Otwórz drugą i trzecią bramę | Rozdział drugi - Przebudzenia - Arkadia
Aktualizacja:
Otwórz drugą i trzecią bramę
Na drugiej kondygnacji trzeba otworzyć kolejną zamkniętą okratowaną bramę, musisz zatem poszukać czegoś, co posłuży za wytrych. Przejdź w prawo i weź opartą o mur szczotkę, idź dalej, aż natrafisz na celę, wejście do której stoi otworem. Wyjrzyj przez okienko, w kierunku Kiana posypie się grad strzał ze strony atakujących wieżę.

Zabierz leżącą na pryczy poduszkę. W ekwipunku połącz ją ze szczotką, po czym wystaw tenże zestaw przez okno. Pozyskasz w ten sposób strzałę.
Wróć do czekającego pod bramą kapitana i otwórz ją za pomocą strzały. Maszeruj za mężczyzną po schodach - niestety, na ich szczycie czeka Warden. Użyj na bramie strzały - złamie się. Kliknij bramę ikonką dłoni - rozpocznie się dialog z Murronem. By go przekonać, wybierz opcje: "rozsądek", "praktyczny", "rodzina". Jeśli mu zagrozisz, zostanie to przez niego zapamiętane. Kiedy Warden otworzy drzwi, Kian rzuci się na niego - w tym momencie musisz podjąć decyzję (wpływającą na równowagę i mającą konsekwencje w przyszłości), czy zabić Murrona, czy pozostawić go przy życiu.
0
Komentarze czytelników
kassiopestka Legionista

Twórcy w ciągu tych lat od wydania gry wprowadzali w niej pewne zmiany i niektóre sceny z niej wypadły. Ale jak wejdzie się w menu w Dodatki, są tam usunięte sceny - z rozdziału pierwszego i trzeciego. I można je sobie przejść. Przynajmniej w wersji The Final Cut. :)
Wrotekiusz Legionista
Rivnin Junior
Podczas gry zaraz na początku miałem do uratowania tylko dziewczynkę przed potworem z szafy. Spadającej kobiety i faceta w ciemności nie bylo. Jakieś pomysły co się z nimi stało?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.