Gears of War 3: Wniebowstąpienie
Aktualizacja:
[Akt 5] Rozdział 5 - Wniebowstąpienie

Przejdź przez zdewastowany hol i idź przed siebie. Wkrótce trafisz na korytarz prowadzący do sali, gdzie pojawi się wrogi patrol. Zajmij dogodną pozycję i rozpraw się z przeciwnikami. Następnie wejdź na szczyt schodów i rozpraw się ze wszystkimi wrogami, których tutaj napotkasz. Kiedy przejdziesz na środek piętra przez okno wleci do środka rozrywacz. Szybko się go pozbądź.

Następnie skieruj się w kierunku wind. Okaże się, że są uszkodzone i chwile potrwa zanim Braid je naprawi. W tym czasie odpieraj kolejne ataki przeciwników, którzy zaczną wyskakiwać z ogromnych łodyg.

Kiedy windy zostaną naprawione udaj się do jednej z nich i zapewnij sobie schronienie, aby nie być narażonym na ostrzał wroga. Co jakiś czas strażnicy będą próbowali dostać się do ciebie po linach, ale możesz szybko się z nimi rozprawić w walce wręcz. W pewnej chwili winda zostanie uszkodzona, przeskocz wtedy szybko na drugą platformę.

Po wjechaniu windą na piętro zejdź na sam dół lokacji i po zabiciu przeciwników obejdź kamienne filary. Za jednym z nich znajdziesz leżący na ziemi przedmiot #41 (Broszura).

Po jego zabraniu zacznij wchodzić na coraz wyższe piętra, po drodze zabijając wszystkich napotkanych przeciwników.

W pewnej chwili na środku ogromnej sali pojawi się Burza na swoim charakterystycznym monstrum. Kiedy potwór otworzy paszczę, aby strzelić potężną wiązką gorąca ukryj się za jakąś przeszkodę, a kiedy skończy natychmiast ruszaj biegiem wspinając się po schodach na kolejne piętra.

Kiedy dotrzesz na jedno z ostatnich pięter będziesz musiał zniszczyć trzy liny podtrzymujące sklepienie. Ukryj się w bezpiecznym miejscu i poczekaj, aż Burza przestanie ziać gorącem.

Następnie szybko wstań i podbiegnij do pierwszej z trzech lin. Przetnij ją przy pomocy piły zamocowanej w lancerze i szybko znajdź sobie schronienie. Po przeczekaniu ataku ruszaj do drugiej liny, a potem do trzeciej, ostatniej.

Po animacji poczekaj, aż zatrzyma się winda, po czym wejdź do zaciemnionego szybu. Skręć w nim w prawo i udaj się do zaułka, gdzie stoją drewniane skrzynie. Zniszcz je, a znajdziesz leżący na ziemi nieśmiertelnik #15.

Kontynuuj swoją podróż szybem. Zakończysz ją w pokoju wypełnionym niczego się nie spodziewających przeciwników. Zaatakuj ich od tyłu i wybij do nogi. Następnie skręć w korytarz z lewej i po wyeliminowaniu strzelca obsługującego ciężki karabin maszynowy (najlepiej uczynić to snajperką lub łukiem, można też się do niego zbliżyć korzystając z tarczy, jaką zostawił na polu bitwy jeden z wrogów lub po prostu przemieszczać się szybko między kolejnymi osłonami), podejdź do drzwi na końcu holu.

Okaże się, że są one zabezpieczone. Przejdź wtedy do pokoju z lewej i po oczyszczeniu go z wrogów przesuń dźwignię panelu bezpieczeństwa. Potem oczyść drugie pomieszczenie po przeciwnej stronie i przełóż drugą wajchę. Po uczynieniu tego wróć na korytarz i przejdź przez środkowe drzwi.

Po rozmowie z ojcem podnieś przedmiot #42 (Badania Fenixa), który znajduje się tuż obok teleskopu.

Następnie wróć na korytarz i zacznij kierować się do wyjścia. W pewnej chwili przez okno na jego końcu przebije się łodyga, z której zaczną wylatywać przeciwnicy. Możesz pokonać ich w standardowy sposób lub cofnąć się pod drzwi gabinetu ojca i skorzystać z szybkostrzelnego karabinu. Po oczyszczeniu drogi dojdź do końca holu i wezwij windę z prawej.
Komentarze czytelników
YogiYogi Generał
Fajny poradnik.
Rozumiem że ojca Marcusa nie da się uratować ? ;)
maxan Pretorianin
[1] Zagraj to sie przekonasz ... polecam zacząć od poziomu trudności hardcore - normal to jakiś ultra easy xD
zanonimizowany1077427 Junior
@yogiyogi wiekszego kretyna nie widzialem tutaj dawno - jak mozna tak spoilerowac?! Nie potrafisz przeczytac poradnika albo wejdz na youtube zeby sie przekonac czy da sie kogos uratowac zamiast tutaj zdradzac fabule?!
DK koksu Junior
Dzięki temu poradnikowi zebrałem wszystkie przedmioty kolekcjonerskie :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
