Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pomocnicze

Wieśniak - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Wieśniak

Jego zadaniem jest siać i zbierać zboże. Na jednym polu może pracować tylko jeden wieśniak. Umiejętność [Siew] pozwala wieśniakom zredukować czas między siewem a zbiorami o 80%.

Kupiec - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Kupiec

Kursując między budynkami sojuszniczymi a Siedzibą Rodową generuje dochód. Im większa odległość między Siedzibą Rodową a budynkiem docelowym, tym więcej pieniędzy kupiec przewozi. Na ilość przewożonego złota wpływa również poziom doświadczenia. Gdy kupiec zostanie zabity, morderca zabiera przewożone przez niego złoto.

Emisariusz - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Emisariusz

Prócz zawierania sojuszy, może dostarczać prośbę o pokój do Siedziby Rodowej Przeciwnika (patrz: Wojna i pokój). Na skutek działania szpiega lub łotra może stać się zdrajcą na usługach wroga. Napotkawszy wrogiego emisariusza lub szpiega przeprowadzającego misję dyplomatyczną w jednym z naszych miast, korzysta z prawa banicji. Wygnana jednostka przeciwnika wróci wprost do swojej Siedziby Rodowej (jest nietykalna, nie może również otrzymać nowych zadań). Może zostać nauczony zdolności [Skuteczność], pozwalającej na zwiększenie o 25% tempa werbunku jednostek oraz sumy przychodu w mieście, w którym stacjonuje.

Szpieg - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Szpieg

Jego podstawowym zadaniem jest sprawdzanie lojalności naszych miast, emisariuszy, skrytobójców oraz dowódców. Ponadto, może przeniknąć do wrogiej Siedziby Rodowej jako zdrajca, zawierać w naszym imieniu tajne umowy z sojusznikami przeciwnika (jeśli posiadł zdolność [Tajna Umowa]), a także - kiedy stoi nieruchomo - wykrywać ukryte jednostki. Posiada umiejętność ukrywania się.

Łotr - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Łotr

Wywołuje powstania w ośrodkach sojuszniczych wobec wrogiego nam rodu. Po pobraniu 50 złotych smoków z naszej Siedziby Rodowej, może przekupić jednostkę przeciwnika, gdy wyposażymy go w zdolność [Przekupstwo]. Posiada umiejętność ukrywania się.

Szlachetna Pani - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Szlachetna Pani

W trybie Ród vs Ród można ją zwerbować jedynie wtedy, gdy nasz możnowładca ma już żonę. Szlachetna Pani może posiąść zdolność [Uwodzenie], która pozwala na przejmowanie wrogich jednostek. Posiada także możliwość zawiązywania sojuszu krwi w zaprzyjaźnionym mieście lub zamku poprzez małżeństwo z lokalnym lordem. Sojusz krwi zwiększa przychód miasta o 50%.

Możnowładca (szlachta) - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Możnowładca (szlachta)

Jest najważniejszą jednostką w grze - jego śmierć w przypadku braku dziedzica oznacza przegraną. By uniknąć pojawienia się bękarta, możnowładca może się ożenić w mieście lub zamku (zyskamy w ten sposób dziedzica/prawego syna). Gdy stacjonuje on w sojuszniczym mieście lub zamku, daje możliwość rekrutowania tam jednostek. By skorzystać z tej umiejętności, klikamy F2. Przebywając w Siedzibie Rodowej nie może zostać zabity.

Prawy syn (szlachta) - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Prawy syn (szlachta)

W wyniku małżeństwa możnowładcy, pozyskujemy prawego syna. Możemy zyskać kolejnych poprzez uznanie bękarta lub uwodzenie prawych synów/dziedziców przeciwnika (za pomocą szlachetnej pani). Pierwszy spośród prawych synów, staje się dziedzicem.

Dziedzic (szlachta) - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Dziedzic (szlachta)

Podobnie jak możnowładca, stacjonując w sojuszniczym mieście lub zamku, daje możliwość rekrutowania tam jednostek - z tą różnicą, że ową umiejętność włączamy klikając F3. Po śmierci możnowładcy staje się jego następcą. Przebywając w Siedzibie Rodowej nie może zostać zabity.

Bękart (szlachta) - Pomocnicze | Jednostki | Gra o tron Początek - Gra o tron: Początek - poradnik do gry

Bękart (szlachta)

Pojawia się, gdy możnowładca zwleka z zawarciem małżeństwa. Odkrycie bękarta przez wroga oznacza utratę 10 Punktów Prestiżu. Za odpowiednią sumę pieniędzy - 250 złotych smoków - może zostać uznany za prawego syna.

Podobało się?

0

A Game of Thrones: Genesis

29 września 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl