II. Pomyślność | Rozdział 4- Podbój Dorne | Gra o tron Początek
Aktualizacja:
II. Pomyślność

1. Siedziba Rodowa
2. Rejon działania skrytobójcy
3. Bandyci
4. Rejon działania łotra

Naszym celem w tym scenariuszu jest zgromadzenie tysiąca złotych smoków dla stolicy. Werbujemy dwunastu kupców i rozsyłamy ich do poszczególnych miast.

Dostaliśmy informację, iż na północy skrytobójca zabija naszych kupców. Bezzwłocznie rekrutujemy gwardzistów i przy pomocy szpiega odkrywamy lokalizację skrytobójcy, a następnie wrzucamy go do lochu.

Nie jest to niestety koniec naszych problemów. Na południu pojawił się łotr [#4] buntując mieszkańców przeciwko nam. Wysyłamy gwardzistów do rozprawienia się z przywódcami buntu, a w Siedzibie Rodowej werbujemy 2 oddziały najemnych rycerzy.

Nasi najemnicy prócz polowania na łotra, po chwili mają kolejny powód do zmartwień na wschodzie pojawili się bandyci zakłócając tym samym handel w rejonie. Musimy ich wyeliminować.

Po eliminacji wszelkich problemów, możemy zwerbować brakujących kupców i ze spokojem czekać na uzbieranie tysiąca złotych smoków dla Królewskiej Przystani.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.