Dyson Sphere Program: Początek nowej gry - generowanie wszechświata, jak zacząć?
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Dyson Sphere Program dowiesz się jak wygląda początek nowej gry. Znajdziesz tutaj informacje na temat tego, jak wygląda generowanie wszechświata.
Zanim trafisz na pierwszą planetę i rozpoczniesz budowę całej sieci produkcyjnej, musisz zapoznać się z systemem gwiezdnym, do którego trafisz. Po wybraniu opcji "New Game" pokaże Ci się mapa pokazująca mapę kosmosu. Nad nią zobaczysz trzy rubryki.

Pierwsza z nich określa numer danego układu. Parametr ten możesz modyfikować wpisując maksymalnie 8-cyfrową wartość. Każda z nich odzwierciedla inny rozkład gwiazd. Dodatkowo z boku pojawia się lista wszystkich ciał niebieskich znajdujących w tym systemie.
Kolejna rubryka określa liczbę gwiazd w układzie. Dzięki niej możesz określić jakie będą rozmiary całego systemu. Trzeci i ostatni suwak określa zagęszczenie surowców na poszczególnych ciałach niebieskich.
O ile każdy ze wskaźników możesz dostosować ręcznie, tak możesz także podjąć ryzyko i wybrać opcję "random" znajdującą się na dole ekranu. Wtedy gra sama wylosuje parametry rozgrywki.
0
- Dyson Sphere Program - poradnik do gry
- Dyson Sphere Program: Poradnik do gry
- Dyson Sphere Program: Podstawy
- Dyson Sphere Program: Porady na start
- Dyson Sphere Program: Początek nowej gry - generowanie wszechświata, jak zacząć?
- Dyson Sphere Program: Technologie - matrix, automatyzacja, które rozwijać
- Dyson Sphere Program: Energia elektryczna - źródła, które najwydajniejsze
- Dyson Sphere Program: Łańcuchy produkcyjne - taśmociągi, przechowywanie
- Dyson Sphere Program: Eksploracja - planety, galaktyka
- Dyson Sphere Program: Surowce - lokalizacja, wydobycie
- Dyson Sphere Program: Podstawy
- Dyson Sphere Program: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Sadistic Son Konsul
Gra jest w early access i już poradnik do niej. Nieźle. Sami sobie to robimy - przyzwalamy a wręcz zachęcamy twórców do wydawania nieukończonych gier.
Subby Konsul
"Dyson Sphere Program jest debiutanckim dziełem niewielkiego, bo zaledwie pięcioosobowego, chińskiego studia Youthcat Studio. W swojej pierwszej produkcji twórcy zaimplementowali dwie wersje językowe - chińską i angielską. Oznacza to, że na ten moment nie ma możliwości, by zagrać w produkcję po polsku."
https://dsp.thunderstore.io/package/Muchaszewski/DSPTranslationPlugin/
No nie do końca. Jest tłumaczenie na język polski.
Loukas78 Junior
Mam problem - z maszyn i magazynów zniknęły mi ikonki wskazujące na produkowane/przechowywane przedmioty. Ktoś się spotkał z taką sytuacją? Jak to rozwiązać?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
