FOREST 02
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Pozbieraj orzeszki, a następnie podejdź do małpy trzymającej żołędzia. Naciśnij klawisz akcji - zaczniecie się szarpać, w konsekwencji czego orzech wpadnie do gniazda i przestraszy małe kondorki, które momentalnie rozbiegną się po okolicy. Oczywiście, ich matka nie będzie z tego faktu zadowolona. Musisz złapać i odnieść wszystkie maluchy, a jest ich pięć, z powrotem do gniazda.
![]() | ![]() |
Gdy zbliżysz się do któregoś z małych kondorków, ten zacznie od razu uciekać. Dlatego też najlepiej jest wycelować i ogłuszyć ptaka kamieniem, po czym podejść, podnieść go i spokojnie odnieść do gniazda.
![]() | ![]() |
Teraz skieruj się do tego drzewa. Tutaj naciśnij klawisz Skoku - Scrat złapie się liny i zjedzie na dół.
![]() | ![]() |
Przejdź dalej, a po chwili znajdziesz się w miejscu, gdzie zauważysz śpiącego nosorożca. Rozglądając się po tym terenie, spotkasz też głodnego misia - porozmawiaj z nim. Musisz przynieść mu jedzenie.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zauważysz, że nosorożec, uderzając głową w drzewo, strącił jedno jabłko. Weź je i odnieś głodnemu niedźwiadkowi. Oczywiście, jeden owoc to za mało dla tak dużego zwierzaka. Zatem wróć pod drzewo, postój pod nim chwilę, tak aby nosorożec Cię zauważył. A kiedy zacznie biec w Twoją stronę, zrób szybki unik, tym samym nosorożec trafi w drzewo i kolejne jabłko spadnie na dół. Po przyniesieniu trzech jabłek, niedźwiedź stwierdzi, że jest już syty. Niestety, dopadnie go dość krępujący problem, mianowicie wiatry. Jednak owe wiatry okażą się bardzo pożyteczne, gdyż dzięki nim dostaniesz się do orzechów włoskich.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Jest pięć orzechów do zdobycia i tyle samo miejsc, z których zostaniesz "wystrzelony". Stań na którymś ze znaków i naciśnij klawisz Akcji. Po prawej stronie ekranu zauważysz miernik "podmuchu". Czym większa będzie siła wiatru, tym wyżej polecisz. Gdy zdecydujesz się na jakąś wysokość, naciśnij klawisz Skoku, a zostaniesz "wystrzelony".
Jeśli nie od razu, to po kilku próbach zapewne uda Ci się dostosować wysokość lotu, a tym samym dostać się do wszystkich, pięciu orzechów włoskich.
![]() | ![]() |
Następnie możesz udać się do szczeliny (nut door), prowadzącej do kolejnego etapu.
0
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WATERPARK 01 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 02 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 03 | Epoka Lodowcowa 2 Odwilż
- WATERPARK 04
- WATERPARK 05
- FOREST 01
- FOREST 02
- FOREST 03
- ICE RIVER
- MAELSTROM
- MUD BOG 01
- MUD BOG 02
- MUD BOG 03
- MUD BOG 04
- MUD BOG 05
- SLOTH VILLAGE 01
- SLOTH VILLAGE 02
- SLOTH VILLAGE 03
- SLOTH VILLAGE 04
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.1)
- SLOTH VILLAGE 05 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.1)
- GLACIER 01 (cz.2)
- GLACIER 01 (cz.3)
- GLACIER 02
- GLACIER 03 (cz.1)
- GLACIER 03 (cz.2)
- Epoka Lodowcowa 2: Odwilż - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.