Gorky Zero Fabryka Niewolnikow: Mapa 7A Misje 7 i 8

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 7: Czas przygotować grill

Mapa 7A

Komputer A otwiera drzwi do pomieszczania B - Mapa 7A | Misje 7 i 8 | Gorky Zero Fabryka Niewolników - Gorky Zero: Fabryka Niewolników - poradnik do gry

Komputer A otwiera drzwi do pomieszczania B .

Zanim wejdziesz do pomieszczenia B pozbądź się strażników siedzących za szybami po obu jego stronach - inaczej włączą pułapkę gazową.

Komputer C włącza alarm.

Komputer D otwiera drzwi do pomieszczania B .

Ładunek 1 : procedurę destrukcyjną uruchamia pierwszy z kodów podany w Twoim rozkazie bojowym, który masz zapisany w notebooku. Wpisanie kodu otwiera również drzwi do windy, a także umożliwia wyjście na główny korytarz.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl