Wydostań się z wieży | Rozdział drugi - Przebudzenia - Arkadia
Aktualizacja:
Wydostań się z wieży
Wędruj za kapitanem na kolejną kondygnację, a tam idź z nim pod bramę prowadzącą na zewnątrz. Okaże się, że trzeba znaleźć inną drogę ucieczki z wieży. Po krótkiej rozmowie wróć na podest przy windzie kuchennej (u szczytu schodów). Ze stolika zabierz leżącą na talerzu serwetkę. Podejdź do szybu windy i opuść dźwignię. Pojawi się tłusty od smaru łańcuch, który potraktuj serwetką. Następnie owiń nią złamaną strzałę, tworząc małą pochodnię.

Spróbuj zapalić ją od świeczki przy stole - niestety, ta zgaśnie. Wyjdź na korytarz przy celach i zapal ją od pochodni zamocowanej na murze (na wprost). Płonącą pochodnię wrzuć do szybu windy, po czym zejdź po nieśliskim już łańcuchu.
Na dziedzińcu szybko podbiegnij do bramy i zablokuj ją, pociągając za dźwignię (po prawej). Zabierz oparty o mur (na lewo od bramy) miecz. Porozmawiaj z kapitanem - trzeba podjąć kolejną decyzję (wpływającą na równowagę i mającą konsekwencje w przyszłości). Musisz zabić mężczyznę (jest to konieczne do przywołania portalu mrocznej magii) lub oszczędzić go.
0
Komentarze czytelników
kassiopestka Legionista

Twórcy w ciągu tych lat od wydania gry wprowadzali w niej pewne zmiany i niektóre sceny z niej wypadły. Ale jak wejdzie się w menu w Dodatki, są tam usunięte sceny - z rozdziału pierwszego i trzeciego. I można je sobie przejść. Przynajmniej w wersji The Final Cut. :)
Wrotekiusz Legionista
Rivnin Junior
Podczas gry zaraz na początku miałem do uratowania tylko dziewczynkę przed potworem z szafy. Spadającej kobiety i faceta w ciemności nie bylo. Jakieś pomysły co się z nimi stało?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.