Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 2

Zaczynasz jako Reed. Początkowe cele misji:

  • Przeszukaj kanały (Search the sewers).

Bonus (Profit: +3000 Points):

  1. Ukończ misję w czasie krótszym niż 9 minut.
  2. Nie używaj "Super ataków".

Drugi bonusowy cel jest - że tak powiem - mało komfortowy, ale nie znaczy to, że niemożliwy do wykonania. Wręcz przeciwnie, ale nie da się ukryć, że z Super Mode byłoby łatwiej (zawsze jest :). Trochę trudniej może być z ukończeniem poziomu w mniej niż 9 minut, ale i to jest możliwe. Wystarczy, że nie będziesz zbyt długo zajmował się przeciwnikami na trasie do starcia z Crusherem. Jemu będziesz musiał poświęcić nieco więcej uwagi - nie masz wyjścia :).

Przejdź kawałek dalej, do schodów.

Nowy cel misji: obroń cywila (Defend the civilian).

Wow, szybko. Podobnie jak w poprzedniej misji Alicia, tak i tutaj musisz się odrobinę pospieszyć. Nawet trochę bardziej, bo cywil jest teoretycznie blisko, ale jednak musisz kawałek przejść, by się do niego dostać. Na początek zeskocz do kanału i rozpraw się z pobliskimi szczurami. Wejdź po kawałkach gruzu [017] na podwyższenie po drugiej stronie kanału. Uważaj, przy ścianie biegnie rura, która jest dosyć dziurawa, a spotkanie ze strumieniami pary znacznie przedłuży Twoją misję ratowniczą. Przebiegnij po podwyższeniu w stronę cywila i załatw trzy atakujące go szczury. W nagrodę za wykonanie tego celu misji dostaniesz 1000 punktów. Teraz zabaw się w hakera (kod: 2P-3L-4P). Wróć po podwyższeniu w stronę nowo otwartego przejścia (uważaj na parę). Pojawią się nowe szczury (żeby było ciekawiej, z wyrzutniami rakiet). Rozpraw się z nimi szybko (najlepiej za pomocą Spider Mines) i idź dalej. Po chwili czeka Cię spotkanie z kolejnym nowym rodzajem przeciwników. Szczególnie irytujące jest w nich to, że otrzymują obrażenia tylko wtedy, gdy leżą powaleni na ziemi, co znacznie przedłuża walkę. Gdy już się z nimi rozprawisz, pojawi się grupka złożona z dwóch klasycznych szczurów i jednego z wyrzutnią rakiet. Kawałek dalej czeka taka sama grupka. Idź cały czas dalej, przejdź między strumieniami. Kolejna maszyna do złamania (kod: 2L-4P-4P). Rozwal przeciwników, którzy się zjawią i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Na jego lewej ścianie powinieneś ujrzeć dwie kraty. Za drugą znajduje się ukryty symbol F4 [018]. Reed nie ma problemów z wejściem do tego typu miejsc.

1 - Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry
Teraz wejdź po schodkach i przeskocz na pierwszą okrągłą maszynę - Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry

Teraz wejdź po schodkach i przeskocz na pierwszą okrągłą maszynę. Przejdź na podświetlone na niebiesko miejsce i użyj mocy Reeda, by znaleźć się na drugiej maszynie. Musisz powtórzyć proces jeszcze kilka razy. Uważaj, między niektórymi maszynami mogą znaleźć się denerwujące strumienie pary, a spotkanie z nimi może się źle skończyć [019]. Idąc dalej trafisz na Moleman'a i jego "dzieci".

Nowy cel misji: pokonaj sługi Moleman'a (Defeat Moleman's minions).

Czeka Cię ostra zadyma. Gra będzie Cię namawiać do przejścia w Super Mode, ale pamiętasz, jakie są bonusowe wymagania. Cóż, mam nadzieję, że rozwinąłeś już Spider Mines na drugi poziom - to one mi tu najbardziej pomogły. Taktyka była prosta - wyrzucenie pająków, odskok w bok (przed rakietami szczurów z wyrzutniami), atak na szczura z wyrzutnią i od początku to samo (uwaga: taktyka średnio się sprawdza, gdy w pobliżu są diggery, czyli te zakopujące się stwory). Gdy uporasz się z dotychczasowymi przeciwnikami - nie będzie to koniec. Będą pojawiać się kolejni. Nadejdzie również Crusher [020]. Uważaj szczególnie na jego rzuty skrzyniami oraz ciosy (zdecydowanie odradzam zbliżanie się do niego z przodu). Bez Super Mode będzie ciężko, ale trochę umiejętności sprawi, że uda Ci się planszę zaliczyć. Jeżeli bardzo będziesz potrzebował zdrówka, szukaj go w pobliskich skrzynkach (i, rzecz jasna, we wrogach). Po etapie z Crusherem pojawi się jeszcze kilku mniejszych przeciwników, ale praktycznie rzecz biorąc - będzie to już koniec.

2 - Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry
3 - Misja 2 | Underground | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry
Podobało się?

0

Fantastic 4

28 czerwca 2005

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-11-04
19:12

greg28 Junior

😒

a ja nie moge przejsc 2 misji ;( plz powiedzcie co trzeba zrobic z tym pierwszym robotem

Komentarz: greg28
2009-11-11
16:33

hydraxs Legionista

ja też nie moge przejść 2 misji tego pierwszego robota chowa się ciągle przy tej maszynie i co ja mam zrobić plz pomocy:(

Komentarz: hydraxs
2009-11-11
16:59

hydraxs Legionista

napisze mi ktoś jak to zrobić z tym pierwszym robotem w 2 misji?

Komentarz: hydraxs

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl