie (trzy) kawałki tortu, a po chwili na stole pojawi się strzelba.
Jak zdobyć pierwszy klucz?
Zdobycia pierwszego klucza umożliwiającego zdjęcie pierwszej blokady na drzwiach wyjściowych jest bardzo łatwe.

Udaj się do miejsca, w którym rozpocząłeś rozgrywkę, a następnie zejdź na parter, czyli tam gdzie znajduje się główne drzwi. Pod schodami znajduje się niewielki pokój - na ścianie znajdziesz kartę z napisem "Code". Zabierz ją.

Teraz możesz udać się do głównych drzwi i za pomocą karty zdjąć pierwszą blokadę od góry.
Jak zdobyć drugi klucz?
Aby zdobyć drugi klucz, koniecznie musisz najpierw posiadać strzelbę.

Udaj się na schody w miejscu, w którym rozpocząłeś rozgrywkę i przy pomocy strzelby strzel w śrubokręt widoczny na powyższym obrazku. Po trafieniu śrubokręt spadnie na podłogę - podnieś go.

Następnie kieruj się w stronę pomieszczenia, w którym zdobyłeś strzelbę, ale nie wchodź do niego tylko zajrzyj pod schody. Za pomocą śrubokręta usuń widoczną na obrazku blachę - za nią znajdziesz dziwny, wyglądający jak miniaturowy stolik przedmiot. Zabierz go do ekwipunku.

Teraz wróć na piętro, na którym rozpocząłeś rozgrywkę i udaj się do ostatniego pomieszczenia w korytarzu.

Trafisz do pokoju z manekinem. Za manekinem znajduje się przycisk widoczny na powyższym obrazku. Użyj na nim przedmiot, który przed chwilą zdobyłeś - przejście się odblokuje.

Trafisz do pomieszczenia z dziwną maszyną - uważaj na nią, bo zbyt długi kontakt sprawi, że cofniesz się do ostatniego punktu kontrolnego. Musisz ominąć maszynę i dostać się do szafy, w której znajdziesz klucz - podnieś go.

Ponownie wróć do pomieszczenia, w którym zdobyłeś strzelbę. Zainteresuj się skrzynią widoczną na obrazku. Skorzystaj z przed chwilą zdobytego klucza - w środku znajdziesz kolejny klucz, tym razem usuwający kolejną blokadę z głównych drzwi.
Jak usunąć ostatnią blokadę z głównych drzwi?
Na głównych drzwiach pozostała już tylko jedna blokada - tym razem nie potrzebujesz klucza, ale łomu.

Ponownie skieruj się do głównych drzwi i wejdź do pomieszczenie z prawej strony od nich. Otwórz gablotę i zabierz stąd owoc.

Kieruj się do kolejnych pomieszczeń, aż trafisz do pokoju z gablotą, stołem i czterema fotelami. Za pomocą okna widocznego na obrazku wyjdź na zewnątrz.

Zlokalizuj ławkę widoczną na obrazku, a następnie umieść na niej owoc. Po chwili na ziemi pojawi się klucz - zabierz go do ekwipunku.

Teraz udaj się do pomieszczenia, w którym wcześniej zdobyłeś strzelbę. Za pomocą podniesionego przed chwilą klucza otwórz maskę samochodu - znajdziesz tam przedmiot widoczny na obrazku. Weź go do ekwipunku.

Ponownie udaj się na zewnątrz, ale tym razem skieruj się do studni. Użyj na niej zdobytego przedmiotu, aby odblokować dostęp do łomu. Za pomocą łomu ściągniesz ostatnią blokadę z głównych drzwi, ale otwarcie drzwi będzie jeszcze niemożliwe.
Jak otworzyć główne drzwi?
Ostatnim krokiem do otworzenia głównych drzwi jest przełączenie zasilania.

Na początek skieruj się do pomieszczenia z manekinem. Zwróć uwagę na przejście zablokowane przez deski - możesz poluzować deski za pomocą łomu, a następnie wejść w nie, aby odblokować dostęp do pomieszczenia. W środku zajrzyj do szafki i zabierz przedmiot widoczny na obrazku.

Następnie skieruj się do głównych drzwi i użyj zdobytego przedmiotu na lampkach - kolor zmieni się na zielony.

Teraz idź w okolice pomieszczenia, w którym zdobyłeś strzelbę (i w którym znajduje się samochód). Na ścianie wisi skrzynka - otwórz ją np. za pomocą strzelby.

Następnie za pomocą kombinerek widocznych na obrazku, zmień działanie układu - lampka zaświeci się na zielono. W ten sposób odblokowałeś główne drzwi. Udaj się do nich, otwórz je i wyjdź na zewnątrz - jeśli drzwi się blokują to usuń wszystkie przedmioty znajdujące się przy nich. Właśnie ukończyłeś modyfikacje Hello Granny.
Komentarze czytelników
hinson Generał
W dobie Youtube poradniki które trzeba czytać już dawno straciły sens!
Maniac1098 Generał
Dlaczego u mnie jest kretyńska antena która uniemożliwia wskoczenie na platformę ?
Kristianopolak Junior
Jak dostać się do pokoju dziennego w akcie 3
Ponieważ przed tymi drzwiami są inne drzwi które mają nad sobą księżyc i da się je otworzyć tylko w nocy więc idę w nocy otwieram blokuję krzesłem umieram i gdy jest dzień to wracam tam i tych drzwi z słońcem nie da się otworzyć POMOCY
dorianpolak Junior
Mam pytanie czy hello neighbor na grafice high lub epic pójdzie mi w 60 fps lub więcej?
Mam:
Procesor - AMD Ryzen 3 3100
Karta Graficzna - Nvidia GTX 1650 Super
Wolfx Junior
Mam problem, jakby z wyjściem z pokoju dopiero włączyłam grę a od razu mam z czymś problem heh
Dominik50091 Junior
Jestem prawie na końcu aktu 3 lecz karta i łom zbugowały się w podłodze. Jest sposób żeby to jakoś odzyskać bez resetu akta? Ta podłoga jest od pokoju który tak jakby "lata" w i pod tą podłogą widać te przedmioty ale nie da się ich wziąść. Proszę o pomoc pliss
julitas Junior
Jestem na etapie, w którym wiatrak zaczął działać, kiedy kładę przed nim karton on się nie rusza- nie mogę przejść do dalszej części-dlaczego tak sie może dziać ?? Proszę o pomoc
Super poradnik
Szczurex2137 Junior
U mnie ten karton wiruje i nie trafia na dźwignie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
