Fable 3 X360: Wioska Brightwall (2)
Aktualizacja:
Stary klucz
![]() | ![]() |
Wymagania: Przesyłka specjalna
Idziemy do biblioteki w wiosce i rozmawiamy z Saulem [1], który poprosi nas eskortę. Jeżeli się zgodzimy, dostaniemy Klucz do Zakazanej Wiedzy [2].
![]() | ![]() |
Chwytamy Saula za rękę [1] i ruszamy z nim do Relikwiarza . Podążając cały czas po świetlistym szlaku i walcząc z napotkanymi upiorami, dotrzemy wreszcie do zamkniętych drzwi [2]. Otwieramy otrzymanym kluczem, a następnie kończymy zadanie.
Obecność zła
![]() | ![]() |
Wymagania: Stary klucz
Po rozmowie z Saulem [1], otrzymamy od niego Klucz do jeszcze bardziej zakazanej wiedzy . Bierzemy go i ruszamy do Relikwiarza wypełnionego nowymi szkieletami. Za drzwiami do których zaprowadzi nas świetlisty szlak [1], czeka nas jeszcze więcej walki.
![]() | ![]() |
Gdy zabijemy wszystkie potwory [1], otwieramy skrzynię na końcu korytarza [2] i wracamy porozmawiać z Saulem . Najlepiej teleportować się do niego z Sanktuarium .
Pióro jest potężniejsze....
![]() | ![]() |
Wymagania: Obecność zła
Po rozmowie z Samuelem , odblokowane zostaną znajdujące się w bibliotece stojaki na książki [1]. Musimy teraz odszukać porozrzucane po całym Albionie dzieła i odłożyć je na miejsce. Każda księga ma wyznaczony konkretny stojak, więc po odnalezieniu części kolekcji, podbiegamy do każdego, aż pojawi się odpowiednia opcja i wciskamy A [2]. Lokalizację wszystkich ksiąg znajdziecie w dalszej części poradnika.
Znaleźć "Księgę Tajemnic"
![]() | ![]() |
Wymagania: Stary klucz
Po dostarczeniu pięciu woluminów , Samuel zleci nam szczególne zadanie. Chce żebyśmy odnaleźli "Księgę Tajemnic" . Znajdziemy ją w Mrożącej krew pieczarze w Dolinie Mistpeak . Żeby znaleźć jaskinię, idziemy na stację kolejki szynowej [1], a stamtąd ścieżką wzdłuż jeziora w kierunku Brightwall . Obok drugiego drogowskazu schodzimy w lewo do lasu, a za skrzynią ze skarbem znajdziemy wejście do pieczary [2].
![]() | ![]() |
Księga leży w obozie bandytów, po drugiej stronie zamarzniętego jeziora [1]. Zaprowadzi nas tam świetlisty szlak [2]. Za dostarczenie zaginionego woluminu otrzymamy od Samuela 10 Pieczęci Gildii .
Znaleźć "Przywołanie Obserwatorów"
![]() | ![]() |
Wymagania: Znaleźć "Księgę Tajemnic"
To zadanie otrzymamy po dostarczeniu do biblioteki 10 ksiąg . Naszym celem jest wolumin zatytułowany "Przywołanie Obserwatorów" , który znajdziemy w Stary Bowerstone . Teleportujemy się tam, a następnie idziemy po świetlistym szlaku do prowadzącego pod ziemię włazu [1]. Na końcu tunelu, w prawym rogu sali będzie unosić się żółty okrąg [2].
![]() | ![]() |
Gdy strzelimy w niego z broni palnej [1], zmieni swoją lokalizację oraz kolor. W niebieskie kule uderzamy bronią białą, a w czerwone czarami [2].
![]() | ![]() |
Powtarzamy operację tak długo, aż okrąg przyczepi się do ściany, a jeden z regałów przesunie [1], ujawniając tajną skrytkę. Znajdziemy w niej poszukiwaną księgę [2].
Znaleźć "Cierpienie zachodzącego słońca"
![]() | ![]() |
Wymagania: Znaleźć "Przywołanie Obserwatorów"
Po odłożeniu na miejsce 15 ksiąg , bibliotekarz poprosi nas odnalezienie książki ukrytej na cmentarzu w Mourningwoods . Udajemy się tam, idąc wzdłuż świetlistego szlaku [1]. Gdy będziemy na miejscu, zabijamy pojawiające się szkielety, czekamy aż pies znajdzie księgę i wykopujemy przedmiot [2].
Znaleźć "Wspomnienia Łupieżcy"
![]() | ![]() |
Wymagania: Znaleźć "Cierpienie zachodzącego słońca"
Gdy będziemy mieli 20 ksiąg , Samuel wyśle nas po kolejną, zakopaną w Ruchomych piaskach . Tak jak poprzednio, podążamy po świetlistym szlaku [1], zabijamy napotkanych przeciwników i wykopujemy skarb [2].
Znaleźć "Księga zagłady"
![]() | ![]() |
Wymagania: Znaleźć "Wspomnienia Łupieżcy:
Po zebraniu 29 ksiąg rozmawiamy z Samuelem , który poprosi nas o odnalezienie ostatniego woluminu [1], ukrytego w pobliskim Relikwiarzu . Schodzimy więc pod ziemię i podążamy dalej po świetlistym szlaku [2].
![]() | ![]() |
Dotrzemy w ten sposób do drzwi [1], które otwieramy otrzymanym od bibliotekarza kluczem . Za nimi pokonujemy kilku przeciwników, podnosimy ostatnią księgę [2] i wracamy do Samuela .
Kłopotliwe małżeństwo
![]() | ![]() |
Po teleportowaniu się na miejsce, rozmawiamy z jednym z małżonków [1] i zgadzamy się uwieść drugą "połówkę". Podchodzimy do mężczyzny i wciskamy A [2]. Po wykonaniu kilku gestów (wystarczy przytrzymać ponownie A) będziemy musieli zdobyć dla naszej ofiary rubin .
![]() | ![]() |
Do sklepu z kamieniami szlachetnymi zaprowadzi nas świetlisty szlak [1]. Kupujemy przedmiot za 250 sztuk złota [2] i wręczamy go mężczyźnie.
![]() | ![]() |
Żeby go w sobie rozkochać, ponownie używamy kilku gestów [1], a następnie chwytamy za rękę i prowadzimy na pobliski most przed wejściem do wioski [2].
![]() | ![]() |
Całujemy tam naszą ofiarę i oświadczamy się. Po powrocie do domu tego dziwnego małżeństwa mamy dwie możliwości [1]. Jeżeli nasz bohater jest dobry opuszczamy pokój [2], a jeżeli zły zabijamy jednego z współmałżonków.
- Fable III - poradnik do gry
- Fable 3 X360: Poradnik, opis przejścia, sekrety
- Fable 3 X360: Zadania poboczne
- Fable 3 X360: Wioska Brightwall (1)
- Fable 3 X360: Wioska Brightwall (2)
- Fable 3 X360: Dolina Mistpeak i Dzielnica Fabryczna Bowerstone
- Fable 3 X360: Rynek Bowerstone
- Fable 3 X360: Stare Bowerstone i Mourningwood (1)
- Fable 3 X360: Stare Bowerstone i Mourningwood (2)
- Fable 3 X360: Dom zachodzącego słońca
- Fable 3 X360: Millfields
- Fable 3 X360: Driftwood i Miasto Aurora
- Fable 3 X360: Zadania poboczne
- Fable 3 X360: Poradnik, opis przejścia, sekrety
Komentarze czytelników
Will Barrows Senator
Albo mi się zdaje, albo Harry M to alter ego kogoś z redakcji.
zanonimizowany933406 Junior
Mam pewien problem, otworzyłam wszystkie demoniczne wrota lecz osiągnięcie nie odblokowało się. Da się coś z tym zrobić?
gosias6666 Junior
Zebrałam wszystkie kwiatki (30) ale nadal wyświetla że jednego rodzaju brakuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Chwytamy Saula za rękę [1] i ruszamy z nim do Relikwiarza - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737093.jpg)



![Gdy zabijemy wszystkie potwory [1], otwieramy skrzynię na końcu korytarza [2] i wracamy porozmawiać z Saulem - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737156.jpg)





![Księga leży w obozie bandytów, po drugiej stronie zamarzniętego jeziora [1] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737250.jpg)



![Gdy strzelimy w niego z broni palnej [1], zmieni swoją lokalizację oraz kolor - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737312.jpg)

![Powtarzamy operację tak długo, aż okrąg przyczepi się do ściany, a jeden z regałów przesunie [1], ujawniając tajną skrytkę - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737343.jpg)







![Dotrzemy w ten sposób do drzwi [1], które otwieramy otrzymanym od bibliotekarza kluczem - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737468.jpg)

![Po teleportowaniu się na miejsce, rozmawiamy z jednym z małżonków [1] i zgadzamy się uwieść drugą połówkę - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737500.jpg)

![Do sklepu z kamieniami szlachetnymi zaprowadzi nas świetlisty szlak [1] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737531.jpg)

![Żeby go w sobie rozkochać, ponownie używamy kilku gestów [1], a następnie chwytamy za rękę i prowadzimy na pobliski most przed wejściem do wioski [2] - Wioska Brightwall (2) | Zadania poboczne Fable III - Fable III - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1054/1186737562.jpg)


