Ground Control 2: Dead But Dreaming
Aktualizacja:
08 - Dead But Dreaming
![]() | 1 - Początek misji, pierwsze lądowisko 2 - Tego Xenofact'u broń za wszelką cenę 3 - Drugie lądowisko (do zdobycia) 4 - Trzecie lądowisko (do zdobycia) |
Defend the Xenofacts (primary) / Ochraniaj Xenofact'y (główne)
Na mapie znajdują się cztery Xenofact'y, ale wystarczy, że zabezpieczysz jeden z nich. Do obrony lądowiska przeznacz całą dostępną piechotę, 2 pojazdy naprawcze oraz 2 Fighter Helidyne'y. Resztą wojska udaj się w kierunku Xenofact'u położonego trochę na wschód od lądowiska. Przez całą misję broń tego jednego obiektu, uzupełniając cały czas siły przeznaczone do jego obrony.
Secure the region (primary) / Zabezpiecz region (główne)
Sprowadź za posiadane AP 10 Penetrator Centuroidów (będziesz musiał dokonać dwóch transportów), które połącz w 5 Hellfire Centuroidów. Poczekaj jeszcze chwilę, aż uzbierasz trochę AP i wydaj je na jeszcze 2 Hellfire Centuroidy i 3-4 Engineer Centuroidy. W sumie utwórz oddział składający się z 7 Hellfire Centuroidów oraz 3-4 pojazdów naprawczych (przełącz je w tryb drugorzędny). Reszta jednostek znajdujących się wokół lądowiska niech broni go dalej. Ty natomiast skieruj się powyższym oddziałem w kierunku bazy przeciwnika, położonej w północno-zachodniej części mapy, obok statku. Po drodze nie napotkasz na zbyt wielu oponentów, ale w bazie będziesz musiał rozprawić się z kilkoma działami i grupą wrażych pojazdów. Po chwili powinieneś przejać pobliskie lądowisko. Sprowadź na nie trochę nowych pojazdów, doprowadzając stan tutejszego oddziału do wcześniejszego stanu (w ostatniej potyczce z pewnością straciłeś większość jednostek). Kiedy znów będziesz posiadał 7 Hellfire Centuroidów i 3-4 jednostki naprawcze, praktycznie będziesz gotów na ostateczny szturm. Sprowadź jeszcze 4 Fighter Helidyne'y, aby mieć czym atakować pojazdy latajace. Możesz również zamówić 2-3 Penetrator Centuroidy ze wsparciem 2 Engineer Centuroidów w trybie drugorzędnym do ochrony lądowiska. Następnie udaj się w kierunku lądowiska położonego na wschód stąd. Bronią go 2 ogromne działa, które zlikwiduj w pierwszej kolejności. Następnie zajmij się jednostkami zmechanizowanymi, a jeśli napotkasz na piechurów, przełącz jednostki naprawcze w tryb pierwszorzędny i zaatakuj ich właśnie nimi. Bardzo prawdopodobne jest, że na leżącej nieopodal górze natrafisz na artylerię, do której będziesz musiał się przejechać. Na koniec zajmij lądowisko. W tej chwili misja powinna zakończyć się powodzeniem, jednak możliwe jest, że jeszcze parę jednostek przeciwnika się uchowało, a najprawdopodobniej będą to pojazdy latające. Dlatego wykorzystaj posiadane Fighter Helidyne'y do zbadania pobliskich terenów.
- Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry
- Ground Control 2 Operation Exodus: Poradnik do gry
- Ground Control 2: Viron
- Ground Control 2: Inverted Momentum
- Ground Control 2: Asphyxiation
- Ground Control 2: Aiming for the Teeth
- Ground Control 2: It Came from the Swamps
- Ground Control 2: Long Distance Call
- Ground Control 2: Cities in Dust
- Ground Control 2: Carved in Sand
- Ground Control 2: Dead But Dreaming
- Ground Control 2: Head on the Door
- Ground Control 2: Reptile House
- Ground Control 2: Unlocking the Sky
- Ground Control 2: Nothing Left to Burn
- Ground Control 2: Viron
- Ground Control 2 Operation Exodus: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

