FlatOut: Silver Class (4) Trasy
Aktualizacja:
Whitefish Lake - Whitefish Ice Run
![]()  | ![]()  | 
Pierwszy zakręt nie powinien sprawić nikomu problemów, natomiast drugi możemy pokonać na dwa sposoby - przez szopę bądź wyznaczoną trasą. Obydwie możliwości są równie dobre. Dalej w żadne skróty nie bawimy się, aż do zauważenia kolejnego budynku, przez który należy przejechać. Kolejna szansa na zyskanie kilku sekund to przejazd słabo widoczną uliczką po prawej stronie (mniej więcej, 3/4 trasy). Jeszcze tylko 90 stopniowy zakręt (ręczny plus nitro) i jesteśmy "w domu".
Trudność - Średnia
Liczba okrążeń - 3
Nagrody - I 2500$, II 1200$, III 600$
Rodzaj nawierzchni - Lód (45%), śnieg (55%)
Fairgrass Grounds - Fairgrass Cup
![]()  | ![]()  | 
Początek Fairgrass Cup jest jednym z łatwiejszych w grze. Po przejechaniu 1/4 trasy czeka nas dość długi zakręt, trzymajmy się środka wyznaczonej drogi, a nie powinno być przykrych niespodzianek. Chwilę później znajdziemy się przed serpentyną, którą należy przejechać "na przełaj", przy okazji zgarniając trochę punktów za styl. W połowie trasy, zaraz po wyjściu z zakrętu do wyboru mamy dwie drogi - pod ciężarówką i zwykłą trasą. Oczywiście FlatOut to szalone wyścigi, więc wybieramy pierwszą możliwość (obok jest stojak z oponami, warto o niego zahaczyć). Problemy mogą nam sprawić jedynie dwa przedostatnie zakręty. Pierwszy z nich tniemy, natomiast drugi przejeżdżamy niczym zawodowcy, czyli od wewnętrznej do zewnętrznej strony.
Trudność - Nisko-Średnia
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2500$, II 1200$, III 600$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt
Whattahoo Town - Whattahoo Rush Hour
![]()  | ![]()  | 
Powrót do Whattahoo Town. Naszym pierwszym zadaniem będzie pokonanie ostrego i długiego zakrętu. Na ten wiraż raczej nie ma sposobu, dlatego też mocno przyciskamy strzałkę w lewo (zakładając, że gramy na klawiaturze) i utrzymujemy stałą prędkość. Zaraz po wyjściu z kłopotów musimy podjąć decyzję jak przejechać serpentynę. Zalecam wykorzystać obniżone krawężniki. Chwilę później znajdziemy się na szutrze. Niebezpieczeństwo stanowi jeden z zakrętów, mniej więcej po środku trasy. Jeśli już o nim zapomnimy i zbytnio rozpędzimy się, to po prostu mijamy go obok barierki (w innym przypadku zapewne nasz bohater odleci w siną dal). Dalej czeka nas wyjazd na ręcznym z szutru i nitro do dechy. Zwycięstwo jest blisko, jednak nie zapomnijmy, że na trzecim zakręcie od końca należy trzymać się zewnętrznej strony wirażu!
Trudność - Średnio-Wysoka
Liczba okrążeń - 4
Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$
Rodzaj nawierzchni - Asfalt (50%), szuter (50%)
0
- FlatOut - poradnik do gry
- FlatOut: Poradnik do gry
	
- FlatOut: Trasy
		
- FlatOut: Bronze Class (1) Trasy
 - FlatOut: Bronze Class (2) Trasy
 - FlatOut: Bronze Class (3) Trasy
 - FlatOut: Silver Class (1) Trasy
 - FlatOut: Silver Class (2) Trasy
 - FlatOut: Silver Class (3) Trasy
 - FlatOut: Silver Class (4) Trasy
 - FlatOut: Gold Class (1) Trasy
 - FlatOut: Gold Class (2) Trasy
 - FlatOut: Gold Class (3) Trasy
 - FlatOut: Gold Class (4) Trasy
 - FlatOut: Gold Class (5) Trasy
 - FlatOut: Bonusowe (1) Trasy
 - FlatOut: Bonusowe (2) Trasy
 - FlatOut: Bonusowe (3) Trasy
 
 
 - FlatOut: Trasy
		
 
 - FlatOut: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
karpiu_87 Senator
Zamocna rozpierducha !!! Dawno się tak dobrze nie bawiłem przy grze samochodowej ;) POLECAM WSZYSTKIM!!!POZDRO ;)
zanonimizowany521720 Generał
totalna destrukcja polecam i przepiekna grafika i mozna wylaczyc w ustawieniach glupiego motion blura
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






