Fantastic 4: Misja 2 Intro

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 2

Zaczynasz jako Reed. Początkowe cele misji:

  • Odszukaj Sue (Locate Sue).

Bonus (Profit: +10% Max Health):

  1. Pokonaj 10 przeciwników.
  2. Nie strać ani jednego życia.

10 przeciwników z pewnością na swej drodze napotkasz. Oczywiście żadna inna opcja niż pokonanie ich nie wchodzi w grę. Jeżeli chodzi o drugi cel, może być odrobinę trudniej - musisz po prostu mieć się na baczności i nie wyskakiwać przez okna. :)

Podejdź do terminalu (niebieski znak) i użyj go. Rozpocznie się mini-gierka, w której musisz obracać kolejne kręgi, by powstał ciąg od początku do wyjścia. Dokładniejszy opis znajdziesz w odpowiednim dziale. Musisz tam zajrzeć, by rozszyfrować mój zapis kombinacji potrzebnej do odblokowania przejścia. :) Kombinacja to 3L-3L. Następnie przejdź przez wąską szczelinę w drzwiach. Pojawi się pierwszy przeciwnik (co tu dużo mówić...Po prostu go zniszcz), a następnie dwóch kolejnych. Otrzymasz pierwsze punkty. Podejdź teraz do kolejnego oznaczonego niebieskim punktem terminalu (kod: 3L-4L). Otrzymasz robota-sprzymierzeńca. Podążaj za nim i przejdź przez drzwi, które otworzy, do nowego pomieszczenia. Na powitanie czeka Cię tam walka z kolejnymi dwoma robotami [003]. Po chwili za oknem zjawią się kolejne dwa roboty - zniszcz je za pomocą uderzenia na odległość (odpowiednia kombinacja klawiszy powinna wyświetlić się na ekranie). W tym samym pomieszczeniu pojawią się jeszcze trzej przeciwnicy (jeden za oknem). Zniszcz wszystkich, by przejść dalej. Oczywiście za następnymi drzwiami czekają kolejni wrogowie. Rozpraw się z nimi; jeden z nich zniszczy Twojego pomocnika. Jeżeli masz ochotę na większą rozwałkę, wejdź w każdy monitorowany obszar w pomieszczeniu. Następnie przejdź do niebieskiego pola w niewielkim pomieszczeniu z komputerami [004] i użyj tam swych umiejętności. Nagrodą będzie ukryty symbol F4 .

1 - Misja 2 | Intro | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry
Przejdź teraz dalej korytarzem - będziesz musiał włamać się do kolejnego komputera (kod: 1L-2P) - Misja 2 | Intro | Solucja Fantastic 4 - Fantastic 4 - poradnik do gry

Przejdź teraz dalej korytarzem - będziesz musiał włamać się do kolejnego komputera (kod: 1L-2P). Wewnątrz musisz powtórzyć proces, tym razem kod to 2L-2P-2P.

Fantastic 4

28 czerwca 2005

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze3
2009-11-11
16:59

hydraxs Legionista

napisze mi ktoś jak to zrobić z tym pierwszym robotem w 2 misji?

Komentarz: hydraxs
2009-11-11
16:33

hydraxs Legionista

ja też nie moge przejść 2 misji tego pierwszego robota chowa się ciągle przy tej maszynie i co ja mam zrobić plz pomocy:(

Komentarz: hydraxs
2009-11-04
19:12

greg28 Junior

😒

a ja nie moge przejsc 2 misji ;( plz powiedzcie co trzeba zrobic z tym pierwszym robotem

Komentarz: greg28

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl