Stroje | Eksploracja, broń oraz stroje w Fallout Shelter
Aktualizacja:
Stroje

Na początku rozgrywki każdy z mieszkańców zaczyna w tym samym stroju. Wraz ze zdobywaniem kolejnych ubrań możesz dowolnie nimi dysponować. Cechą charakterystyczną każdego ubioru jest to, że podnosi on wybrane statystyki z zestawu S.P.E.C.I.A.L. noszącego go mieszkańca. Oglądając profil wybranej osoby możesz sprawdzić jaki ma strój i jaki wpływ ma to na wspomniane statystyki - kolor zielony oznacza bazowe umiejętności postaci, natomiast kolor błękitny to efekt, jaki daje noszenie stroju. W prosty sposób można więc wzmocnić wybrane statystyki ubierając postać w odpowiedni strój, co może przyczynić się np. do zwiększenia wydajności pracy.
Każdy strój może być w dowolnym momencie przekazany innej postaci, zdobywasz je w ten sam sposób, co bronie.

Stroje podzielone są na trzy kategorie, razem można ich odblokować 90 - 16 "zwykłych", 36 "rzadkich" oraz 38 "legendarnych". Stroje z wyższej kategorii wpływają na więcej cech lub podnoszą je o większą wartość punktową.
Uwaga: Bonus do danej cechy jest aktywny tylko do momentu noszenia stroju. Aby pernamentnie podnieść jakąś statystykę wybranej postaci musisz wysłać ją na trening, do odpowiedniego pomieszczenia.
0
Komentarze czytelników
preymoc Junior
W poradniku nie jest ujęte że każdy współczynnik ma wpływ na mieszkańca dla przykładu jest podane że dzięki szczęściu jest większa szansa na udany RUSH albo na znalezienie większej ilości przedmiotów czy kapsli jednakże ja zauważyłem że np. inteligencja ma wpływ na szybkość gaszenia pożarów, w laboratoriach pożar jest gaszony błyskawicznie w porównaniu do powiedzmy elektrowni...
krakan97 Legionista

Grałem ale jakoś mnie za specjalnie nie wciągneła, normalny fallout jest dużo lepszy
PsychoWit Junior
Mam pytanko o statystki podczas walki:
- Endurance: to wytrzymałość (dzięki której postać więcej ciosów potrafi przyjąć na klatę)
ale co z resztą? Czy mają jakiś wpływ na bitwy? Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że tak
- Agility: częstotliwość ciosów/strzałów jest większa
- Perception: podczas wykonywania tych strzałów krytycznych, wolniej miga celownik, dzięki czemu łatwiej uzyskać większego krytyka
- Luck: częściej pojawia się możliwość oddania strzału krytycznego
Dla Strenght, Intelligence i Charisma nie znajduję żadnego zastosowania walce
Oczywiście nie jestem tego pewien w 100%, ani nawet w 75%, dlatego być może ktoś potwierdzi/zaprzeczy temu co powyżej napisałem. Miał ktoś może podobne spostrzeżenia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.