Hello Neighbor: Czerwony klucz - jak zdobyć?
Aktualizacja:

- Teraz czas zdobyć czerwony klucz. Kieruj się tak samo jak do pokoju, w którym był łom i parasolka i zatrzymaj się przy dźwigni widocznej na obrazku. Nie da się jej przestawić normalnie, musisz tam wrzucić buta.

- To spowoduje otworzenie pobliskiej skrytki z czerwonym kluczem. Zabierz go.

- Teraz idź na tor z wagonem. Wagon zatrzymuje się w budynkach, wtedy możesz do niego wsiąść i nim sterować. Zatrzymaj go w taki sposób jaki widzisz na obrazku, jest to pomieszczenie, które już odwiedziłeś (stąd skakałeś do miejsca, w którym uruchamiałeś kolejkę). Oprócz zatrzymania wagonu, musisz jeszcze przed nim postawić kartony lub fotel.

- Skocz na rurę po prawej stronie, a potem na dach wagonu. Następnie skocz na dach domu widoczny na obrazku.

- Znajdziesz się na dachu z drzewkami. Skacz po drzewkach, aż dotrzesz do włazu widocznego na obrazku. Otwórz go i wrzuć tam np. karton.

- Koło włazu znajduje się daszek, z którego możesz przejść na rurę a z niej doskoczyć do budynku widocznego na obrazku. Potrzebny jest do tego parasol, bez niego nie ma możliwość dolecenia do budynku. W środku znajdziesz drzwi z czerwoną kłódką. Użyj czerwonego klucza i wejdź do środka. Przeniesiesz się do nowej lokacji.

- Po meblach kieruj się na górę, a w miejscu widocznym na obrazku rzuć kubkiem w półkę. To spowoduje, że będziesz mógł przejść dalej. Kieruj się w stronę napisu Exit.

- Stamtąd skocz do tostera, który wystrzeli cię na wyższe półki.

- Tutaj znajdziesz lotki (weź je, bo przydadzą się później) oraz papierowy samolot. Samolocik popchaj i wejdź na niego, aby przelecieć na kolejną półkę.

- Cały czas kieruj się do góry. Tutaj musisz użyć lotek, bo bez nich da się tam wskoczyć. Lotki wbijają się w meble, więc wykorzystaj to do wejścia i dalej idź w górę.

- Na koniec musisz skoczyć w stronę lampy. W trakcie lotu pojawi się informacja, abyś jeszcze raz nacisnął przycisk skoku. Zrób to i wydostaniesz się z lokacji. Od teraz twoja postać ma możliwość wykonania podwójnego skoku.
Komentarze czytelników
U mnie ten karton wiruje i nie trafia na dźwignie
Jestem na etapie, w którym wiatrak zaczął działać, kiedy kładę przed nim karton on się nie rusza- nie mogę przejść do dalszej części-dlaczego tak sie może dziać ?? Proszę o pomoc
Super poradnik
Jestem prawie na końcu aktu 3 lecz karta i łom zbugowały się w podłodze. Jest sposób żeby to jakoś odzyskać bez resetu akta? Ta podłoga jest od pokoju który tak jakby "lata" w i pod tą podłogą widać te przedmioty ale nie da się ich wziąść. Proszę o pomoc pliss
Mam problem, jakby z wyjściem z pokoju dopiero włączyłam grę a od razu mam z czymś problem heh
Mam pytanie czy hello neighbor na grafice high lub epic pójdzie mi w 60 fps lub więcej?
Mam:
Procesor - AMD Ryzen 3 3100
Karta Graficzna - Nvidia GTX 1650 Super
Jak dostać się do pokoju dziennego w akcie 3
Ponieważ przed tymi drzwiami są inne drzwi które mają nad sobą księżyc i da się je otworzyć tylko w nocy więc idę w nocy otwieram blokuję krzesłem umieram i gdy jest dzień to wracam tam i tych drzwi z słońcem nie da się otworzyć POMOCY
Dodali ją żeby do góry dostawać się "prawidłowo", skok z dachu nie był przewidzianym przez twórców sposobem. W pokoju z dźwignią podnoszącą platformę musisz ustawić przełącznik w takiej pozycji by platforma była na dole, następnie umieścić jakiś obiekt (np. karton) koło wiatraka. Jak włączysz wiatrak to zacznie on powoli przesuwać obiekt na dźwignię, musisz w tym czasie dobiec do platformy na zewnątrz. Jak zdążysz, to obiekt przełączy dźwignię i platforma pojedzie do góry z Tobą na niej.
W dobie Youtube poradniki które trzeba czytać już dawno straciły sens!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
