Fallout Shelter: Rodzaje zadań
Aktualizacja:
Rodzaje zadań
Typ otrzymywanych zadań powtarza się co jakiś czas, jednakże wraz z postępami w rozgrywce będziesz otrzymywać coraz trudniejsze i zabierające więcej czasu zadania, zmieni się także liczba dotycząca danych wymagań, np. "Urodzenie 1 dziecka", a później "Urodzenie 10 dzieci" i tak dalej.

- Przydzielenie mieszkańców do odpowiednich pomieszczeń - aby wykonać to zadanie musisz wybrać mieszkańca z odpowiednią cechą i przydzielić go do pracy w miejscu, gdzie ta cecha jest wykorzystywana, np. siła przyda się w pracy przy generatorze prądu. Możesz przemieścić mieszkańca najpierw gdzie indziej, a potem z powrotem do pracy przy generatorze, aby został on zaliczony (jeżeli pracował tam już przed rozpoczęciem zadania).
- Wyekwipowanie mieszkańców w broń lub strój -daj jakąś broń lub strój dowolnemu mieszkańcowi. Możesz ściągnąć oraz założyć ekwipunek ponownie, aby mieszkaniec został zaliczony do zadania. Przydzielenie tej samej broni kolejnemu mieszkańcowi nie będzie już liczone - jeżeli musisz dać trzy bronie konieczne będzie posiadanie trzech odmiennych pukawek.
- Zebranie surowców - zadanie polega na zebraniu określonej sumy danego surowca. Wystarczy poczekać, aż produkcja zostanie ukończona i, w zależności od wymagań, powtórzyć to kilkukrotnie. Aby szybciej zbierać surowce od czasu do czasu można skorzystać z opcji "Rush", która, w przypadku udanego przyśpieszenia, skutkuje natychmiastowym ukończeniem produkcji.
- Zebranie broni lub strojów - broń oraz stroje możesz znaleźć podczas przeszukiwania pustkowi (przydatne będzie tutaj szczęście - statystyka "Luck"), a także w skrzyniach z zasobami.
- Zebranie Stimpaków - wyprodukuj potrzebną ilość w pomieszczeniu "Medbay".
- Podniesienie statystyk mieszkańców - gdy liczba mieszkańców w Krypcie osiągnie poziom 24 osób otrzymasz dostęp do pierwszego budynku pozwalającego na ulepszenie umiejętności bohaterów. Otrzymywane zadania mogą dotyczyć konkretnej cechy z zestawu S.P.E.C.I.A.L., do czego potrzebne może być inne pomieszczenie, lub dowolnej z tych cech. Podniesienie określonej umiejętności u wskazanej liczby mieszkańców pozwoli na pozytywne zakończenie zadania.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
preymoc Junior
W poradniku nie jest ujęte że każdy współczynnik ma wpływ na mieszkańca dla przykładu jest podane że dzięki szczęściu jest większa szansa na udany RUSH albo na znalezienie większej ilości przedmiotów czy kapsli jednakże ja zauważyłem że np. inteligencja ma wpływ na szybkość gaszenia pożarów, w laboratoriach pożar jest gaszony błyskawicznie w porównaniu do powiedzmy elektrowni...
krakan97 Legionista
Grałem ale jakoś mnie za specjalnie nie wciągneła, normalny fallout jest dużo lepszy
PsychoWit Junior
Mam pytanko o statystki podczas walki:
- Endurance: to wytrzymałość (dzięki której postać więcej ciosów potrafi przyjąć na klatę)
ale co z resztą? Czy mają jakiś wpływ na bitwy? Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że tak
- Agility: częstotliwość ciosów/strzałów jest większa
- Perception: podczas wykonywania tych strzałów krytycznych, wolniej miga celownik, dzięki czemu łatwiej uzyskać większego krytyka
- Luck: częściej pojawia się możliwość oddania strzału krytycznego
Dla Strenght, Intelligence i Charisma nie znajduję żadnego zastosowania walce
Oczywiście nie jestem tego pewien w 100%, ani nawet w 75%, dlatego być może ktoś potwierdzi/zaprzeczy temu co powyżej napisałem. Miał ktoś może podobne spostrzeżenia?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
