II - Zaciemnienie | Akt 5 w Gears of War 3
Aktualizacja:
[Akt 5] Rozdział 2 - Zaciemnienie

Zanim skierujesz się do windy, a zależy ci na zdobyciu nieśmiertelnika #13, to omiń skrzynię znajdującą się przy ścianie naprzeciwko windy. Użyj przycisku na ścianie, aby otworzyć drzwi do hangaru z lewej. Znajdziesz w nim silverbacka, wsiądź do niego i skieruj się do windy. Na górze zostaniesz zaatakowany przez dużą grupę pokrak.

Po rozprawieniu się z przeciwnikami udaj się do korytarza oznaczonego cyfrą 3. Zauważysz, że jedna z cel nie posiada krat. Wejdź do niej i przewróć robotę metalową szafkę. Opuść maszynę i wejdź do odkrytego pomieszczenia, gdzie na ziemi znajdziesz nieśmiertelnik #13.

Następnie wyrusz na obchód więzienia. W jednym z pomieszczeń znajdziesz generator. Jeśli go użyjesz, to zapalisz na w całej lokacji światło.

Udaj się w korytarz oznaczony cyfrą 1 i kontynuuj, aż dotrzesz do schodów, z których zaczną schodzić strażnicy. Wyeliminuj ich wszystkich. Warto również podnieść pozostawione przez nich łuki z wybuchającymi strzałami, przydadzą się one w dalszej części misji.

Wejdź po schodach na górę, rozpraw się z napotkanymi przeciwnikami (będą to głównie żołnierze z miotaczami ognia), a potem skorzystaj z drabiny, aby dostać się na wyższe piętro.

Staniesz przed wyjściem tuż na wprost placu zapełnionego przeciwnikami. W pierwszej kolejności wyeliminuj rozrywacza, a potem uporaj się z kolejnymi wrogami. Wejdź na plac i przygotuj się na odparcie ataku, w którym weźmie udział jeszcze jeden rozrywacz.

Rusz ścieżką przed siebie, aż dotrzesz do silnie bronionych schodów. Oprócz strażników wśród obrońców znajdują się również kantusy, których najlepiej jest eliminować z łuku z wybuchowymi strzałami.

Kiedy wyeliminujesz wszystkich obrońców udaj się na szczyt schodów i wejdź do budynku. Dotrzesz do gabinetu ze strażnikami. Pokonaj ich, a następnie podejdź do biurka stojącego bliżej wejścia i naciśnij przycisk przy lewej szufladzie. W ten sposób otworzysz sejf na ścianie z prawej. Podejdź do niego i wyjmij przedmiot 36 (Schematy).

Skorzystaj z windy, a po wyjściu z niej oczyść z wrogów pierwsze pomieszczenie. Po animacji dotrzesz do wąskiego korytarza. Zachowaj w nim czujność, ponieważ jest patrolowany przez żołnierzy z miotaczami ognia.

Korytarz zaprowadzi cię do pomieszczenia z trzema generatorami. Pierwszy z nich znajduje się zaraz na wejściu po lewej stronie. Kolejny jest w drugim rzędzie po prawej, a trzeci na samym końcu korytarza z lewej. Podczas ich wyłączania cały czas miej się na baczności, ponieważ w lokacji są przeciwnicy.

Po wyłączeniu generatorów przejdź przez drzwi, które otworzą się na końcu sali i zacznij kierować się na górę po schodach. Wkrótce włączy się animacja. Po niej będziesz musiał przekręcić pięć zaworów.

Pierwszy z nich znajduje się naprzeciwko wejścia do lokacji. Drugi znajdziesz nieco dalej z prawej strony. Uważaj, ponieważ całe pomieszczenie jest wręcz naszpikowane przeciwnikami, którzy będą atakować cię ostrzeliwać również zza zewnętrznych umocnień.

Kieruj się cały czas w prawo schodząc na coraz niższe piętra (trzeci zawór znajdziesz tuż po zejściu na niższe piętro, a dwa ostatnie jeszcze niżej). Spotkasz na nich kantusy, które osłabiaj lub zabijaj przy pomocy wybuchowych strzał. Jeśli nie posiadasz przy sobie cięższej broni to rozglądaj się za granatami, które leżą niemal na każdym piętrze.

Po przekręceniu wszystkich zaworów odwróć się i zacznij uciekać z ośrodka. Na samym końcu natkniesz się na przeciwnika z ciężkim karabinem maszynowym. Nie walcz z nim tylko kieruj się w stronę ostatnich drzwi.
0
Komentarze czytelników
YogiYogi Generał
Fajny poradnik.
Rozumiem że ojca Marcusa nie da się uratować ? ;)
maxan Pretorianin
[1] Zagraj to sie przekonasz ... polecam zacząć od poziomu trudności hardcore - normal to jakiś ultra easy xD
zanonimizowany1077427 Junior
@yogiyogi wiekszego kretyna nie widzialem tutaj dawno - jak mozna tak spoilerowac?! Nie potrafisz przeczytac poradnika albo wejdz na youtube zeby sie przekonac czy da sie kogos uratowac zamiast tutaj zdradzac fabule?!
DK koksu Junior
Dzięki temu poradnikowi zebrałem wszystkie przedmioty kolekcjonerskie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
