Bojowe | Jednostki | Gra o tron Początek
Aktualizacja:
Bojowe
Skrytobójca
Potrafi w ukryciu zabić samotne jednostki wroga, jednak po morderstwie ujawnia się. Gdy zdobędzie odpowiednią ilość doświadczenia może nauczyć się umiejętności [Trucizna], pozwalającej zabić wroga przy jednoczesnym pozostaniu w ukryciu. Dzięki umiejętności [Zasadzka] stojąc nieruchomo wchodzi w tryb zasadzki, który powoduje, iż będzie on atakować z ukrycia każdą zbliżającą się jednostkę wroga. Skrytobójca obawia się gwardzistów oraz oddziałów armii wroga. Warto wspierać jego działalność obecnością szpiega, by nie został aresztowany. Posiada umiejętność ukrywania się. Tylko skrytobójca i gwardziści potrafią zakończyć bunt w mieście.



Najemnicy: rycerze, łucznicy, żołnierze
Są słabszą wersją wojsk armii regularnej: mają niższe statystyki, nie mogą brać udziału w oblężeniu miast i zamków, są bardziej podatne na ucieczkę z pola bitwy, przy braku obecności dowódcy mogą zostać przekupieni przez łotra. Ich mocne i słabe strony są analogiczne do ich odpowiedników armii regularnej.

Gwardziści
Nigdy nie uciekają z pola bitwy. Gwardziści po zdobyciu umiejętności [Ochrona], mogą chronić sojusznicze jednostki lub budynki. Tylko gwardziści i skrytobójca potrafią zakończyć bunt w mieście. W trybie ochrony gwardziści są niewidoczni dla przeciwnika (chyba że w pobliżu znajduje się wrogi szpieg lub gdy włączają się do walki). Broniąc miasta lub zamku korzystają z prawa banicji, podobnie jak emisariusz. Gwardziści mogą zaaresztować nieprzyjaznego skrytobójcę, łotra, szlachetną panią lub szpiega - pod warunkiem, że znajdują się na naszym terenie.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.