Etherlords 2 Second Age: Misja 1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Dowodzisz Eileen, młodą bohaterką Witalów - Misja 1 - Kampania Witalów - Etherlords II: Second Age - poradnik do gry

Dowodzisz Eileen, młodą bohaterką Witalów. Musisz udać się do Twierdzy Czarnociernia na północy i sprawdzić co stało się z jej obrońcami.

Na początku spotkasz Nadana, który radzi porozmawiać z Tienanem, komendantem okolicznej twierdzy. Tienen myśli, że przybywasz aby leczyć i usługiwać żołnierzom. Szybko wyprowadzasz go jednak z błędu. Jesteś świadkiem ataku Syntetów, który jednak zostaje odparty. Należy wesprzeć Kilana Dzielnego i wraz z nim odeprzeć Syntetów z tych ziem.

Użyj teleportuj przy murze. Idź na północ. Spotkasz pierwszego przeciwnika - Plujący chwast. Zdobędziesz zaklęcie "Transfer eteru" i "Rozkład" oraz pierwsze punkty doświadczenia. Zbieraj po drodze surowce - przydadzą się później w sklepach. Oprócz stworzeń typowo leśnych spotkasz też bestie Syntetów. Trafisz na Magiczny ogród strzeżony przez Żarłocznego chwasta. Nie powinno być z nim kłopotów. Chwasty raczej nie atakują - to stworzenia defensywne. Otrzymasz w nagrodę "Transfer eteru", "Mroczny las" o "Magicznego szerszenia". Zajęty Magiczny ogród będzie Ci dawał 5 roślin dziennie. Po drugiej stronie ścieżki możesz walczyć z Młodym drzewiakiem. Uwaga na jego regenerację - użyj zdobytego wcześniej szerszenia. Dzięki jego umiejętności latania wygrasz walkę. Dostaniesz "Plony eteru" oraz "Rozkład". Kiedy awansujesz możesz wybrać jedną z trzech dostępnych umiejętności. Wybierz, co chcesz. Teraz czas na pojedynek z Mechanicznym czerwiem. Dodaj do talii Szerszenia, "Rozkład" i "Plującego chwastu". Otrzymasz "Mroczny las" i "Plony eteru". Za Czerwiem jest kapliczka, która nauczy Cię nowej specjalizacji - wykorzystaj to.

Na południowym-wschodzie spotkasz Rulane. Zbierz dla niej trochę surowców a ofiaruje Ci zaklęcia "Młody drzewiak" x2, "Drzewiak" x2 i "Błogosławieństwo". Zamień istoty talii na nowe.

Dalszą drogę zagrodzi "Mały skoczek". Po walce dostaniesz "Plony eteru" i "Magicznego szerszenia". Przeszukaj pobliskie szczątki a znajdziesz kilka przydatnych zaklęć. Bramę na północ zagradza "Ściana iluzji". Wykorzystaj Szerszenie i zaklęcia "Ostre pazury". Dostaniesz w nagrodę zaklęcia "Potęga ofiary" i "Transfer eteru".

Drogi na zachód strzeże Kilan. Przeszukaj szczątki pod wieżą. Czeka Cię teraz ciężka walka z wojownikiem Syntetów. Pamiętaj, że masz przewagę w postaci istot latających i regenerujących się. Po walce zbierz surowce i użyj pobliskiego teleportuj. Przeniesie Cię do bazy. Od komendanta dostaniesz sporo nowych istot. Czas wyruszyć na południe po nowe przygody!

Etherlords II

30 września 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl