Fable 3 X360: Życie w zamku
Aktualizacja:
Życie w zamku
![]() | ![]() |
Grę rozpoczynamy od wyboru płci naszego bohatera [1]. Dokonujemy tego przytrzymując A (mężczyzna) lub X (kobieta). Po obejrzeniu wprowadzenia, ruszamy za naszym lokajem Jasperem [2], w celu ubrania czegoś bardziej książęcego.
![]() | ![]() |
Do wyboru mamy strój praktyczny , albo elegancki [1]. Podchodzimy do jednego z nich i przytrzymujemy A. Będąc już ubranym, ruszamy do ogrodu, gdzie czeka na nas Eliza . Opuszczamy pomieszczenie, idąc wzdłuż ścieżki wskazywanej przez złoty blask na ziemi. Drzwi otwieramy wciskając A [2].
![]() | ![]() |
Gdy dotrzemy do części ogrodu z rzeźbą [1], skręcamy w alejkę z prawej. Elizę znajdziemy na drugim końcu lokacji, stojącą przy balustradzie [2]. Jak tylko podejdziemy, rozpocznie się rozmowa.
![]() | ![]() |
Wybieramy jedną z dostępnych opcji, a następnie słuchamy tego co ma dopowiedzenia dziewczyna [1]. Podczas rozmowy możemy wcisnąć RT, żeby spojrzeć na panoramę miasta [2].
![]() | ![]() |
Gdy Eliza przestanie mówić, podajemy jej rękę (LT) i prowadzimy [1] do zamkowej kuchni. Puszczamy dłoń, ponownie wciskając LT. Jak będziemy tuż przed wejściem do pomieszczenia [2], na ekranie pojawi się duża ikonka RT. W takiej sytuacji zawsze wciskamy ten przycisk, żeby obejrzeć jakieś istotne zdarzenie.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce, będziemy musieli wygłosić przemowę do pracujących w zamku ludzi [1]. W zależności od tego jaką postacią chcemy grać (dobrą lub złą), wybieramy odpowiednią opcję. Wygłosiwszy przemówienie, ruszamy dalej za naszym nauczycielem Walterem [2].
![]() | ![]() |
Dojdziemy w ten sposób do tłumu ludzi, gdzie zostaniemy poproszeni o podpisanie petycji [1]. Ponownie dokonujemy wyboru, zgodnie z naszym charakterem. Idąc dalej za nauczycielem, dotrzemy do salonu, gdzie podchodzimy do stojaka z mieczami i podnosimy broń wciskając A [2]. Teraz czeka nas walka z Walterem .
![]() | ![]() |
Najpierw atakujemy go wciskając X [1], a następnie blokujemy przytrzymując ten sam przycisk. Po wysłuchaniu krótkiej opowieści, wykonujemy atak przełamujący obronę. Przytrzymujemy X i wskazujemy kierunek, a następnie puszczamy przyciski, żeby zaatakować [2].
![]() | ![]() |
Po cut-scence biegniemy za Elizą [1]. Będziemy świadkami demonstracji [2] skierowanej przeciwko naszemu bratu Loganowi . Oglądamy ją i idziemy dalej prosto
![]() | ![]() |
Gdy podejdziemy do drzwi [1], rozpocznie się dłuższa animacja, po której wylądujemy w sali tronowej i będziemy musieli zdecydować, kto zostanie stracony [2].
![]() | ![]() |
Po dokonaniu wyboru, wrócimy do naszej komnaty, skąd ruszamy za Walterem [1]. Mężczyzna zaprowadzi nas do grobowca w ogrodzie. Podchodzimy do drzwi Katakumb i otwieramy je (A) [2].
![]() | ![]() |
W środku biegniemy cały czas prosto, aż do dwóch sarkofagów [1]. Walter uruchomi ukryty mechanizm, a przed nami pojawi się Pieczęć Gildii [2]. Podnosimy ją.
![]() | ![]() |
Zostaniemy wtedy przeniesieni na Drogę Władzy , gdzie wysłuchujemy Teresy , a następnie otwieramy bramę przed nami [1]. Przy pomocy Pieczęci Gildii możemy otwierać znajdujące się tutaj skrzynie [2].
![]() | ![]() |
Na razie mamy jeden taki przedmiot, więc używamy go do odblokowania pierwszego kufra . W środku znajdziemy czar Ognista Kula , który pali cele i odrzuca je o krok do tyłu [1]. Podnosimy rękawice, a następnie wchodzimy do portalu [2].
![]() | ![]() |
Żeby używać zdobytego zaklęcia, przytrzymujemy B, wskazujemy kierunek i puszczamy przycisk. Możemy również wywołać ognistą falę wokół nas. Robimy to w podobny sposób, tylko nie wskazujemy żadnego kierunku. Moc zaklęcia jest tym większa, im dłużej przytrzymamy B. Używamy Ognistej Kuli , żeby zniszczyć posąg [1] i wchodzimy do podziemnego tunelu [2].
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie biegniemy za Walterem [1], aż do skrzyżowania. Zanim pójdziemy dalej, skręcamy w lewo, gdzie znajdziemy pierwszy srebrny klucz [2]. Lokalizację wszystkich z nich, znajdziecie w dalszej części poradnika. Po zebraniu przedmiotu, biegniemy za naszymi towarzyszami.
![]() | ![]() |
Z drugiej strony mostu, zostaniemy zaatakowani przez stado nietoperzy [1]. Zabijamy je przy pomocy zdobytego czaru, przytrzymując B i puszczając po kilku sekundach. Gdy wszystkie stwory zginą, otrzymamy w nagrodę kolejne Pieczęcie Gildii . Na następnym rozwidleniu idziemy w lewo. Znajdziemy tam pierwsze drzwi, do otwarcia których niezbędny jest zloty klucz [2]. Lokalizacje tych kluczy , również znajdziecie w dalszej części poradnika. Na razie nie posiadamy żadnego, więc ruszamy dalej w kierunku zaznaczonym na ziemi.
![]() | ![]() |
Obok podziemnej rzeki, ponownie zaatakują nas nietoperze. Pozbywamy się ich w ten sam sposób co poprzednio. Kolejna grupka pojawi się tuż przed wejściem do kanałów. Z drugiej strony przejścia, znajdziemy magiczny teleport [1]. Wchodzimy na niego i wciskamy B, żeby zadziałał. W ten sposób przeniesiemy się do Sanktuarium naszego ojca [2].
![]() | ![]() |
Na środku pomieszczenia jest mapa świata [1], dzięki której możemy się bardzo szybko przemieszczać. Podchodzimy do niej, wciskamy A, a następnie wybieramy cel podróży (X) - Obóz Mieszkańców [2].
- Fable III - poradnik do gry
- Fable 3 X360: Poradnik, opis przejścia, sekrety
- Fable 3 X360: Opis przejścia
- Fable 3 X360: Porady ogólne
- Fable 3 X360: Życie w zamku
- Fable 3 X360: Nowy Bohater (1)
- Fable 3 X360: Nowy Bohater (2)
- Fable 3 X360: W wilczym przebraniu
- Fable 3 X360: Przywódcy i zwolennicy
- Fable 3 X360: Upiorny Legion
- Fable 3 X360: Ruch oporu z Bowerstone
- Fable 3 X360: Aurora
- Fable 3 X360: Bitwa o Albion
- Fable 3 X360: Ciężar świata (1)
- Fable 3 X360: Ciężar świata (2)
- Fable 3 X360: Opis przejścia
- Fable 3 X360: Poradnik, opis przejścia, sekrety
Komentarze czytelników
Will Barrows Senator
Albo mi się zdaje, albo Harry M to alter ego kogoś z redakcji.
zanonimizowany933406 Junior
Mam pewien problem, otworzyłam wszystkie demoniczne wrota lecz osiągnięcie nie odblokowało się. Da się coś z tym zrobić?
gosias6666 Junior
Zebrałam wszystkie kwiatki (30) ale nadal wyświetla że jednego rodzaju brakuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Grę rozpoczynamy od wyboru płci naszego bohatera [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464296.jpg)

![Do wyboru mamy strój praktyczny , albo elegancki [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464328.jpg)

![Gdy dotrzemy do części ogrodu z rzeźbą [1], skręcamy w alejkę z prawej - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464359.jpg)

![Wybieramy jedną z dostępnych opcji, a następnie słuchamy tego co ma dopowiedzenia dziewczyna [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464390.jpg)

![Gdy Eliza przestanie mówić, podajemy jej rękę (LT) i prowadzimy [1] do zamkowej kuchni - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464421.jpg)

![Po dotarciu na miejsce, będziemy musieli wygłosić przemowę do pracujących w zamku ludzi [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464453.jpg)

![Dojdziemy w ten sposób do tłumu ludzi, gdzie zostaniemy poproszeni o podpisanie petycji [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464484.jpg)

![Najpierw atakujemy go wciskając X [1], a następnie blokujemy przytrzymując ten sam przycisk - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464515.jpg)

![Po cut-scence biegniemy za Elizą [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464546.jpg)

![Gdy podejdziemy do drzwi [1], rozpocznie się dłuższa animacja, po której wylądujemy w sali tronowej i będziemy musieli zdecydować, kto zostanie stracony [2] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464578.jpg)

![Po dokonaniu wyboru, wrócimy do naszej komnaty, skąd ruszamy za Walterem [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464609.jpg)

![W środku biegniemy cały czas prosto, aż do dwóch sarkofagów [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464640.jpg)

![Zostaniemy wtedy przeniesieni na Drogę Władzy , gdzie wysłuchujemy Teresy , a następnie otwieramy bramę przed nami [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464671.jpg)





![Po drugiej stronie biegniemy za Walterem [1], aż do skrzyżowania - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464765.jpg)

![Z drugiej strony mostu, zostaniemy zaatakowani przez stado nietoperzy [1] - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464796.jpg)



![Na środku pomieszczenia jest mapa świata [1], dzięki której możemy się bardzo szybko przemieszczać - Życie w zamku | Opis przejścia w Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186464859.jpg)
