Interfejs i Scouter | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
Aktualizacja:
Interfejs i Scouter

W tym rozdziale przyjrzymy się krótko ekranowi walki gry. Interfejs nie różni się wiele od schematu przyjętego w większości gier z gatunku bijatyk. Poszczególne elementy prezentują się następująco:
1. Pasek zdrowia gracza - jeśli dojdzie do końca przegrywasz lub stajesz się nieprzytomny (zależnie od warunków wykonywanego zadania). Wtedy inny współzawodnik może cię ocucić przywracając ci niewielką ilość zdrowia. Punkty życia możesz odnowić za pomocą kapsuł, a niektóre rasy posiadają odpowiednie zdolności, które pomogą im regenerować zdrowie.
2. Pasek energii Ki - jest to energia wykorzystywana do aktywowania technik. Także i te z kategorii "Strike", będące jedynie kombinacjami ciosów, również zużywają Ki.
3. Pasek wytrzymałości (Stamina) - tak długo, jak pasek jest choć trochę zapełniony, możesz korzystać z obrony, teleportacji do i od przeciwnika oraz Boosta, czyli szybkiego latania. Gdy spadnie do zera nie możesz korzystać z żadnej z w/w czynności do czasu, aż nie zapełni się po chwili sam.
4. Zdrowie przeciwnika - im dłuższy pasek, tym więcej wysiłku będziesz musiał włożyć w pokonanie przeciwnika. W przypadku naprawdę poważnych zawodników pasek będzie miał kolor pomarańczowy, a dopiero po nim pojawi się czerwony.
5. Opcjonalnie: zdrowie współzawodnika (jednego lub więcej) - miejsce szybkiego podglądu stanu fizycznego twoich towarzyszy boju.
6. Obecnie oznaczony (cel) przeciwnik - żółta obwódka pokazuje aktualnie nacelowanego przeciwnika. Jeśli przybliża się do ciebie inny wróg nie zapomnij przed atakiem zmienić namierzania celu.
7. Wskaźnik lokalizacji pobliskich wrogów - wskaźnik żółty pokazuje lokalizację obecnie zaznaczonego celu, a czerwony (jeden lub więcej) umiejscowienie przeciwników - strzałka odwrócona przeciwnie do miejsca, gdzie znajduje się wrogi zadownik.
Scouter

Scouter to rodzaj radaru, otrzymasz go od Trunksa po zakończeniu pierwszego zadania "Trunk's Test!". Nie musisz się w niego wyposażać (mimo, iż otrzymasz takie akcesorium), by z niego korzystać. Będąc na arenie użyj scoutera, by zlokalizować przeciwników i sojuszników, znaleźć ukryte przedmioty oraz gate'y (portale). W przypadku niektórych przeciwników otrzymasz również informację o ich poziomie, zdrowiu, posiadanych technikach. Przedmioty oznaczone scouterem widoczne są później na arenie jako czerwone znaki zapytania.
0
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
- Informacje wstępne
- Miasto Tokitoki | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Interfejs i Scouter | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Rangi i doświadczenie | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Atrybuty | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Terminologia | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Tworzenie postaci | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Wyposażenie | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Smocze Kule i odblokowywanie postaci | Informacje wstępne w DB Xenoverse
- Częste pytania i odpowiedzi | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse
- Informacje wstępne
- Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Teekun Junior
Jak mieć ogon u saiyana? Da się mieć poziom SSJ 3?
Kondzio8 Konsul
Z tego co pamiętam miecza nie da sie uzywać.
Poziomu SSJ 3 niestety nie da sie osiągnąć.
jmajewski238 Junior
poradnik fajny ale za resztę trzeba płacić dlatego dla mnie poradnik jest nie dokączony
Bosser97 Junior
Mam problem z grą. Skończyłem fabułę zebrałem wszystkie jaja ze szczelin czasu (jest ich 5) oddałem Najwyższej Kai i tu jest problem bo nic dalej się nie dzieje. A wiem że jest coś jeszcze ponieważ nie mam wszystkich parallel questów odblokowanych wie ktoś w czym tkwi problem??
Hahahahahahaha kurwa dopiero się zorientowałem że to jest strona Dragon Ball Xenoverse ale pierwszej części a mi chodziło o 2 :D
Erle20 Junior
Mam pytanie odnośnie wersji 2 czy ktoś mi mógłby wytłumaczyć jak włączyć tam tryb single player żeby cały czas mi się nie wyświetlało że muszę kupić subskrybcję i tak dalej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
