Zadania poboczne w Fallout Shelter
Aktualizacja:
Podczas rozbudowy swojej krypty będziesz otrzymywał różne zadania poboczne, które możesz wypełniać niejako mimo woli, wraz z postępami w rozgrywce. Za ich ukończenie dostaniesz różnorakie nagrody, przede wszystkim kapsle, ale także specjalne skrzynki z zasobami. Szczególnie te drugie są najcenniejsze - znajdziesz w nich 4 karty, w tym przynajmniej jedną rzadką. Karty zapewnią Ci dużą ilość kapsli, nowe bronie bądź stroje, a nawet wysokopoziomowego mieszkańca.

Wypełnianie tych zadań jest jak najbardziej opcjonalne, jednakże warto się nimi zainteresować. W danej chwili aktywne są trzy zadania, możesz je sprawdzić korzystając z PipBoya. Każde zadanie zawiera krótki opis oraz wskazanie nagrody otrzymywanej za jego wykonanie. Im cel jest trudniejszy do osiągnięcia, tym nagroda będzie stosunkowo wyższa. Jeżeli w danej chwili nie możesz spełnić określonych wymagań, jedno zadanie dziennie może zostać przez Ciebie odrzucone - wystarczy kliknąć na czerwony krzyżyk znajdujący się przy każdym z zadań. Wspomnianego krzyżyka przy zadaniu nie będzie w momencie, gdy w danym dniu jedno z zadań zostało już wymienione. W tym wypadku musisz przeczekać 24 godziny bądź wypełnić inne zadanie, aby otrzymać kolejne, gdyż nowe zadanie otrzymasz tylko w miejsce odrzuconego lub wypełnionego.

W początkowej fazie rozgrywki postaraj się ukończyć jak najwięcej zadań, gdyż są one bardzo łatwe - np. udane przyśpieszenie pracy bądź zebranie 100 jednostek wody na pewno nie nastręczy problemów, a otrzymane kapsle będziesz mógł zainwestować w kolejne pomieszczenia.
0
Komentarze czytelników
preymoc Junior
W poradniku nie jest ujęte że każdy współczynnik ma wpływ na mieszkańca dla przykładu jest podane że dzięki szczęściu jest większa szansa na udany RUSH albo na znalezienie większej ilości przedmiotów czy kapsli jednakże ja zauważyłem że np. inteligencja ma wpływ na szybkość gaszenia pożarów, w laboratoriach pożar jest gaszony błyskawicznie w porównaniu do powiedzmy elektrowni...
krakan97 Legionista

Grałem ale jakoś mnie za specjalnie nie wciągneła, normalny fallout jest dużo lepszy
PsychoWit Junior
Mam pytanko o statystki podczas walki:
- Endurance: to wytrzymałość (dzięki której postać więcej ciosów potrafi przyjąć na klatę)
ale co z resztą? Czy mają jakiś wpływ na bitwy? Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że tak
- Agility: częstotliwość ciosów/strzałów jest większa
- Perception: podczas wykonywania tych strzałów krytycznych, wolniej miga celownik, dzięki czemu łatwiej uzyskać większego krytyka
- Luck: częściej pojawia się możliwość oddania strzału krytycznego
Dla Strenght, Intelligence i Charisma nie znajduję żadnego zastosowania walce
Oczywiście nie jestem tego pewien w 100%, ani nawet w 75%, dlatego być może ktoś potwierdzi/zaprzeczy temu co powyżej napisałem. Miał ktoś może podobne spostrzeżenia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.