Dyson Sphere Program: Budynki - które stawiać najpierw?

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Dyson Sphere Program dowiesz się, które budynki stawiać w pierwszej kolejności.

Cała produkcja opiera się dużej mierze na 4 budynkach, które produkują najwięcej części. Stanowią on swoisty kręgosłup Twojej fabryki i to ich będziesz potrzebował najwięcej. Są to:

  1. matrix lab - budynek ten służy do produkcji tzw. Matrix czyli części potrzebnych do opracowywania kolejnych badań. Służą one także do opracowywania nowych technologii. Jest to obiekt modułowy i możesz zwiększać jego wydajność nadbudowując pierwotną konstrukcję;
Pozostałych typów budynków nie musisz stawiać szybko i w dużych ilościach - Dyson Sphere Program: Budynki - które stawiać najpierw? - Dyson Sphere Program - poradnik do gry
  1. mining machine - najbardziej bazowy budynek w grze. Pozwala wydobywać podstawowe surowce ze złóż rozlokowanych na planecie. Bez nich nie byłbyś w stanie produkować żadnych bardziej złożonych części;
  2. smelter - służy do przerabiania surowców na części. Ma szerokie zastosowania i pozwala tworzyć wiele części z surowców wydobytych przez mining machine.
  3. assembling machine - pozwala wytwarzać bardziej zaawansowane części z obiektów wytworzonych przez smelter i podstawowych surowców. Umożliwia na tworzenie większości części dostępnych w grze.

Pozostałych typów budynków nie musisz stawiać szybko i w dużych ilościach. Zamiast tego zdecyduj się je stawiać dopiero kiedy pojawi się faktyczne zapotrzebowanie.

Podobało się?

0

Dyson Sphere Program

21 stycznia 2021

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2021-02-07
20:05

Sadistic Son Konsul

Sadistic Son

Gra jest w early access i już poradnik do niej. Nieźle. Sami sobie to robimy - przyzwalamy a wręcz zachęcamy twórców do wydawania nieukończonych gier.

Komentarz: Sadistic Son
2021-03-05
11:26

Subby Konsul

"Dyson Sphere Program jest debiutanckim dziełem niewielkiego, bo zaledwie pięcioosobowego, chińskiego studia Youthcat Studio. W swojej pierwszej produkcji twórcy zaimplementowali dwie wersje językowe - chińską i angielską. Oznacza to, że na ten moment nie ma możliwości, by zagrać w produkcję po polsku."

https://dsp.thunderstore.io/package/Muchaszewski/DSPTranslationPlugin/

No nie do końca. Jest tłumaczenie na język polski.

Komentarz: Subby
2021-11-03
12:00

Loukas78 Junior

Mam problem - z maszyn i magazynów zniknęły mi ikonki wskazujące na produkowane/przechowywane przedmioty. Ktoś się spotkał z taką sytuacją? Jak to rozwiązać?

Komentarz: Loukas78

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl