WATERPARK 03 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Od teraz w Twoich zmaganiach będą przeszkadzać Ci rozmaite stworzenia. Możesz je oszałamiać za pomocą klawisza Ataku. Jeśli naciśniesz klawisz Ataku trzy razy pod rząd, Scrat zastosuje kombos. Nieprzyjaźnie nastawione stworzenia można też traktować znanym już ciężkim stąpnięciem (stomp move) - Skok, Skok + Atak. Ogłusz swoich pierwszych wrogów i przejdź dalej.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się przy śliskiej ścianie. Musisz się po niej wspiąć. Aby tego dokonać, najpierw na nią wskocz i wówczas w trakcie wspinaczki naciskaj klawisz Akcji, w przeciwnym razie ześlizgniesz się na dół.
![]() | ![]() |
Przejdź po zawieszonym nad wodą drzewie. Tutaj dowiesz się, że niektóre rośliny kryją w sobie płatki, dzięki którym będziesz uzupełniać punkty życia. Uderz roślinę (Atak), a płatki rozsypią się dookoła. Zbierz je i przejdź dalej.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Teraz czeka Cię wyzwanie, pt. Play Dead. Musisz przechytrzyć Diega - gdy tygrys spojrzy w Twoją stronę, udawaj martwego (naciskając klawisz Skoku). Oczywiście, celem zadania jest zebranie wszystkich orzeszków w ustalonym czasie. Staraj się nie wchodzić w krzaki, gdyż wówczas Diego Cię usłyszy. No i udawaj martwego, gdy tylko tygrys spojrzy w Twoją stronę. Jeśli Diego Cię zauważy, zbieranie orzeszków rozpoczniesz od nowa.
![]() Zwykły portret Scrata.
| ![]() Portret Scrata wyczuwającego cenny przedmiot.
|
Gdy przechytrzysz Diega, przejdź dalej. Teraz dowiesz się, że dobrze jest zwracać uwagę na portret Scrata umieszczony w lewym górnym rogu ekranu. Gdy znajdziesz się w pobliżu jakiś cennych przedmiotów, portret Scrata zmieni się (jak na obrazku powyżej).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Idź dalej. Po drodze uważaj na atakujące Cię nietoperze. Dojdziesz do kolejnego drogowskazu, który poinformuje Cię, że niektóre przedmioty są ukryte i musisz je wywęszyć. Gdy zauważysz, że portret Scrata zmienił się, naciśnij i przytrzymaj klawisz Wąchania. Wówczas podążaj za smugą zapachu. Kiedy znajdziesz się blisko obiektu, w którym schowany jest przedmiot, naciśnij ponownie klawisz Wąchania. Twoim oczom ukaże się ukryta rzecz.
W takim razie czas wypróbować nową umiejętność. Stojąc w pobliżu w/w drogowskazu, zwróć uwagę na portret wiewióra - aktualnie przedstawia on pozycję "wąchającą". A zatem wciśnij Wąchanie i udaj się za zapachem do pobliskich krzaków. Wywąchasz pierwszy orzech włoski (1/4) .
![]() | ![]() |
Skieruj się na wprost i wespnij po ścianie. Tutaj wykop z ziemi (przy pomocy klawisza Akcji) kolejnego orzecha włoskiego (2/4) . Kontynuuj podróż.
![]() | ![]() |
Trzeci orzech (3/4) włoski jest schowany w tych krzakach (widocznych na obrazku powyżej). Oczywiście, musisz go wywąchać. Czwartego, a zarazem ostatniego na tym poziomie orzecha włoskiego (4/4) zauważysz obok niedźwiedzia. Wykop go z ziemi.
![]() | ![]() |
Tutaj znajdziesz też owoce, uzupełniające Twoją energię. Teraz możesz się udać do szczeliny (nut door) i przejść do kolejnego etapu.
0
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WATERPARK 01 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 02 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 03 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 04
- WATERPARK 05
- FOREST 01
- FOREST 02
- FOREST 03
- ICE RIVER
- MAELSTROM
- MUD BOG 01
- MUD BOG 02
- MUD BOG 03
- MUD BOG 04
- MUD BOG 05
- SLOTH VILLAGE 01
- SLOTH VILLAGE 02
- SLOTH VILLAGE 03
- SLOTH VILLAGE 04
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.1)
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.1)
- GLACIER 01 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.3)
- GLACIER 02
- GLACIER 03 (cz.1)
- GLACIER 03 (cz.2)
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.