SLOTH VILLAGE 02
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Podejdź do fioletowego leniwca i porozmawiaj z nim. Teraz musisz obrócić poszczególne części totemu, tak aby na jego tyłach winorośl ułożyła się w jedną linię, umożliwiającą tym samym Scratowi wspięcie się do góry.
Poszczególne części totemu obracają się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
A zatem podnieś niebieską ofiarę i wrzuć ją w "paszczę" totemu. Druga od dołu część obróci się. Teraz weź czerwoną ofiarę i wrzuć ją do totemu - czynność tę powtórz trzy razy, wówczas czerwona część totemu znajdzie się we właściwej pozycji. Następnie zabierz zielony krążek i użyj go dwa razy.
![]() | ![]() |
Tym sposobem wszystkie "twarze" totemu będą zwrócone w Twoją stronę. Teraz przejdź na jego tyły i wespnij się po winorośli, po pierwszy orzech włoski (1/4) .
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Porozmawiaj z zielonym leniwcem. Zostaniesz poproszony o dostarczenie czterech chili, potrzebnych do ugotowania ognistej zupy. Przejdź kawałek dalej, a zauważysz niewielkie grządki. Zacznij wykopywanie papryczek chili - niektóre z nich roztrzaskają się o ziemię, lecz dwie na pewno będą dobre.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Następne dwie znajdziesz u góry. Wskocz na kamienie i skorzystaj z liny, aby przedostać się na drugą stronę. Po wykopaniu trzeciej i czwartej papryczki chili, i zaniesieniu ich do gotującego, zielonego leniwca, otrzymasz kolejny orzech włoski (2/4) .
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Teraz porozmawiaj z brązowym leniwcem. Zostaniesz poproszony o zagonienie trzech ptaszków z powrotem do ich gniazd. Tym razem nie musisz ogłuszać ptaków, a następnie ich przenosić. Wystarczy zabiegać im tak drogę, aby skierowały się do swoich gniazd. Gdy zagonisz wszystkie, trzy ptaki, otrzymasz orzecha włoskiego (3/4) .
![]() | ![]() |
Czas zatem odnaleźć czwartego orzecha. W pobliżu fioletowego leniwca znajdziesz przejście do takiego miejsca (obrazek powyżej).
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Wskocz do wody, przepłyń kawałek i wyskocz na brzeg.. Rzuć kamieniem w żuka chodzącego po winorośli, a następnie wespnij się do góry. Tutaj znajdziesz orzecha włoskiego (4/4) . Zeskocz na dół i przejdź do szczeliny (nut door), prowadzącej do kolejnego obszaru.
0
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WATERPARK 01 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 02 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 03 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 04
- WATERPARK 05
- FOREST 01
- FOREST 02
- FOREST 03
- ICE RIVER
- MAELSTROM
- MUD BOG 01
- MUD BOG 02
- MUD BOG 03
- MUD BOG 04
- MUD BOG 05
- SLOTH VILLAGE 01
- SLOTH VILLAGE 02
- SLOTH VILLAGE 03
- SLOTH VILLAGE 04
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.1)
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.1)
- GLACIER 01 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.3)
- GLACIER 02
- GLACIER 03 (cz.1)
- GLACIER 03 (cz.2)
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.